Oletteko naiset sitten tyytyväisiä, kun kilttimies menehtyy tuskallisesti yksinäisyyteen tai päihteisiin? :(
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Pippelillä on kylmä saako tulla naisen sisään lämmittelemään. Oon yksinäinen kilttimies🥺
Onneksi mun miehellä on puhumisen taito, tuo laittamasi viesti on niin ällöttävä että se sai minun nännit kääntymään sisäänpäin ja kuivuin yhtä kuivaksi kuin Sahara.
Minä olen kiltti nainen ja yksinäinen. En silti syytä kaikkia miehiä tästä enkä käytä päihteitä. Oikeasti kunnollista miestä on vain vaikea löytää, joten olen mieluummin yksin. Eikä siihen kuole. Kilttinä naisena kun vetää puoleensa niitä jotka yrittää kontrolloida jne. Kai ne kuvittelee että olen myös tyhmä.
Paras kilttimies on kuollut kilttimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiltimies ei lähde toisten kilttimiesten kanssa vaikka metsäretkelle tai vaan oluelle? Mikseivät perusta kiltinompelukerhoa tai lukupiiriä? Miksi kilttimies ei auta vaikka naapurin mummoa tai ulkoiluta naapurin koiraa? Miksi kilttimies ei tee vapaaehtoistyötä? Miksi kilttimies tyytyy kyhjöttämään yksinään ja olemaan passiivinen?
Tekevätkö jännämiehet vapaaehtoistyötä tai ulkoiluttavat naapurin mummoja?
Eivät varmaan usein, mutta kiltit miehet tekevät. Aloittaja ei ole kilttimies vaan päihteilevä välinpitämätönmies. On jännämiehet, kilttimiehet ja välinpitämätönmiehet.
eri
Vierailija kirjoitti:
Toivon jokaiselle tänne kirjoittavalle naiselle persesyöpää ja huonoa hoitoa. Muutahan ei Suomessa saa yleisellä puolella.
Tällainen on kilttimies. Miksiköhän joutuu olemaan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset osaavat ratkaista ongelmiaan? Miksi naiset keksivät tekemistä yksinkin ja ovat onnellisia?
Ongelmansa ratkaisivat mm. ne kaksi katolta hypännyttä ritsaa. Ja se oli niille oikein. Haudoilleen paskoisin jos tulisivat lähellä sijaitsemaan.
Olet noin vihainen nuorille lapsille, koska he olivat tyttöjä? Tuollainen puhe ei ole tervettä oletettavasti aikuiselta ihmiseltä.
Suomalainen nainen on nainen = vihollinen iästä riippumatta. Eivätpä ehtineet varttua palstanaisiksi asti.
Mihin sinä kilttimies sitä naista haluat ja tarvitset kun kaikkia naisia&tyttöjä, ikävälillä 0-100 plus noin vihaat ja halveksit? Miksi kuvittelet että heitä mitenkään kiinnostaisi ottaa sinusta ja tarpeistasi vastuuta tai edes tutustua sinuun millään lailla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset osaavat ratkaista ongelmiaan? Miksi naiset keksivät tekemistä yksinkin ja ovat onnellisia?
Ongelmansa ratkaisivat mm. ne kaksi katolta hypännyttä ritsaa. Ja se oli niille oikein. Haudoilleen paskoisin jos tulisivat lähellä sijaitsemaan.
Äläpä uhoa siellä nysverö.
Olen kyllä erittäin tyytyväinen jokaisesta vastoinkäymisestä, joka kilttimiehiä kohtaa.
Jokainen lähihoitaja saa maksaa p*rse verillä veroja että saadaan kaikkien tumpuloiden eläkkeet ja hoitokulut maksettua. Minun tapauksessa (eläke n. 4000eur) saa olla 4-5 maksamassa. Hehe. Noh, ei kannata lukea näitä. Tulee paha mieli
Ja sitten kun eläkeikä koittaa niin huudan tyttösille että juoskaa palkanne eteen, poloiset. Buhahahaa
Joko tää luuserialoittaja on menehtyny? Saako pistää jo bileet pystyyn?
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan 🥳
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vielä vajaa kymmenen vuotta ehdin pumpata eläkettä ylös. Sitten saakin olla aikamoinen remmi lähihoitajia rahoittamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vielä vajaa kymmenen vuotta ehdin pumpata eläkettä ylös. Sitten saakin olla aikamoinen remmi lähihoitajia rahoittamassa
Tuskin. Kyllä sä kupsahdat jo ennen puolta väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvio on että n.5000Eur, kyykkyyn siitä ja maksamaan prolet;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Kyllä sä kupsahdat jo ennen puolta väliä.
Valitettavasti geenit on sitä sorttia että en ihan heti kuole, Varhainen kuolleisiis kun on duunarien riesa. Oma isä kuoli vajaa 90v ja minun viimeisinterveystarkastus oli priima. Vain duunarit kuolee nuorena
Niin, tätähän duunarit ei ymmärrä. Mikään ei ole tärkeämpää kuin terveys. Siksi he kuolee 50 max 60 iässä
Pääasia että maksaa mun eläkkeet. Jos olen tienannut 5000eur elöäkeet niin se hitto vie kuuluu mulle. Mitälie 3000eur nytkin on mun eläkemaksut (omat+työnantaja)
Minäpä olen yksinäinen nainen ja ei ole ketään. Silti en itke ja valita täällä. Kenelläkään ei ole velvollisuutta olla minun kanssani.
Ennemmin se sinuun iskee, lihansyöjäummetuspotilas. Ja pallisyöpä myös.