Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Silja Linen terminaalin lähellä Tukholmassa RUOKAkauppaa?

Vierailija
14.11.2016 |

Google ei kerro, löytyykö terminaalin läheltä ruokakauppaa josta voi käydä ihan perus elintarvikkeita ostamassa, banaaneja yms. hedelmiä. Tax freessä ei laivalla ole ollenkaan välipalaa ja mietin, pitääkö banaanit roudata kotoa. :P

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähteä laivalle jos meinaa hytissä syödä banaania? Pienet lapset jolla omat ruuat eri asia mutta jos reilu puolivuotiaalle saa bluffausta hyvää sormiruokaa.

Minä taas en ymärrä, miksi siellä hytissä ei voisi syödä välipalaa, esimerkiksi kun tulee Tukholmassa kaupungilta takaisin laivaan ja siihen buffetruokailuun on vielä aikaa. Itse kyllä ottaisin ne muutamat hedelmät ihan vaan kotoa mukaan, siinähän ne laukussa kulkee eikä parissa päivässä pilaanukaan.

Aha =) Me kyllä syödään aina Tukholmassa, niin ei ole nälkä hytissä. Banaaneja saa laivan kahvilasta ostaa mukaan, kuten muutakin aamupalaa.

22/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kauppoja on Åhlensin ja NK:n alakerrassa ja Hötorgshallenissa, jos valikoimaa haluaa. Eli metromatkan päässä. Siinä satamassa tuskin on mitään mainitsemisen arvoista "Tukholmassa on parempi valikoima elintarvikekaupoissa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähellä sitä Värtanin satamaa ainakin ennen oli joku ruokakauppa.

Vierailija
24/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähteä laivalle jos meinaa hytissä syödä banaania? Pienet lapset jolla omat ruuat eri asia mutta jos reilu puolivuotiaalle saa bluffausta hyvää sormiruokaa.

Minä taas en ymärrä, miksi siellä hytissä ei voisi syödä välipalaa, esimerkiksi kun tulee Tukholmassa kaupungilta takaisin laivaan ja siihen buffetruokailuun on vielä aikaa. Itse kyllä ottaisin ne muutamat hedelmät ihan vaan kotoa mukaan, siinähän ne laukussa kulkee eikä parissa päivässä pilaanukaan.

Aha =) Me kyllä syödään aina Tukholmassa, niin ei ole nälkä hytissä. Banaaneja saa laivan kahvilasta ostaa mukaan, kuten muutakin aamupalaa.

Elämä on aika paljon helpompaa, kun hyväksyy että kaikki eivät aina toimi samalla tavalla. Suosittelen.

Vierailija
25/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lähellä sitä Värtanin satamaa ainakin ennen oli joku ruokakauppa.

Oliskohan ollu Erik Dahlbergsgatanilla.

Vierailija
26/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku haluaisi viettää sen päivän laivassa, jossa palvelut kiinni.

Vierailija
27/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on aika paljon helpompaa, kun hyväksyy että kaikki eivät aina toimi samalla tavalla. Suosittelen.

Ei mulla ole yhtään vaikeaa, ihmettelen vaan miksi lähteä Tukholmaan, kun ei edes laivalta poistuta ja kiire takaisin syömään hyttiin banaaneja. Elämä on paljon helpompaa ja antoisampaa, kun osaa ihmetellä myös muiden elämää.

Vierailija
28/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku haluaisi viettää sen päivän laivassa, jossa palvelut kiinni.

Ja miksi yleensä silloin valitsee päivä Tukholmassa risteilyn, jos ei nauti Tukholman palveluista.

Vierailija
29/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on ainakin aina ihan jäätävä kanuuna

Vierailija
30/30 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viettänyt kahdesta syystä. Krapulan takia, ja joskus työreissulla päivällä on ollut koulutusta eikä kaupungille ole ehtinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi