Nainen masentaako ajatus että olet joskus ryppyinen mummo jota miehet eivät himoitse?
Niin käy kaikille naisille kun parhaat nuoruusvuodet ovat takana :D Sit ei paljoon pakkeja annella enää miehille.
Kommentit (85)
Eipä siitä miesten himoitsemisesta mitään isompaa iloa tai hyötyä ole ollut. Lievää hupia ehkä joskus. Minulla on hyvä, joskin hieman rasittava mies. Jos se jättää tai kuolee, niin uutta en missään nimessä halua.
Ei ahdista, olen tottunut siihen jo nyt. En tajunnutkaan aiemmin ajatella, että onhan tästä susirumasta ulkonäöstä sentään jotain etujakin. Tulevat tosin vähän viiveellä, harmi.
Terv. Ruma 25v. nainen
Vastausmäärä kertoo totuuden. Asia on todellakin naisille vaikea.
Meinaatko ap että vanhoilla ja rupsahtaneilla miehillä on jotenkin enemmän vientiä kuin vanhoilla naisilla? Vai miksi kohdistat kysymyksesi vain naisille?
Vierailija kirjoitti:
Nii-i. Miehen elämä:
Parikymppisenä kelpaa parikymppisille naisille. Kolmekymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Nelikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Viisikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Kuusikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Seitsemänkymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Kahdeksankymppisenä kuollut.
Maailman vanhin naisprostituoitu 84 vuotta.
Oli ihan pakko lainata tätä viestiä. Kun palstalla on aina muutamia, jotka eivät lue kaikkia viestejä. Ettei vaan tämmöinen helmi jää huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itsekö aioit säilyä ikuisesti parikymppisen näköisenä siloposkena? :D
Tässäpä tämä,ero sitten tuleekin.
60 v. mies voi saada 20 v. tyttöystävän, esim. keskieuroopassa ei ole lainkaan harvinaista, samoin kuin ne 60 v. miehet jotka eivät sellaista saa voivat aina ostaa sellaisen ja saavat näin aina vaihtelevaa seksiä kaikkein kauneimpien tyttösten kanssa.Entäpä se 50 v. nainen, milläpä se saa 20 v. pojalta pilin pystyyn, vaikka maksaisi sille miljoonan niin ei heppi heilahda.
No ehkäpä, siis ehkäpä joskus se mummeli löytää jonkun pervon jolla on mummokuume, mutta kyllä on todella harvassa seksin saaminen mummolla verrattuna vanhempaan mieheen jolla sitä on varmasti nuorten tyttösten kanssa riittämiin.20-vuotias poika pökkii keskimäärin vaikka oksanreikää, joten ei huolta mummolla...paitsi ehkä siitä, että sitä samaa kaksikymppistä poikaa vikittelee myös se kaksikymppinen tyttö, jonka kuusikymppinen miesystävä joutuu odottamaan sinisen pillerin vaikutusta ennen tositoimia.
Eli jos kuitenkin annettaisiin varsojen korjailla keskenään, sukupolven ylittävät suhteet ovat jokseenkin naurettavia molemmin päin.
Totuus otti sitten lujille ?
Itse oikeastaan odotan innolla vanhuusvuosia! Tuntuu, että koko nuoruus on vaan mennyt valloessa siinä tunteessa, kun on liian ruma ja liian lihava. Mitä enemmän sitä vanhenee, niin sitä vähemmän sitä jaksaa omaa ulkonäköään murehtia. Olen koko ikäni ollut kasvoista ruma ja vaihtelevasti lihava. Miehiä ei siis ole perässä juossut. On jotenkin vaikea ajatella elämäänsä sellaisena tyypillisenä hyvännäköisenä naisena, joka (ilmeisesti?) saa kauheasti huomiota miehiltä, iskuyrityksiä kaupassa ja mitä lie. En oikein jaksa uskoa, että hyvännäköiset naiset tuosta nyt ihan hirveästi mitään irti saa. Miehille varmaan huipputilanne, että kaikki naiset olisivat hullaantuneina ja saisi jatkuvasti eri naisten kanssa seksiä. Mutta naiset tuppaavat olemaan niin kranttuja, että halutaan vain se yksi mies, jonka kanssa sitten olla. Joten naiset ei mielestäni oikein hyödy mistään miesten järjettömästä ihailusta. Lisäksi uskon, ettei hyvännäköisetkään naiset mitään kovin suurta ihailua saa osakseen, elleivät jaksa joka kerta ulos mennessään laitattuina jotenkin erityisen naisellisen näköiseksi. Vaikka mistäs minä tietäisin...
Eikö vanhuusiässä jo liene suurimmat seksihalut menneet pois? Vaikka onhan niitä joitakin, jotka ysikymppisenäkin haluavat harrastaa runsaasti seksiä. Mutta siis pääpiirteittäin vanhukset alkavat kuitenkin jossain vaiheessa taantumaan enemmän lapsen tasolle. Ei heitä varmaan kauheasti enää mietityä se ryppyjen määrä kasvoissa ja se, kiinnostaako sitä naapurin Heikkiä tulla panemaan. Monet ovat sen verran huonokuntoisiakin ettei siinä nyt kai hitto soikoon enää mietitä, että pistetääs korkkarit jalkaan, että kadulla ohikulkevat miehet voivat vihellellä perään :D
Minua ahdistaa se ajatus, etten naisena ole enää minään arvoinen, kun tulen vanhaksi. Että pelkkä nuoruuteni ja ulkonäköni olisi määritellyt arvoni. Se on minusta kauhea ajatus yhteiskunnassamme. Eikö naisella ole tarjota mitään muuta kuin kauneutensa? Ihan samalla tavalla nainen voi tehdä työnsä hyvin, hoivata perhettään ja olla iso tukipilari yhteiskunnassa. Ei se naisen arvo vähene iän myötä, vaikka miesten seksuaalinen kiinnostus häviäisikin. Ainakin itse haluaisin ajatella, että minulla on paikka tässä maailmassa, vaikken enää nuori tai kaunis olisikaan. Aika kauhea ajatus, että sitä olisi vain parempi tehdä itsari, kun ensimmäiset rypyt tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itsekö aioit säilyä ikuisesti parikymppisen näköisenä siloposkena? :D
Tässäpä tämä,ero sitten tuleekin.
60 v. mies voi saada 20 v. tyttöystävän, esim. keskieuroopassa ei ole lainkaan harvinaista, samoin kuin ne 60 v. miehet jotka eivät sellaista saa voivat aina ostaa sellaisen ja saavat näin aina vaihtelevaa seksiä kaikkein kauneimpien tyttösten kanssa.Entäpä se 50 v. nainen, milläpä se saa 20 v. pojalta pilin pystyyn, vaikka maksaisi sille miljoonan niin ei heppi heilahda.
No ehkäpä, siis ehkäpä joskus se mummeli löytää jonkun pervon jolla on mummokuume, mutta kyllä on todella harvassa seksin saaminen mummolla verrattuna vanhempaan mieheen jolla sitä on varmasti nuorten tyttösten kanssa riittämiin.20-vuotias poika pökkii keskimäärin vaikka oksanreikää, joten ei huolta mummolla...paitsi ehkä siitä, että sitä samaa kaksikymppistä poikaa vikittelee myös se kaksikymppinen tyttö, jonka kuusikymppinen miesystävä joutuu odottamaan sinisen pillerin vaikutusta ennen tositoimia.
Eli jos kuitenkin annettaisiin varsojen korjailla keskenään, sukupolven ylittävät suhteet ovat jokseenkin naurettavia molemmin päin.Totuus otti sitten lujille ?
Tässä kohta parikymppistä tyttöä ja poikaa kasvattaessa: ei ota. Nuoruuteen kuuluu omanlaisensa höyryäminen ja vanhuuteen toisenlainen. Ensimmäiseen suhtautuu lempeän huvittuneesti ja jälkimmäistä odottaa mielenkiinnolla. Molemmat sekä 20 että 60 ovat yhtä kaukana tästä hetkestä, joka on parasta tähän mennessä. En silti vokottelisi sen kummemmin sitä kaksi- kuin kuusikymppistäkään, liika on liikaa niin monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ap että vanhoilla ja rupsahtaneilla miehillä on jotenkin enemmän vientiä kuin vanhoilla naisilla? Vai miksi kohdistat kysymyksesi vain naisille?
Kyllä kysyntä kääntyy päälaelleen siinä kun ylitetään 50. Ei tosin lohduta tätä nuorehkoa neitsytmiestä, olisin halunnut panna nyt kun vielä seksi kiinnostaa, ikäiseni naiset ovat kauniita ja pystyn saamaan erektion. Elämä on vitullista komediaa.
Aloittaja on varmaan katkera 56-vuotias joka ei oikein ikinä ole ollut miesten mieleen. Nämä sitten yrittää epätoivoisesti näin ajatella kauniista ja nuorista naisista..
Säälittävää :)
No ei kyllä ahdista yhtään. Mitä vanhemmaksi oon tullu, sitä enemmän kiusaannun jos joku katselee mua "sillä silmällä". Mä olen ensisijaisesti äiti, vaimo ja ihminen, enkä lihanpala. Ainoa mikä ahdistaa on toimintakyvyn menettäminen vanhetessa. Ja sairauksien pelko.
Kyllä ahdistaa. Onko nyt hyvä mieli? En tajua miksi kidutan itseäni lukemalla näitä harva se päivä.
T. ikäkriisinen n25v
Ei ahdista, päinvastoin olisi ihanaa kun joskus saisi kulkea rauhassa. Olen 40-vuotias nainen ja saan päivittäin kadulla kulkiessani miehiltä liikaakin huomiota ja vislauksia, vaikka pukeudun tavallisesti enkä pyri hakemaan huomiota, koska oman mieheni antama huomio ja kehut riittävät minulle. Itsetuntoni ei ole saamani huomion varassa, vaan itsetunto ja tyytyväisyys tulee ihan muista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa se ajatus, etten naisena ole enää minään arvoinen, kun tulen vanhaksi. Että pelkkä nuoruuteni ja ulkonäköni olisi määritellyt arvoni. Se on minusta kauhea ajatus yhteiskunnassamme. Eikö naisella ole tarjota mitään muuta kuin kauneutensa? Ihan samalla tavalla nainen voi tehdä työnsä hyvin, hoivata perhettään ja olla iso tukipilari yhteiskunnassa. Ei se naisen arvo vähene iän myötä, vaikka miesten seksuaalinen kiinnostus häviäisikin. Ainakin itse haluaisin ajatella, että minulla on paikka tässä maailmassa, vaikken enää nuori tai kaunis olisikaan. Aika kauhea ajatus, että sitä olisi vain parempi tehdä itsari, kun ensimmäiset rypyt tulevat.
Jokainen päättää itse, mitä on tarjota. Nuorena sitä vaan on kauhean epävarma ja kiinnittää huomiota epäoleellisiin pikkujuttuihin. Kuinka monta kertaa murehtikaan finniä nenänpäässä, ja maailma oli kaatumassa? Kaikki se peiliin tuijottaminen ja itsekritiikki, miksi? Eihän se koskaan kaatunut, ei edes lakannut pyörimästä.
Ikä tuo onneksi helpotusta ulkonäkökeskeisyyteen, mutta toki olisi suotavaa, että useammat nuoret ihmiset rakentaisivat itsetuntonsa kestävämmälle kuin ulkonäköpohjalle. Se kun on ns. katoava luonnonvara, ja pilaantuu kaikilta ennemmin tai myöhemmin. Ironisesti elämä ei suinkaan lopu siihen, vaan taitaa usein jopa parantua, kun vihdoin pääsee sopuun itsensä kanssa. Siksikin soisi siinä olevan muutakin iloa kuin menetetyn nuoruuden ja niin kovin lyhytaikaisen loiston murehtiminen ;)
Itselläni oli ensimmäinen ikäkriisi 19-vuotiaana ja viimeinen noin 25-vuotiaana. Ensimmäinen ikäkriisi oli siitä, että tajusi, ettei ole enää lapsi vaan pitäisi oikeasti alkaa teeskennellä aikuista, vaikkei tuntunut oikein aikuiseltakaan. Viimeinen ikäkriisi oli taas sitä, kun oikeasti tajusi, että nyt on nuoruus takana. Naamaa alkoi selkeästi näyttää enemmän kolmekymppiseltä (siis iho lähinnä). Sitä vaan hoksasi, että jos ikinä on ollut edes jollain tavalla siedettävän söpö tai kaunis, niin nyt se aika on takana päin. Tuon jälkeen en ole enää ikäkriiseillyt, vaan olen jopa aina odottanut seuraavaa täyttä vuosikymmentä. Nuorempana sitä ehä enemmän ajattelee tuollaisesti hyvin ulkonäkökeskeisesti maailmaa. Mutta mitä vanhemmaksi tulee, niin elämässä alkaa olla ihan eri asiat tärkeitä kuin joku ulkonäkö. Veikkaisin, että kyllä naisille se ikäkriisi tulee paljon ennen mummoikää jos ylipäänsä on tullakseen. Se nuoruus kestää kuitenkin vain aivan hetken ja valitettavasti nuorena se nuoruus menee aika lailla ohi. Sitä ei silloin tajuakaan, mitä kaikkea sitä olisi nimenomaan siinä iässä kannattanut tehdä. Myöhemmin se on jo myöhäistä.
Kyllä masentaa. Kun ajattelen vanhuuttani, en huolehdi voinnistani ja mahdollisista sairauksista, vaan päällimmäisenä mielessäni on huoli miesten huomion vähenemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i. Miehen elämä:
Parikymppisenä kelpaa parikymppisille naisille. Kolmekymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Nelikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Viisikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Kuusikymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Seitsemänkymppisenä ei kelpaa parikymppisille naisille. Kahdeksankymppisenä kuollut.
Maailman vanhin naisprostituoitu 84 vuotta.
Oli ihan pakko lainata tätä viestiä. Kun palstalla on aina muutamia, jotka eivät lue kaikkia viestejä. Ettei vaan tämmöinen helmi jää huomaamatta.
Kolmekymppisenä kelpaa kyllä aivan hyvin parikymppisille naisille. Kirjoittajan epärehellistä vihamielisyyttä oli se, että hän päätti kirjoittaa, ettei niin muka olisi. Neljäkymppisenä tilanne on jo selvästi vaikeampi ja kelpaavuus vaikeutuu suuresti, jos miehellä ei ole merkittävää statusta.
Ei masenna eikä ahdista
Tyhmä kysymys.