Naisetkin on friendzonella
Niin siinä sitten kävi. Tämän kaverimiehen(kenestä olisin halunnut vähän muutakin) kanssa meillä on paljon yhteistä, samat harrastukset ja kiinnostuksenkohteet yms yms ja olen kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään sekä esitän myös omani. Kuitenkin tämä mies sitten meni ja otti sen tikkulaihan, bimbon siitä vierestä ja tiedän, että tätä naista ei oikeasti kiinnosta yhtään mikään tässä miehessä. Surullista, että tälle miehelle tärkeämpää olikin ulkonäkö, eikä oikea kiinnostus.
Friendzone on kamala paikka :(
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet erehtynyt. Friendzone on sääliökilttimiesten keksintöä. Ovat muuten osanneet sen kääntää jostain tuntemattomasta sanasta ensin englanninkielelle. Että äläpä ala väittämään, että olisit tämmöiselle keksitylle zonelle joutunut, kun olet kerran heteronainen ja teillehän ystävyys on aivan vitun tärkeää, että ymmärrät varmaankin kuinka verisesti tämä sun kaverimiehesi loukkaantuu, jos alat kertoilla hänelle ihastumisestasi. Ei ole nimittäin luonnollinen reaktio ihmisessä ihastua kavereihinsa. Olet laskelmoiva narsisti, jos jatkat kaveeraamista tällaisen miehen kanssa, koska ihastuksiin ei jäädä roikkumaan, vaan sun tunteet miestä kohtaan kuolee yhtä nopeasti kuin miehen tunteet sua kohtaan. Ymmärräthän tämän, koska olet nainen ja naiset eivät tee näin röyhkeitä asioita, kuten kaveriin ihastuminen ja sen jälkeen friendzonella kyttääminen, että josko joskus kuitenkin...
Vai mitä?
Pari kertaa piti lukea, enkä silti ymmärtänyt viestiäsi.
Siis tämän miehen kanssa satuttiin samaan paikkaan ja vietetään porukassa yhdessä 5 päivää viikossa. Kyllä siinä vaan pakosta tullaan kavereiksi, kun klikkaa hyvin ja on paljon yhteistä. Läppä lentää ja flirttaillaan ja höpsötellään yhdessä työn ohessa ja myös vapaa-ajalla. Olin vain yllättynyt, että se kaikki olikin miehen kaveruutta eikä sitä, mitä minä luulin. Väärin ymmärrys siis kyseessä minun osalta. En tajua miksi mies loukkaantuisi siitä, että olen häneen ihastunut.
Ps. Näin jälkeenpäin kaduttaa, että kutsuin tuossa aloitusviestissä tätä toista naista bimboksi :( Anteeksi.
-AP
Toi vastaus oli varmaan viittaus siihen, että keskusteluissa joissa miehet valittavat joutuneensa naisen friendzonelle, onkin palstalaisista yököttävää että joku teeskentelee olevansa kaveri vaikka oikeasti haluaisi jotain muuta eli sitä ihteään, ja senkin jälkeen kun toinen alkaa seurustella tai muuten selviää ettei ole kiinnostunut, jäädään siihen toiveikkaana hengailemaan teeskentelemään kaveria myöhemmän flaksin toivossa. Mutta yllättäin reaktiomme ei olekaan tämä kun sukupuolet on toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä sitten kävi. Tämän kaverimiehen(kenestä olisin halunnut vähän muutakin) kanssa meillä on paljon yhteistä, samat harrastukset ja kiinnostuksenkohteet yms yms ja olen kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään sekä esitän myös omani. Kuitenkin tämä mies sitten meni ja otti sen tikkulaihan, bimbon siitä vierestä ja tiedän, että tätä naista ei oikeasti kiinnosta yhtään mikään tässä miehessä. Surullista, että tälle miehelle tärkeämpää olikin ulkonäkö, eikä oikea kiinnostus.
No laihduta & treenaa, niin saat mitä haluat. Elämä on raadollista.
Ei ap, mutta paljonko pitäisi treenata ja laihduttaa? Tällä hetkellä mitat 55/164, treenaan 5-6 krt viikossa. Vartalo tiimalasi, rinnat D-kuppi.
En oikein tiedä mitenkä voisi tästä enää parantaa että olisi seurustelumateriaalia miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap, mutta paljonko pitäisi treenata ja laihduttaa? Tällä hetkellä mitat 55/164, treenaan 5-6 krt viikossa. Vartalo tiimalasi, rinnat D-kuppi.
En oikein tiedä mitenkä voisi tästä enää parantaa että olisi seurustelumateriaalia miehille.
Laskea rimaa. Siitä se on aina kiinni
Eikö fz ole patriarkaalisen pakko päästä naimisiin - kulttuurin piirre? Suomessa sellaista ei kai siinä mielessä ole.
Tietenkin naisetkin voivat olla friendzonella. On ihan ääliömäistä ja miesten aliarvioimista kuvitella, että miehille kelpaisi ihan kuka tahansa. Varmasti on niitäkin miehiä, joille kelpaisi, mutta normaalilla miehellä on ihan oma naismakunsa ja jos nainen ei vastaa sitä, mutta on muuten mukavaa seuraa, niin nainen on miehelle friendzonella. Vain palstalassukat ovat valmiita polkaisemaan jokaista vastaantulijaa, jolla on hame ja joka hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mutta en yksinkertaisesti kykenisi parisuhteeseen minua 30 vuotta vanhemman, alkoholisoituneen ja ylipainoisen miehen kanssa. Olisi edes oman ikäinen (26) ja ei alkoholiongelmaa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä määrä treeniä. Kiloista en osaa sanoa ilman kuvaa, tietämättä onko ne lihaksia vai löllöä, D-kuppi ei sinäänsä kuulu maalaamasi mielikuvaan ellei ole silikonia.
Vähäisillä antamillasi tiedoilla kuulostat löydöltä, miksi siis et mielestäsi kelpaa seurusteluun? Seksin perässä juoksijoita sinulla ainakin on yllin kyllin, ellet liioitellut. Yritätkö liian kovatasoista miestä? Niistä pelkkää seksiä haluavista ne komeimmat yrität saada seurustelemaan? Ei se tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin tämä mies sitten meni ja otti sen tikkulaihan, bimbon siitä vierestä ja tiedän, että tätä naista ei oikeasti kiinnosta yhtään mikään tässä miehessä.
Olet kyllä kunnon legbeard. Katkeruutesi ja vastenmieliset oletuksesi kanssaihmisistäsi tässä eniten vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mutta en yksinkertaisesti kykenisi parisuhteeseen minua 30 vuotta vanhemman, alkoholisoituneen ja ylipainoisen miehen kanssa. Olisi edes oman ikäinen (26) ja ei alkoholiongelmaa :/
Miten ois vain 13 vuotta vanhemman, raittiin, 3 krt viikossa treenaavan, normaalipainoisen kanssa?
Minulla on nyt yksi nainen friendzonella, koska en raaski harrastaa seksiä hänen kanssaan. On ihastunut minuun, minä en häneen, mutta molemmat haluaisi seksiä. Olen kuitenkin päättänyt olla harrastamatta sitä tässä tilanteessa, eli oikeastaan laitoin naisen friendzonelle.
Toisaalta naisen friendzone on usein juuri sitä, että mies panee naista muttei halua ihastuneesta naisesta muuta. Samalla tavalla kuin nainen ottaa palveluita vastaan ihastuneelta mieheltä, muttei halua miehestä muuta.
Ihminen joka puhuu friendzonesta on oksettava. Mitä vikaa siinä on, jos on miehen kanssa vain kaveri? Etkö pysty ajattelemaan miehiä mitenkään muuten kuin seksuaalisesti. Ei ihme että Trump voitti kun maailmassa on niin paljon sinun kaltaisiasi seksistejä!!!
Vierailija kirjoitti:
meillä on paljon yhteistä, samat harrastukset ja kiinnostuksenkohteet yms yms
Teitä erottaa miehen kiinnostus tikkublondeihin.
Toiset eivät pääse millekään zonelle.