Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen masentaako ajatus että olet joskus ryppyinen mummo jota miehet eivät himoitse?

Vierailija
14.11.2016 |

Niin käy kaikille naisille kun parhaat nuoruusvuodet ovat takana :D Sit ei paljoon pakkeja annella enää miehille.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio, jota olen saanut/joutunut vastaanottamaan miehiltä, kesti n. 15-vuotiaasta kolmekymppiseksi. Ihan käsittämätön ajatus, että naisen elämästä 15 vuotta on jotain kulta-aikaa, loput jopa 70 vuotta jotain masentavaa turhuutta :D

Vierailija
42/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen romahtanut ja rupsahtanut ryminällä. Nuorena en pelännyt tätä, luulin olevani syvällisempi ja kehittyneempi ihminen, joka pystyy katsomaan itseään lempeästi hyväksyen rumppuisenakin. En ole pystynyt! Tää on kamalaa! En kaipaa miesten huomiota, mutta entisenä kauniina kaipaan sitä mielihyvää, jota kauneus (ja terveys) antoi. Hämmästyttävää kyllä, mieheni tuntuu rakastavan entistä enemmän minua nyt, katsoo edelleen minua lämpimästi ihaillen, kuin oisin edelleen hyvännäköinen. Vaikea tajuta ja varsinkaan en pysty siitä nauttimaan, kun häpeän ulkonäköäni. Kai tähänkin tottuu, yksi kriisi tämä on kriisien ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ikää tässä haetaan?

Olen nyt kolmekymppinen, eikä ahdista.

Kasikymppisenä oloa odotan jo kovasti, minusta tulee sellainen pahasuinen mutta hyväsydäminen mummeli, oman elämäni Betty White. Ihanaa!

Vierailija
44/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se tämän enempää masenna kun ei mua miehet himoitse nyttenkään eikä ole koskaan ennenkään himoinnut. T. N27 tissitön rumilus

Vierailija
45/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut keski-ikäisyyttä jo teinistä asti. Ulkonäköni on ollut aina niin huono, että olen aina ajatellut keski-ikäisyyden tuovan vapautuksen tähän olotilaan, "kun olen nuori nainen, minun pitäisi olla viehättävä, mutta en vaan ole". Nyt olen sitten 32-vuotias, ja ruvennut tajuamaan, että minähän olen hemmetin seksikäs nainen. Olen kiitollinen, että saan edes hetken kokea tätä hottikseutta, eikä tuleva takaisin seinään katoaminen harmita.

Vierailija
46/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 vuotias ihan kivan näköinen nainen ja saisin seuraa helposti ikähaitarilla 20-60 vuotiaista miehistä. Olen asiakaspalvelussa töissä ja vieressäni istuu lähes 15 vuotta nuorempi oikein mukavan näköinen työkaverini, mutta aika usein asiakkaat valitsevat minut. Kun sitä kerran kysyin yhdeltä puheliaalta miesasiakkaalta, niin hän sanoi, että minussa on huomattavan paljon enemmän rauhallista vetovoimaa ja aikuismaista itsevarmuutta kuin nuoremmassa työkaverissani. Joten en pelkää vanhenemista, odotan sitä!

Vierailija
47/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vanha ja ryppyinen mummo ja yhä edelleen tuo kääpä on pysynyt rinnallani, kun se ei enää kelpaa kenellekään, vaikka niin toivoisin. Seksi on ollut yhtä nyhräämistä kun täytti 50v. milloin vetää jaloissa suonta, milloin kolottaa ja mahaakin on tullut ja silloin kun pitäisi seistä, niin ei vain toimi ja siitäkös äijä äksyilee.

Oon niin kyllästynyt tähän ja ennen kuin vuosi vaihtuu, laitan ukon kiertoon, olkoon vaikka yksinään, mä haluan elämäni takaisin, kun naisen seksuaalisuus säilyy onneksi eliniän.

Vierailija
48/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itsekö aioit säilyä ikuisesti parikymppisen näköisenä siloposkena? :D

Tässäpä tämä,ero sitten tuleekin.

60 v. mies voi saada 20 v. tyttöystävän, esim. keskieuroopassa ei ole lainkaan harvinaista, samoin kuin ne 60 v. miehet jotka eivät sellaista saa voivat aina ostaa sellaisen ja saavat näin aina vaihtelevaa seksiä kaikkein kauneimpien tyttösten kanssa.

Entäpä se 50 v. nainen, milläpä se saa 20 v. pojalta pilin pystyyn, vaikka maksaisi sille miljoonan niin ei heppi heilahda.

No ehkäpä, siis ehkäpä joskus se mummeli löytää jonkun pervon jolla on mummokuume, mutta kyllä on todella harvassa seksin saaminen mummolla verrattuna vanhempaan mieheen jolla sitä on varmasti nuorten tyttösten kanssa riittämiin.

Vierailija
49/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 v. mies voi saada 20 v. tyttöystävän, esim. keskieuroopassa ei ole lainkaan harvinaista, samoin kuin ne 60 v. miehet jotka eivät sellaista saa voivat aina ostaa sellaisen ja saavat näin aina vaihtelevaa seksiä kaikkein kauneimpien tyttösten kanssa.

Entäpä se 50 v. nainen, milläpä se saa 20 v. pojalta pilin pystyyn, vaikka maksaisi sille miljoonan niin ei heppi heilahda.

No ehkäpä, siis ehkäpä joskus se mummeli löytää jonkun pervon jolla on mummokuume, mutta kyllä on todella harvassa seksin saaminen mummolla verrattuna vanhempaan mieheen jolla sitä on varmasti nuorten tyttösten kanssa riittämiin.

20-vuotias poika pökkii keskimäärin vaikka oksanreikää, joten ei huolta mummolla...paitsi ehkä siitä, että sitä samaa kaksikymppistä poikaa vikittelee myös se kaksikymppinen tyttö, jonka kuusikymppinen miesystävä joutuu odottamaan sinisen pillerin vaikutusta ennen tositoimia.

Eli jos kuitenkin annettaisiin varsojen korjailla keskenään, sukupolven ylittävät suhteet ovat jokseenkin naurettavia molemmin päin.

Vierailija
50/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20-vuotias poika pökkii keskimäärin vaikka oksanreikää, joten ei huolta mummolla...paitsi ehkä siitä, että sitä samaa kaksikymppistä poikaa vikittelee myös se kaksikymppinen tyttö, jonka kuusikymppinen miesystävä joutuu odottamaan sinisen pillerin vaikutusta ennen tositoimia.

Eli jos kuitenkin annettaisiin varsojen korjailla keskenään, sukupolven ylittävät suhteet ovat jokseenkin naurettavia molemmin päin.

*kirmailla

Vierailija
51/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs ei siinä vaiheessa ole elämässä enää muuta sisältöä tai ajateltavaa, niin olisin hyvin huolissani... 

Vierailija
52/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

elegant kirjoitti:

Ei kun nimenomaan odotan sitä, sais hetken rauhan..

Nimenomaan! Ei tarttis koko ajan pitää itseään lihotuskuurilla saadakseen olla enemm'n rauhassa! ja siten tuleekin nitä, joita kiinostaa ihan liikaa tällaiset pulleat matamit. Mä en jaksa enää kulkea kaduilla ja miettiä, milloin taas jostakin nurkan takaa tulee joku joka tulee liina lähelle, vislaa ja päälle nämä uudet tänne tulleet rasikarit vielä. En jaksa. Odotan sitä vapautta. Voin keskittyä lapsiini ja harrastuksiini. Niin ja ukkooni. Ihanasti keinustuolissa mietiskellen.

Vierailija
53/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen romahtanut ja rupsahtanut ryminällä. Nuorena en pelännyt tätä, luulin olevani syvällisempi ja kehittyneempi ihminen, joka pystyy katsomaan itseään lempeästi hyväksyen rumppuisenakin. En ole pystynyt! Tää on kamalaa! En kaipaa miesten huomiota, mutta entisenä kauniina kaipaan sitä mielihyvää, jota kauneus (ja terveys) antoi. Hämmästyttävää kyllä, mieheni tuntuu rakastavan entistä enemmän minua nyt, katsoo edelleen minua lämpimästi ihaillen, kuin oisin edelleen hyvännäköinen. Vaikea tajuta ja varsinkaan en pysty siitä nauttimaan, kun häpeän ulkonäköäni. Kai tähänkin tottuu, yksi kriisi tämä on kriisien ketjussa.

Olen kateellinen sinulle. Miehesi ihailevasta ja lämpimästä katseesta. Monilla sitä ei ole edes nuorena ja kauniina. Ärsyttää. Arghh.

Vierailija
54/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna :D Naiset kuitenkin pystyvät yhdyntään vanhoinakin, toisin kuin miehet. .. Masentaako?

Vierailija
55/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nelikymppinen ja mua huolestuttaa lähinnä se, että ikäisiltäni miehiltä ei pian enää saa kunnon seksiä kun niillä ei seiso kunnolla. Täytyy yrittää pitää itsensä sutjakkana et saa nuorempaa miestä. Ryppyisenä mummona seksiä ei varmaan enää kaipaa niin usein, mutta joo, sitten täytyy kai turvautua oman käden apuun jos ei löydy pystyvää ryppyistä pappaa.

Vierailija
56/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku pääsisin joskus mummoksi! Ryppyjä on jo mutta lapsenlapset uupuu vielä. Kaikista meistä tulee vanhoja ja ryppyisiä jos elää saadaan. Miesten ihailu ei nyt mikään maailman tärkein asia ole koskaan mulle ollut. Oma ukko riittää hyvin.

Vierailija
57/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista ollenkaan, rauha olisi tervetullutta (sitten kun se joskus saapuu). 

t. nainen 50+

Vierailija
58/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän miehet kiinnostaa. 

Miesten miellyttäminen ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
59/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nelikymppinen ja mua huolestuttaa lähinnä se, että ikäisiltäni miehiltä ei pian enää saa kunnon seksiä kun niillä ei seiso kunnolla. Täytyy yrittää pitää itsensä sutjakkana et saa nuorempaa miestä. Ryppyisenä mummona seksiä ei varmaan enää kaipaa niin usein, mutta joo, sitten täytyy kai turvautua oman käden apuun jos ei löydy pystyvää ryppyistä pappaa.

Oon huomannu tän saman. Kun miehellä tulee 40 mittariin, sillä ei enää seiso kunnolla. 

Vierailija
60/85 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljoon"

Ei.

Katselen nyt jo vanhoja, rumia, rapistuneita, läskejä ja kaljuja hampaattomia ja usein tupakoivia juoppomiehiä ja nauran, koska vältyin suhteelta heidän kanssaan. :D

Lukutaidottomuus ja kirjoitusvirheet ovat nyt jo noloja miehillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan