Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä 45 vuotiaalle? Mission impossible.

Vierailija
13.11.2016 |

Miten voi oikeasti enää tapailla ketään, kun on keskivartalolihavuus, suonikohjut ja kuorsauskisko?
Iltaisin en jaksa baareja vaan parasta hommaa on pihan rapsuttelu ja sohvalla makoilu. Kesäisin parasta matkailua on mökkeily ja siellä takkaan tuijottaminen. Arvelen, että en nouse kenelläkään ihan top10 listalle morsianehdokkaita valitessa. Harmittaa, nuorena olin nätti ja ihana. Missä ketään voi edes tavata?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä! Tilanne on vaan niin eri kuin nuorena, kun oli raikas ja nätti. Tuntuu hassulta, että joku vois ihastua tosiaan näin "rupsahtaneeseen" vaikka en edes ole varmaan ikäiseksesni pahimmasta päästä. En onneksi tavoittele mitään nuorta prinssiä :) Ap

Vierailija
22/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ap etsisit ihan kunnon miesystävää. Poikaystäville mainitsemasi pikku viat ovat turn off, kun he vielä kuvittelevat, että heille itselleenkään ei koskaan tule mitään vikoja. Oikea mies on jo sen verran maailmaa nähnyt, että osaa katsoa vikojen taakse. Ja löytää kenties oikean valioyksilön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on yllättävän paljonkin ihan tervepäisiä miehiä, jotka etsivät ikäistään seuraa. Ei edes minun lapset onnistuneet säikyttämään näitä. 

Ei sitä ennen tiedä, ennenkuin etsii. Ja anna itsellesi aikaa. Tutustele rauhassa ja älä ryntää suinpäin suhteeseen, sekään ei mene niinkuin nuorena. Mutta anna myös toiselle aikaa, kaikkia ei kannata torpata heti kättelyssä, vaan tutustuminen saattaa paljastaa oikean timantin. Tsemppiä ja oikealla asenteella löydät varmasti jonkun..ehkä sen timantinkin.

Vierailija
24/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, itselläni oli ihan samanlaisia mietteitä, ajattelin ettei mulla ole kenellekään enää mitään annettavaa näin 47-vuotiaana eronneena naisena. Nyt yllättäen mulle on ollut miehiä ihan ylitarjonnaksi, olen saanut niitä ihan hätistellä pois. Baarista itse olen näitä kyllä löytänyt, mutta jos sieltä, niin miksei muualtakin.