Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos näytät paljon ikäistäsi nuoremmalta tai vanhemmalta, niin...
12.11.2016 |
Mikä on hämmentävin/noloin tämän aiheuttama tilanne? Minä aloitan: minua luultiin pari vuotta nuoremman veljeni äidiksi. :D
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Minulta on muutaman kysytty "onko äiti kotona" kun olen avannut oven huoltomiehelle parikymppisenä omassa kodissani. Vielä 25-vuotiaana sain kuulla tuota.
Niin on kysytty minultakin, mikä on pikkusen noloa, koska olen itse se haettu talonmies. Minua on myös luultu (kylläkin vanhemman) kumppanini lapseksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vähän alle kolmekymppisenä esiteltiin kirjatapahtumassa jotain Neiti Etsiviä, bussissa tarjottiin lastenlippua ja ravintolassa tikkunekkua aterian jälkeen, höystettynä kehuilla, kuinka reippaasti olin syönyt. Olin avopuolison kanssa siellä ja mietin, onko tämä jotain piilokettuilua, vai kärsiikö tarjoilija näkö- tai aivovammasta. Kolmevitosena ei myyty olutpulloa marketissa kun ei ollut henkkaria ja nelikymppisenäkin kysyttiin Alkossa papereita.
Pahaa pelkään, että pikku hiljaa vuodet ovat alkaneet näkyä kasvoilla niin, ettei enää jatkossa ole pelkoa moisista erehdyksistä...