Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivä tarjoilunne? Kenelle se tarjotaan?

Vierailija
12.11.2016 |

Puoliso eli lasteni isä: Kahvi ja voileipä aamulla vuoteeseen. Lasten tekemät kortit.
Omalle isälle soitan onnittelut.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni saa lapsiltaan päiväkodissa tehdyt kortit, kotona tehdyt kortit ja lasten yhdessä värittämän posliinisen säästöpossun. Pienellä avustuksella lapset tekee myös aamupalan isälleen.

Sitten tietty oon tehnyt isänpäiväkakun. Oma isäni tulee myös käymään, hän saa lapsen lapsiltaan kortit ja lasten värittämän säästöpossun. Itse teen hänelle sienipiirakkaa ja ruisneppareita loimulohi täytteellä.

Miksi lapset tekevät sinunkin isällesi kortin sinun puolestasi?

Vierailija
22/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ainakaan mulle kateta yhtään mitään, kun on kerran kuulemma rakkaus hiipunut. Ei ainakaan mun puolelta, mutta minkäs teet muuta kuin ryven tuskissani.

Muille toivotan aivan ihanaa pyhäpäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ainakaan mulle kateta yhtään mitään, kun on kerran kuulemma rakkaus hiipunut. Ei ainakaan mun puolelta, mutta minkäs teet muuta kuin ryven tuskissani.

Muille toivotan aivan ihanaa pyhäpäivää.

Lapsiltako? :(((

Vierailija
24/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viennetta-jäätelökakkua minulle ja lapselle. Ei ole isää eikä pappoja joita muistaa joten me kaksi vain tänäänkin, käymme haudoilla. 

Vierailija
25/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni saa lapsiltaan päiväkodissa tehdyt kortit, kotona tehdyt kortit ja lasten yhdessä värittämän posliinisen säästöpossun. Pienellä avustuksella lapset tekee myös aamupalan isälleen.

Sitten tietty oon tehnyt isänpäiväkakun. Oma isäni tulee myös käymään, hän saa lapsen lapsiltaan kortit ja lasten värittämän säästöpossun. Itse teen hänelle sienipiirakkaa ja ruisneppareita loimulohi täytteellä.

Huh, teidän talo on varmaan hirveä kaasukammio tuoreiden ruisnepparien syönnin jälkeen! 

Vierailija
26/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää isän- ja äitienpäivät lähinnä huvittaa. Pitäisi nostaa jalustalle siitä että on pahentanut väestöongelmaa ja onnistunut heittämään / ottamaan vastaan lastit ilman ehkäisyä.

Oletko ottanut asian puheeksi oman isäsi kanssa? 😂

Vierailija
27/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää isän- ja äitienpäivät lähinnä huvittaa. Pitäisi nostaa jalustalle siitä että on pahentanut väestöongelmaa ja onnistunut heittämään / ottamaan vastaan lastit ilman ehkäisyä.

Oletko ottanut asian puheeksi oman isäsi kanssa? 😂

Niin miksi olisi syytä ottaa, kun häntä ei turhat hömppäjuhlat kiinnosta? :DD

Vierailija
28/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei voida ihan mitä tahansa ruokaa tarjoillakaan, koska rakkaalla aviomiehelläni on niin herkkä vatsa. Hirveitä kaasuja pääsee, jos syö vähänkin ruisleipää, vihanneksia tai kuivattuja hedelmiä. :) Mutta on silti ihanaa olla hänen rouvansa! -T-

Vierailija
29/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compass kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi "kiva" aamu taas tulossa.

En ole kertaakaan saanut aamupalaa sänkyyn, tehty mitään erityistä syntymä- tai isänpäivänä. En ole saanut joululahjaakaan 20v aikana kuin kerran tai kaksi.

Itse olen vaimoani taas muistanut jokaisena kertana. Syntymäpäivänä, nimipäivänä, jouluna, äitienpäivänä. Yrittänyt satsata kunnolla. Osoittaa rakkautta ja kiitollisuutta.

Joskus sitä olisi itsekin kiva saada jotain...

Onko teillä lapsia? Sinä kun et ole isä kuin omille lapsillesi. Et ole vaimosi isä, joten eihän vaimosi tarvitse isänpäiväksi mitään suunnitellakaan.

En ole tuo isä, mutta pakko sanoa että olipa taas kiva vastaus. Joo, ymmärretään että sun kaltaiset ihmiset on sitä mieltä että toiselle, etenkään omalle puolisolle, ei kannata tehdä mitään kivaa. Sitä ei ole missään määrätty niin miksi tehdä. Te ette pysty ymmärtämään että suurin osa meistä tekee kivoja asioita ihan puhtaasti siitä syystä että toiselle tulee hyvä mieli. Miksi kommentoit mitään jos et pysty normaalia sosiaalista käyttäytymistä ymmärtämään, pidä suusi supussa ja elä omaa itsekästä elämäntyyliäsi ihan kaikessa hiljaisuudessa.

Vierailija
30/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa kortin lapselta. Lahjaa ei löytynyt eilen kaupasta joten saa sen kun sellainen löytyy. Kakku ostettiin kaupasta tänä vuonna. Isäni sanoi ettei vietä isänpäivää tänä vuonna eikä halua lahjoja. Isä tulee kahville. Ehkä patistan lapsen tekemään kortit isälleni ja mieheni isälle.

Stressiä ja surua on ollut kun äitini kuoli hiljattain ja aika ja voimat menneet hautajaisjäjestelyihin. Samalla meillä myydään asuntoa.

Näin tänö vuonna.

Vierailija
31/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, se lastien heitto tai vastaanotto se vaativin homma onkin lapsen saamisessa.

Vierailija
32/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan saanut aamupalaa sänkyyn, tehty mitään erityistä syntymä- tai isänpäivänä. En ole saanut joululahjaakaan 20v aikana kuin kerran tai kaksi.

Itse olen vaimoani taas muistanut jokaisena kertana. Syntymäpäivänä, nimipäivänä, jouluna, äitienpäivänä. Yrittänyt satsata kunnolla. Osoittaa rakkautta ja kiitollisuutta.

Pitäisiköhän sun lakata muistamasta vaimoa, jos se vaikka herättelisi ymmärtämään että kunnioitus ja huomioonottaminen on molemminpuolista? Toiset ihmiset ovat sellaisia että ottavat ja ottavat, antamatta koskaan mitään takaisin. Harmi toki sinulle, sillä olet jäänyt monesta asiasta paitsi tunnekylmän ja itsekkään vaimosi takia. Yritä kuitenkin nauttia isänpäivästä lasten kanssa. Ota vaikka lapset mukaan ja mene heidän kanssaan keskenään tekemään jotakin kivaa!

Vierailija
33/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme lasten kanssa ulos syömään. Mies kaivaa kaapista jämiä. On omasta tahdostaan muuttamassa pois. Ja todellakin, olisin iloinen jos olisi mies jota hemmotella.

Vierailija
34/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Compass kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Sinä kun et ole isä kuin omille lapsillesi. Et ole vaimosi isä, joten eihän vaimosi tarvitse isänpäiväksi mitään suunnitellakaan.

En ole tuo isä, mutta pakko sanoa että olipa taas kiva vastaus. Joo, ymmärretään että sun kaltaiset ihmiset on sitä mieltä että toiselle, etenkään omalle puolisolle, ei kannata tehdä mitään kivaa. Sitä ei ole missään määrätty niin miksi tehdä. Te ette pysty ymmärtämään että suurin osa meistä tekee kivoja asioita ihan puhtaasti siitä syystä että toiselle tulee hyvä mieli. Miksi kommentoit mitään jos et pysty normaalia sosiaalista käyttäytymistä ymmärtämään, pidä suusi supussa ja elä omaa itsekästä elämäntyyliäsi ihan kaikessa hiljaisuudessa.

En ole tuo jolle vastasit, mutta kyllähän tämäkin juhlapyhä useimmilla menee siihen omaan mieheen enemmän keskittyen kuin omaan isään kuten muutkin juhlat lapsiperheissä. Sikäli ymmärrän tuota edellistä kirjoittajaa, että eihän isänpäivänä muita tarvittaisi kuin isä ja lapset.

Vierailija
35/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas outo kysymys. 

Vierailija
36/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, se lastien heitto tai vastaanotto se vaativin homma onkin lapsen saamisessa.

No on kai se sitten suostuttava jalustalle nostamaan, kun niin kovasti kunnioitusta vonkaat omien mielihalujesi toteuttamisesta.

Vierailija
37/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas outo kysymys. 

No kuka kenenkin isä on?

Vierailija
38/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemme lasten kanssa ulos syömään. Mies kaivaa kaapista jämiä. On omasta tahdostaan muuttamassa pois. Ja todellakin, olisin iloinen jos olisi mies jota hemmotella.

Isänpäivänä hemmotellaan isää.

Vierailija
39/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Compass kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta kyllähän tämäkin juhlapyhä useimmilla menee siihen omaan mieheen enemmän keskittyen kuin omaan isään kuten muutkin juhlat lapsiperheissä. Sikäli ymmärrän tuota edellistä kirjoittajaa, että eihän isänpäivänä muita tarvittaisi kuin isä ja lapset.

Se oma mies yleensä on sun omien lasten isä. Jotenkin en pysty edes ymmärtämään sitä ajatusmaailmaa, että yhtenä päivänä vuodesta sitä isää ei voisi palkita siitä että on hyvä isä. Lapset eivät siihen yleensä omin voimin pysty, joten äiti on se joka auttaa lapsia yllättämään isän ja samalla osoittaa tälle kiitoksen siitä että juuri tämä henkilö jakaa vanhemmuuden hänen kanssaan. En vain käsitä miten joka vuosi on niitä naisia jotka itsekkäänä jauhavat että "ei se oo mun isä, ei mun tarvii sille mitään tehdä". Ei mahdu omaan ajatusmaailmaan ei. Ehkä se vaatii sellaista minäminä-asennetta, kiitttämättömyyttä ja kyvyttömyyttä ajatella toista ihmistä, että itsestä sitä ei vain löydy.

Vierailija
40/76 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas outo kysymys. 

No kuka kenenkin isä on?

Ei vaan se, että ihmettelet sitä että lapset tekevät isoisälleen isänpäiväkortin. Jos äiti tekee omalle isälleen ruokaa josta hän varmasti pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä