Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä 45 vuotiaalle? Mission impossible.

Vierailija
13.11.2016 |

Miten voi oikeasti enää tapailla ketään, kun on keskivartalolihavuus, suonikohjut ja kuorsauskisko?
Iltaisin en jaksa baareja vaan parasta hommaa on pihan rapsuttelu ja sohvalla makoilu. Kesäisin parasta matkailua on mökkeily ja siellä takkaan tuijottaminen. Arvelen, että en nouse kenelläkään ihan top10 listalle morsianehdokkaita valitessa. Harmittaa, nuorena olin nätti ja ihana. Missä ketään voi edes tavata?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tarjoutuisin, mutta 12vuoden ikäero on liian paljon mulle.

Vierailija
2/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle. T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisistä läskeistä pääsee eroon ja vastaavia miehiä on vaikka millä mitoin.

Vierailija
4/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä. Itsekin löysin poikaystäväni 30 vuotiaana netistä. Siellä samanikäset kohtaa. Munkin ukko on nuorempi. Varmasti joku 35-40 huolisi sinut. Tsemppiä

Vierailija
5/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon noin samanikäinen ja kyllä löytyi parikin (nuorempaa) poikaystäväehdokasta. Toinen Facebook.ryhmästä ja toinen ihan Suomi24-palvelusta.

Ei 45 v oo nykyään vanhan. Ajattele niin kuin miehet, että olet jumalan lahja vastakkaiselle sukupuolelle.

Suosittelen siis nettiä ja sit sen verran jaksat että menet livenä tapaamaan.

Vierailija
6/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö...en suosittele nettiä kenellekään. Siellä on vaan sekopäitä. Sen sijaan laihduta, rakasta itseäsi ja naps löydät sen oikean :-) kotoa toki täytyy poistua.

Vierailija
7/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihania positiivisia vastauksia. Mä en oikeastaan kyllä etsi nuorempaa ja tykkään herkutella hyvällä ruualla, etten mitään pitkiä kitukuureja tahtoisi aloittaa. Eli kriteereissä olisi vielä se, että tykkää nautiskella elämästä. ap

Vierailija
8/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö...en suosittele nettiä kenellekään. Siellä on vaan sekopäitä. Sen sijaan laihduta, rakasta itseäsi ja naps löydät sen oikean :-) kotoa toki täytyy poistua.

Miksi lähestyt vain sekopäitä? Olen tavannut 30-40 miestä livenä ja yksikään ei ollut sekopää.

Vierailija
9/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tarvitset pappaystävää et poikaystävää.

Vierailija
10/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan! Missä näitä pappoja olis tarjolla, enää ei taida olla bingoakaan? ap

Vierailija
11/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ihania positiivisia vastauksia. Mä en oikeastaan kyllä etsi nuorempaa ja tykkään herkutella hyvällä ruualla, etten mitään pitkiä kitukuureja tahtoisi aloittaa. Eli kriteereissä olisi vielä se, että tykkää nautiskella elämästä. ap

No kyllä sä sieltä netistä vanhemmankin löydät, siellä notkuu paljon +50 miehiä. Mä taas pidän nuoremmista ja voisin heitä suositellakin joten siksi laitoin että nuoriakin löytyy (ja että heille 45 ei ole liian vanha).

Älä aseta liian tiukkoja ikäkriteereitä vaan katso mitä ja millaisia vastauksia tulee.

Käyhän vaikka heti katsomassa valikoimia, tiedä vielä mitä löydät.

Vierailija
12/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä mistä?

Vierailija
13/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 v. vl työkaverini meni naimisiin jäädessään eläkkeelle.

Vierailija
14/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö 70-vuotiaita miehiä charmanttisina?

Vierailija
15/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia ketkä on löytäneet miesystävän yli 40-vuotiaina, vanhin oli 80v leskimummo. Joten minäkin uskon, että onni odottaa minua siellä elämän ehtoopuolella, nyt ei seurustelu vielä kiinnosta. :D

Vierailija
16/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko vajaa nelikymppinen, komea, sivistynyt ja suhteellisen varakas sekä huumorintajuinenkin poikamies?

Vierailija
17/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en poistunut kotoani minnekkään.  

Netistä löysin ammattilaisten keskustelufoorumin ja sieltä se mies sitten osui kohdalleen.. ja yllättävää kyllä sama mies oli  ollut Suomi24 treffisaitilla, mutta siellä hänet ohitin sillä perusteella, että profiilissa oli, että ehkä lapsia. Minulla on nuo lapset hankittu jo, mutta en tahtoisi keneltäkään sitä mahdollisuutta viedä, joten torppasin hänet. Mutta en tiennyt sitä vielä siinä vaiheessa, kun juttu alkoi toisaalla luistaa. 

Viestejä vaihdettii pari kuukautta ja sen jälkeen ajattelin käydä katsomassa ja tehdä samalla selväksi, että välimatkaa on meillä aivan liikaa..no, kävin viikonloppunakin sanomassa, että välimatkaa on liikaa, ollaan nyt pari vuotta tuota väliä kuljettu ja kummasti tulee vain lähdettyä..

NIin, me tuijotetaan takkatulta ja rapsutellaan pihaa..emme kulje baareissa emmekä vietä muutenkaan kovin aktiivista bile-elämää..

Vierailija
18/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Suomi24 sivuilta löytynyt mies. Olen nyt 45 ja hän 50. Itse tykkään mökkeilystä ja hän käydä karaokebaareissa. Juurikin näin päin ikäero on huono, mies on tangomusiikin ystävä ja itse olen diskosukupolvea. Paljon on muutakin takkua, kerran jo bänksitkin tehnyt....

Vierailija
19/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, ei auta. Pakko alkaa tutkailemaan tuota nettiäkin sillä silmällä. Tänään oikeasti jo hammaslääkärinkin kosketus tuntui hyvältä, eli ehkä olisi jo aika :) Ihan ensimmäistä poikakaveria en etsi, takana pitkä liitto. Eron jälkeen en ollut heti valmis, mutta nyt oon. Ap

Vierailija
20/24 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä olen myös omani löytänyt, vahigossa. Kuulostat AP myös oikein mukavalta, että ihan varmasti vielä löydät jonkun kainaloosi! :)

Ja niin se mummonikin viime vuonna miehen itselleen iski eli koskaan ei ole liian myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan