Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos näytät paljon ikäistäsi nuoremmalta tai vanhemmalta, niin...

Vierailija
12.11.2016 |

Mikä on hämmentävin/noloin tämän aiheuttama tilanne? Minä aloitan: minua luultiin pari vuotta nuoremman veljeni äidiksi. :D

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut tupakkaa kaupasta ostettua vaikka mulla oli esittää 5 vuotta sitten vanhentunut henkilötodistus josta ilmeni että olen syntynyt 70-luvulla... Seuraavalla kerralla sama kassa ei kysynyt papereita ollenkaan :o

Vierailija
2/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmentää kun bussit yrittävät myydä lastenlippua. Täytän muutaman vuoden päästä 30.

Ärsyttää oikeastaan kun olisi ihan mukava näyttää aikuiselta naiselta eikä "söpöltä" teiniltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias alakoulun opettaja ja meille vierailemaan tullut vanhempi mieshenkilö luuli minua koulumme oppilaaksi😊

Vierailija
4/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on muutaman kysytty "onko äiti kotona" kun olen avannut oven huoltomiehelle parikymppisenä omassa kodissani. Vielä 25-vuotiaana sain kuulla tuota.

Vierailija
5/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävin tilanne ei oikeastaan johtunut siitä, että olen aina näyttänyt ikäistäni selvästi nuoremmalta, vaan se nimenomaan teki tilanteesta hämmentävän. Minua siis luultiin isäni naisystäväksi, kun olin 16-vuotias.

Vierailija
6/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlissa ollut ennestään minulle tuntematon perhetuttu näytti todella hämmentyneeltä kun tarjosin hänelle kyytiä kotiin. Tämä oli luullut minua korkeintaan 16-vuotiaaksi.

Vierailija
7/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias alakoulun opettaja ja meille vierailemaan tullut vanhempi mieshenkilö luuli minua koulumme oppilaaksi😊

Seura tekee kaltaisekseen :D

8/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei myyjä meinannut myydä 5 kaljaa...."olet niin nuoren näköinen etten myy sulle näitä kaljoja" Repesin nauramaan ja tuumasin 110575" Ja saat myös virallisen paperin, jos haluat katsoa. Ei halunnut, herra ties miksi?!

Vierailija
9/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papereita saa näyttää joka paikassa,jopa poliisin piti tarkistaa että onko mun ajokortti edes oikea et silleen ja ikää jo yli 40!

Vierailija
10/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No multa ei koskaan kysytä Alkossa papereita ja päiväkodin täti sanoi minua kolmekymppiseksi jutellessaan. Olen 23. Juu, äitiys ja univelka vanhentaa :)

Vierailija
11/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin poikani kanssa syömässä ja meiltä kysyttiin että maksatteko yhdessä vai erikseen. Sanoin kyllä maksavani oman ja poikani ruokailun ja tarjoilija sanoi tyyliin "oho" ja poistui takavasemmalle.

Silloin oikeasti nuorempana oli vaikeuksia päästä baariin, koska näytin niin nuorelta ja lisäksi uumoilivat kerran jos toisenkin, että esittämäni henkilökortti on jonkun muun. Joo, ihan susiruma kuva ja ilman laseja tihrustan kuin maamyyrää, eikä siihen aikaan ollut varaa juosta otattamassa studiokuvia ja uusimassa korttia.

Viimeksi perjantaina minua luultiin vähän päälle parikymppiseksi. Olen vähän vaille nelikymppinen. Huoh.

Vierailija
12/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v. Menin optikolle niin minua luultiin 18v. Eräässä toisessa optikkoliikkeessä minulle tarjottiin nuorten laseja. Olin optikon mielestä 15v

Vierailija
13/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultiin ala-asteikäisen tyttäreni siskoksi/kaveriksi. Kun vein oman ja siskon lapsen syömään, kysyttiin maksaako kaikki erikseen. Papereita tarkistetaan aika usein, ja kolmekymppisenä kysyttiin olenko jo täyttänyt 15 v.

Vierailija
14/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v nainen, mutta näytän 18v ja tytöttely ärsyttää.

Vierailija
15/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 20 v ja ääni aika lapsellinen niin puhelimessa aina kysytään saisiko vanhemman puhelimeen tai onko lapsi siellä langan päässä? Kamalan noloa.yleensä luullaan yläasteikäiseksi...

Vierailija
16/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan juhlissa 30v daami tuli iskemään ja ei meinannut uskoa että olen 48 vuotias 4 lapsen isä :)

Vierailija
17/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauma itseäni nuorempia äitejä katsoi minua vinoon perhekerhossa "teiniäitiyteni" vuoksi. Olin täyttänyt 30.

Vierailija
18/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan paras, viime syyskuulta. Olin teinini kanssa shoppailemassa, vastaan tuli muutama luokkatoveri jotka moikkasivat ohimennessä meitä molempia. Luokkikset olivat sitten kysyneet että oliko se pitkä hoikka tyttö se teinini hyvä kveri joka käy eri koulua. Kun teini kertoi tämän, vedin kymmenen minuutin musikaalifinaalit dramaattisin elein olkkarissa, ja teini nauroi kippurassa. Olen 45v ja minut sekoitettiin 15v mallinmittaiseen tyttöön. 

Jotain kai kuitenkin kertoo se, että teini taputti sitten minua hellästi päähän ja sanoi, että arvasikin että minusta tuo pikku väärinkäsitys olisi yksi elämäni huippukohtia näin vanhana, ja hymyili ymmärtäväisesti. :)

Vierailija
19/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksessa sähkön myyjä kysyi mahdanko maksaa jo omat sähkölaskuni. Ärsyttää muutenkin nää kaikki hihaan tarttujat niin vastasin "en vielä!".

Ikää 28 ja 10 vuotta maksanut omat sähkölaskuni. 

Vierailija
20/82 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan juhlissa 30v daami tuli iskemään ja ei meinannut uskoa että olen 48 vuotias 4 lapsen isä :)

Miksi paljastit? :(