Kaunis nainen + rumat hampaat
Mitä mieltä? Osaatko sanoa esimerkkejä tälläisistä tapauksista?
Kommentit (38)
Mäkin haluaisin tietää, kärsin nimittäin suht "persoonallisesta" hammaskalustosta.
Mutta ensin pitäisi varmaan määritellä rumat hampaat? Onko se synonyymi huonosti hoidetuille hampaille vai tarkoitetaanko sillä kaikkea sellaista, joka poikkeaa suorasta helmirivistä?
Hampaiden esteettisyys on lähtenyt ihmisiltä käsistä. Nehän on ruokailua varten xDDD
Laittakaa kuvia hampaistanne. Voin konsultoida ilmaiseksi tunnin ajan.
- Terveystalon hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden esteettisyys on lähtenyt ihmisiltä käsistä. Nehän on ruokailua varten xDDD
Olisikin vaan se esteettisyys. Ei sinänsä haittaa jos joku haluaa hankkia teennäisen Hollywood-valkaisun ja viilata hampaitaan. Mutta kun vähänkin epätäydellisiin hammasriveihin aletaan liittää mielleyhtymiä kuten "tyhmyys", "epäviehättävyys" ja "parantumaton rumuus", niin meneehän se kohtuuttomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin vaan se esteettisyys. Ei sinänsä haittaa jos joku haluaa hankkia teennäisen Hollywood-valkaisun ja viilata hampaitaan. Mutta kun vähänkin epätäydellisiin hammasriveihin aletaan liittää mielleyhtymiä kuten "tyhmyys", "epäviehättävyys" ja "parantumaton rumuus", niin meneehän se kohtuuttomaksi.
MISSÄ TEIDÄN ITSETUNTO ON?
Henk. koht pidän enemmän naisista joissa on jotain särmää esim. poikkeuksellisen iso hammasrako (siitä oli muuten tänään aloitus myös) Vanessa Paradis on kuuma ja voittaa tasariviset hammasrivit mennen tullen.
m43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MISSÄ TEIDÄN ITSETUNTO ON?
No kerro vähän miten sitä käytetään jos on rumat hampaat? Hymyilläänkö hyväntuulisesti? Ja kaikki kattoo vaan "ohhoh"? Tietenkin teen mitä haluan, mutta jossain tulee raja vastaan. Jossain vaiheessa se oma itsetunto ei enää riitä, kun eletään vuorovaikutussuhteessa muiden ihmisten kanssa. Silloin muiden mielipiteillä on valitettavasti väliä.
Hah, kuulut noihin kuuluisiin hammasrakomiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Hah, kuulut noihin kuuluisiin hammasrakomiehiin.
Onhan jonkun niihinkin kuuluttava :) Minuun vetoaa persoonallisuus, ei joka toisella oleva pepsodent-hymy. :)
Jos ette keksi, missä huonot hampaat ovat haitaksi, niin tässä muutama esimerkki: työnhaku, parinvalinta, asiantuntijana esiintyminen...
Vierailija kirjoitti:
Jos ette keksi, missä huonot hampaat ovat haitaksi, niin tässä muutama esimerkki: työnhaku, parinvalinta, asiantuntijana esiintyminen...
Esitän vastalauseen. Ei vaikuta mihinkään noista, jos on itsetunto kohdillaan ja antaa sen säteillä!
Mulla yksi hammas vinossa ja muuten suora rivi. Enkä ole ikinä tästä kärsinyt. Moni olisi jo varmasti oikonut hampaan mutta musta se on vain persoonallinen ja osa mua. Kun on itsetunto kohdillaan niin pystyy tuollaiset kääntämään vaan osaksi persoonaa :-)
Tunnen yhden. Aivan superkaunis nainen, mutta valitettavasti syömishäiriö on pilannut etuhampaat :( Voihan ne toki onneksi korjauttaa, jos niin haluaa. En tiedä kärsiikö niistä itse mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden. Aivan superkaunis nainen, mutta valitettavasti syömishäiriö on pilannut etuhampaat :( Voihan ne toki onneksi korjauttaa, jos niin haluaa. En tiedä kärsiikö niistä itse mitenkään.
Miten syömishäiriö pilaa hampaat?
Se yksi hm malli, olisi kaunis jos ei olisi hammasrakoa. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/25/11/7a/25117aa32d1085a6095c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten syömishäiriö pilaa hampaat?
En ole tuo, jolta kysyt. Mut esim jatkuvan oksentamisen tiedetään aiheuttavan vahinkoa kiilteeseen yms.
No sinä ja minä tietenkin?