Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisetkin on friendzonella

Vierailija
13.11.2016 |

Niin siinä sitten kävi. Tämän kaverimiehen(kenestä olisin halunnut vähän muutakin) kanssa meillä on paljon yhteistä, samat harrastukset ja kiinnostuksenkohteet yms yms ja olen kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään sekä esitän myös omani. Kuitenkin tämä mies sitten meni ja otti sen tikkulaihan, bimbon siitä vierestä ja tiedän, että tätä naista ei oikeasti kiinnosta yhtään mikään tässä miehessä. Surullista, että tälle miehelle tärkeämpää olikin ulkonäkö, eikä oikea kiinnostus.

Friendzone on kamala paikka :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisiko?

Vierailija
2/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut friendzonella ja olen nainen. Mies ei halunnut kanssani seksiä/pitänyt minua kauniina vaan sanoi, että ollaan mieluummin kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin on kätilöitä.

Vierailija
4/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siellä on oltu useastikin. Pari kertaa olen itse tunnustanut ihastuneeni ja mies on mutissut jotain että "no mulle tää oli vaan kaverijuttu"... ja kerran mies on spontaanisti todennut kesken toisen puheenaiheen että "meillähän ei sit oo mitään semmoista, eikös niin?" (ja sitten alkanut liehitellä kaveriani).

Eikä siinä mitään, se on elämää. Mutta harmittaa kun mä en ikinä ole se johon ihastutaan ja joka halutaan ja valitaan...

Vierailija
5/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naiselle alin mahdollinen luokitus, ettei ole tarpeeksi nätti päästäkseen fuckzonelle...

Vierailija
6/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naiselle alin mahdollinen luokitus, ettei ole tarpeeksi nätti päästäkseen fuckzonelle...

Mites kun palstanhan mukaan miehet harrastavat helpostkin seksiä mielestään rumienkin naisten kanssa, alempitasoisten? Kuinka nyt yhtäkkiä siihen, että nainen saisi mieheltä edes seksiä vaaditaankin nättiyttä jos kerta sillä ei ole väliä miehille kun niille kelpaa kuka tahansa nainen?

Vierailija
7/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu siellä on oltu useastikin. Pari kertaa olen itse tunnustanut ihastuneeni ja mies on mutissut jotain että "no mulle tää oli vaan kaverijuttu"... ja kerran mies on spontaanisti todennut kesken toisen puheenaiheen että "meillähän ei sit oo mitään semmoista, eikös niin?" (ja sitten alkanut liehitellä kaveriani).

Eikä siinä mitään, se on elämää. Mutta harmittaa kun mä en ikinä ole se johon ihastutaan ja joka halutaan ja valitaan...

Et ikinä? Ootkos nyt ihan varma?

Vierailija
8/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30+ neitsyt, jonka kaikki tapailuyritykset ja ihastumiset ovat kaatuneet siihen, että mies ei ole ollut kiinnostunut kuin kaverina (ja toisaalta mitkään muutkaan miehet itse eivät ole lähestyneet/ihastuneet). Eli olen aika varma.

Vierailija
9/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kun palstanhan mukaan miehet harrastavat helpostkin seksiä mielestään rumienkin naisten kanssa, alempitasoisten? Kuinka nyt yhtäkkiä siihen, että nainen saisi mieheltä edes seksiä vaaditaankin nättiyttä jos kerta sillä ei ole väliä miehille kun niille kelpaa kuka tahansa nainen?

Koska naiset on monmutkaisia, heitä varten on myös monimutkaisempi kastilaitos: friendzode täysin kiinnostamattomille -> fuckzone jopa niille rumillekin joita voi panna ainakin kännissä -> friendfuckzone niitäkin varten joita voi panna ja olla myös muuten tekemisissä koska ovat "mukavia naisia" -> deittailtava fuckzone -> seurustelufuckzone -> vakituiseen kimppaan & fuckzone

Vierailija
10/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30+ neitsyt, jonka kaikki tapailuyritykset ja ihastumiset ovat kaatuneet siihen, että mies ei ole ollut kiinnostunut kuin kaverina (ja toisaalta mitkään muutkaan miehet itse eivät ole lähestyneet/ihastuneet). Eli olen aika varma.

Kuinka monta alotetta oot tehnyt? Toivottavasti enemmän kuin nuo kaksi

Vierailija
11/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset on monmutkaisia, heitä varten on myös monimutkaisempi kastilaitos: friendzode täysin kiinnostamattomille -> fuckzone jopa niille rumillekin joita voi panna ainakin kännissä -> friendfuckzone niitäkin varten joita voi panna ja olla myös muuten tekemisissä koska ovat "mukavia naisia" -> deittailtava fuckzone -> seurustelufuckzone -> vakituiseen kimppaan & fuckzone

Jaa ketkä olikaan niitä monimutkaisia

Vierailija
12/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä vaatisi jonkinlaista loogista ajattelua. Siksi naisten käyttämää logiikkaa kutsutaan naisten logiikaksi, koska miehillä ei ole ajattelussaan yleensä mitään logiikkaa. Kaikki palstamiesten väitteet vaihtuvat ihan tilanteen mukaan, siten miten ne parhaiten palvelevat puhujaa kussakin kontekstissa. 

Vierailija
13/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä vaatisi jonkinlaista loogista ajattelua. Siksi naisten käyttämää logiikkaa kutsutaan naisten logiikaksi, koska miehillä ei ole ajattelussaan yleensä mitään logiikkaa. Kaikki palstamiesten väitteet vaihtuvat ihan tilanteen mukaan, siten miten ne parhaiten palvelevat puhujaa kussakin kontekstissa. 

Jep tämän huomaa parhaiten, kun käy loogista ajattelua vaativissa opiskelupaikoissa kuten teknillisissä yliopistoissa tai matikan laitoksella. Ei siellä paljoa miehiä näy

Vierailija
14/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, 15 vuoden aikana olen tehnyt lukemattomia aloitteita (tässä vain ne tyylipuhtaat friendzone-esimerkit). Mut ei tässä mitään, elämä on kivaa näinkin.

Vierailija
15/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä sitten kävi. Tämän kaverimiehen(kenestä olisin halunnut vähän muutakin) kanssa meillä on paljon yhteistä, samat harrastukset ja kiinnostuksenkohteet yms yms ja olen kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään sekä esitän myös omani. Kuitenkin tämä mies sitten meni ja otti sen tikkulaihan, bimbon siitä vierestä ja tiedän, että tätä naista ei oikeasti kiinnosta yhtään mikään tässä miehessä. Surullista, että tälle miehelle tärkeämpää olikin ulkonäkö, eikä oikea kiinnostus.

Friendzone on kamala paikka :(

No laihduta & treenaa, niin saat mitä haluat. Elämä on raadollista.

Vierailija
16/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erehtynyt. Friendzone on sääliökilttimiesten keksintöä. Ovat muuten osanneet sen kääntää jostain tuntemattomasta sanasta ensin englanninkielelle. Että äläpä ala väittämään, että olisit tämmöiselle keksitylle zonelle joutunut, kun olet kerran heteronainen ja teillehän ystävyys on aivan vitun tärkeää, että ymmärrät varmaankin kuinka verisesti tämä sun kaverimiehesi loukkaantuu, jos alat kertoilla hänelle ihastumisestasi. Ei ole nimittäin luonnollinen reaktio ihmisessä ihastua kavereihinsa. Olet laskelmoiva narsisti, jos jatkat kaveeraamista tällaisen miehen kanssa, koska ihastuksiin ei jäädä roikkumaan, vaan sun tunteet miestä kohtaan kuolee yhtä nopeasti kuin miehen tunteet sua kohtaan. Ymmärräthän tämän, koska olet nainen ja naiset eivät tee näin röyhkeitä asioita, kuten kaveriin ihastuminen ja sen jälkeen friendzonella kyttääminen, että josko joskus kuitenkin...

Vai mitä?

Vierailija
17/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet erehtynyt. Friendzone on sääliökilttimiesten keksintöä. Ovat muuten osanneet sen kääntää jostain tuntemattomasta sanasta ensin englanninkielelle. Että äläpä ala väittämään, että olisit tämmöiselle keksitylle zonelle joutunut, kun olet kerran heteronainen ja teillehän ystävyys on aivan vitun tärkeää, että ymmärrät varmaankin kuinka verisesti tämä sun kaverimiehesi loukkaantuu, jos alat kertoilla hänelle ihastumisestasi. Ei ole nimittäin luonnollinen reaktio ihmisessä ihastua kavereihinsa. Olet laskelmoiva narsisti, jos jatkat kaveeraamista tällaisen miehen kanssa, koska ihastuksiin ei jäädä roikkumaan, vaan sun tunteet miestä kohtaan kuolee yhtä nopeasti kuin miehen tunteet sua kohtaan. Ymmärräthän tämän, koska olet nainen ja naiset eivät tee näin röyhkeitä asioita, kuten kaveriin ihastuminen ja sen jälkeen friendzonella kyttääminen, että josko joskus kuitenkin...

Vai mitä?

Pari kertaa piti lukea, enkä silti ymmärtänyt viestiäsi.

Siis tämän miehen kanssa satuttiin samaan paikkaan ja vietetään porukassa yhdessä 5 päivää viikossa. Kyllä siinä vaan pakosta tullaan kavereiksi, kun klikkaa hyvin ja on paljon yhteistä. Läppä lentää ja flirttaillaan ja höpsötellään yhdessä työn ohessa ja myös vapaa-ajalla. Olin vain yllättynyt, että se kaikki olikin miehen kaveruutta eikä sitä, mitä minä luulin. Väärin ymmärrys siis kyseessä minun osalta. En tajua miksi mies loukkaantuisi siitä, että olen häneen ihastunut.

Ps. Näin jälkeenpäin kaduttaa, että kutsuin tuossa aloitusviestissä tätä toista naista bimboksi :( Anteeksi.

-AP

Vierailija
18/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt sitä viereistä työkaveria kukaan halua sänkyynsä. Siinähän ampuisi itseään jalkaan.

Vierailija
19/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pidin eron jälkeen yhtä naista friendzonella. Oli ihan hyvää keskusteluseuraa, mutta ei seksuaalisesti kiinnostava. Hän olisi kyllä halunnut enemmän, mikä oli sääli. Mutta olisi sopivaa terapiaa kunnes parempi sattui kohdalle.

M4X

Vierailija
20/33 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, 15 vuoden aikana olen tehnyt lukemattomia aloitteita (tässä vain ne tyylipuhtaat friendzone-esimerkit). Mut ei tässä mitään, elämä on kivaa näinkin.

Lukemattomia eli oletan luvun olevan vähintään 300, kun on kyse noin pitkästä ajasta. Ainoa mahdollisuus on se, että teet aloitteen vääränlaisille miehille. Jos tekisit aloitteita sattumanvaraisesti, olisi pitänyt tärpätä tuolla määrällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi