Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivä tarjoilunne? Kenelle se tarjotaan?

Vierailija
12.11.2016 |

Puoliso eli lasteni isä: Kahvi ja voileipä aamulla vuoteeseen. Lasten tekemät kortit.
Omalle isälle soitan onnittelut.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isä kuollut, menemme isäpuolen luokse juhlimaan. Herkkuja viedään.

Lapsen isä on hylännyt lapsensa, kilo paskaa olisi mukava viedä jos tietäisi mihin osoitteeseen.

Mutta kuitenkin kinusi lasta kun sitä suunnittelitte?

Vierailija
62/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa laittaa ruokaa ja kaikkea mahdollista aviomiehelleni isänpäivänä! Siinä saa tuntea itsensä niin rouvaksi ja upeaksi! <3

Ihana vaimo!

Jep, meillä miehen ei tarvitse osallistua ruoanlaittoon, siivoukseen eikä pyykkäykseen mitenkään. Hoidan kaiken mielihyvin. Haluan, että ukko voi tuntea olevansa hotellissa 247 ja saa kaasutella sohvalla tietsikka mahan päällä. <3 -T-

Siis koko viikon?

Vuoden ympäri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa laittaa ruokaa ja kaikkea mahdollista aviomiehelleni isänpäivänä! Siinä saa tuntea itsensä niin rouvaksi ja upeaksi! <3

Ihana vaimo!

Jep, meillä miehen ei tarvitse osallistua ruoanlaittoon, siivoukseen eikä pyykkäykseen mitenkään. Hoidan kaiken mielihyvin. Haluan, että ukko voi tuntea olevansa hotellissa 247 ja saa kaasutella sohvalla tietsikka mahan päällä. <3 -T-

Siis koko viikon?

Vuoden ympäri. 

Ja tienaatte yhtä paljon? Vai hemmottelu on maksullista?

64/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mielensäpahoittajauhrien päivä nyt on? :D

Vierailija
65/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma isä kuollut, menemme isäpuolen luokse juhlimaan. Herkkuja viedään.

Lapsen isä on hylännyt lapsensa, kilo paskaa olisi mukava viedä jos tietäisi mihin osoitteeseen.

Mutta kuitenkin kinusi lasta kun sitä suunnittelitte?

Jep. Klassinen uusi nainen uudet lapset kuvio johon aiempi lapsi ei enää mukaan mahtunut.

Vierailija
66/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin täytekakun eilen ja tänään söimme yhdessä aamiaista,pekonia,sämpylöitä ja kanamunia.Miehelle ostin pitkät kalsarit ja aluspaidan.Lapset askartelivat päiväkodissa pienet lahjat.Omalla isälleni vien kans pitkät kalsarit :D

Vierailija
67/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni saa lapsiltaan päiväkodissa tehdyt kortit, kotona tehdyt kortit ja lasten yhdessä värittämän posliinisen säästöpossun. Pienellä avustuksella lapset tekee myös aamupalan isälleen.

Sitten tietty oon tehnyt isänpäiväkakun. Oma isäni tulee myös käymään, hän saa lapsen lapsiltaan kortit ja lasten värittämän säästöpossun. Itse teen hänelle sienipiirakkaa ja ruisneppareita loimulohi täytteellä.

Miksi lapset tekevät sinunkin isällesi kortin sinun puolestasi?

Voi tätä ihmisen pienuutta.

Mies voi olla isä, isoisä, sijaisisä, adoptioisä, isäpuoli jne. Eikä se luulisi olevan keneltäkään pois, jos lapset ja lapsenlapset antavat huomiota, rakkautta ja kiitollisuutta isänpäivänä.

Vierailija
68/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni saa lapsiltaan päiväkodissa tehdyt kortit, kotona tehdyt kortit ja lasten yhdessä värittämän posliinisen säästöpossun. Pienellä avustuksella lapset tekee myös aamupalan isälleen.

Sitten tietty oon tehnyt isänpäiväkakun. Oma isäni tulee myös käymään, hän saa lapsen lapsiltaan kortit ja lasten värittämän säästöpossun. Itse teen hänelle sienipiirakkaa ja ruisneppareita loimulohi täytteellä.

Miksi lapset tekevät sinunkin isällesi kortin sinun puolestasi?

Voi tätä ihmisen pienuutta.

Mies voi olla isä, isoisä, sijaisisä, adoptioisä, isäpuoli jne. Eikä se luulisi olevan keneltäkään pois, jos lapset ja lapsenlapset antavat huomiota, rakkautta ja kiitollisuutta isänpäivänä.

No miltä sedistä ja enoista tuntuu jos he eivät saa korttia :(

Vierailija
69/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär vähän heräsi väärällä jalalla, niin poika otti tarjoiluvastuun ja keitti yhden kupin kahvia. Se tuotiin piparin ja halien kanssa perille. :)

Tytärkin sitten sai mielen takaisin ja toi ylpeänä piilostaan monta itse tekemäänsä lahjaa. Poika selvästi vähän piti omia lahjojaan vaatimattomina, mutta käsitteli asian siinä samalla "että eihän mun nyt kuulukaan ostella lahjoja vielä tässä iässä". :)

Eli arkisen koruton, mutta silti kaunis aamu. Eksäkin varmaan pyörähtää tässä töidensä jälkeen ja sisko tarjoaa mulle + isälleni kotonaan isänpäivälounaan.

Vierailija
70/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compass kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi "kiva" aamu taas tulossa.

En ole kertaakaan saanut aamupalaa sänkyyn, tehty mitään erityistä syntymä- tai isänpäivänä. En ole saanut joululahjaakaan 20v aikana kuin kerran tai kaksi.

Itse olen vaimoani taas muistanut jokaisena kertana. Syntymäpäivänä, nimipäivänä, jouluna, äitienpäivänä. Yrittänyt satsata kunnolla. Osoittaa rakkautta ja kiitollisuutta.

Joskus sitä olisi itsekin kiva saada jotain...

Onko teillä lapsia? Sinä kun et ole isä kuin omille lapsillesi. Et ole vaimosi isä, joten eihän vaimosi tarvitse isänpäiväksi mitään suunnitellakaan.

3 lasta. Kaikki yhteisiä.

Lapsilta toki sain kortteja, kun olivat pieniä. Niitä mitä päiväkodissa ja koulussa tekivät.

Vierailija
71/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä... (se mies/isä, joka jäänyt muistamisista paitsi)

Itse ajattelen, että esimerkiksi äitienpäivänä muistan omaa äitiäni, koska hän on äitini. :)

Lisäksi mielestäni on tärkeää muistaa omaa vaimoa, koska hän on lapsieni äiti. Muistaa siitä työstä mitä hän on lapsieni eteen tehnyt. Sitä ei voi koskaan muistaa ja kiittää liikaa.

Tuo niille, jotka ei ymmärrä miksi omaa puolisoa (ja lasten äitiä) ei tarvitse muistaa.

Toki jos ei ole lapsia ollenkaan, niin se on jo toinen juttu..

Vierailija
72/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on töissä. pistin tiikerikakun uuniin ja pakastimessa on vaniljajäätelöä, kun mies tulee töistä juomme kahvit ja myöhemmin lähdemme vanhemmilleni syömään :)

Vierailija
73/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
74/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lasten kanssa miehelle aamupalaa. ( tietenkin loko perhe söi mutta tarjonta oli mietitty mihen mieleen) siis oli Kananmunia, riisipiirakoita, Savulohta, tomaattia, kurkkua, paistettuja makkaroita, Leikkeleitä ja juustoa. Juomaksi miehelle haudutettua teetä. Ja lisäksi tuoremehua ja kahvia. Katettuna pöytä nätisti ja kynttilä palamaan pöydälle.

mies ylisti kun oli just hyvä aamupala. Vietimme aamupalan ääressä melkein 1h. Aamupala oisi voinut olla vähän myöhemminkin mutta lapset tuli innoissaan herättämään mua jo heti puoli kasin jälkeen.

Lounaaksi meinasin tehdä lihapiirakka levyn.

Myöhemmin ruoaksi on joku lihapata varattu minkä tökkään vaan uuniin ja keitän perunoita ja teen salaattia. Jälkkäriksi mustikka rahkaa.

Illalla käydään kakkukahvit juomassa mun vanhemmilla. Lapset on askarrellut papalle Niinkuin isälleenkin.

Vierailija
75/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä jossain uuden naisen kanssa varmaan. Oma isä ja äiti haudassa. Kotona ollaan minä ja lapsi.

Vierailija
76/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi