Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko naiset sitten tyytyväisiä, kun kilttimies menehtyy tuskallisesti yksinäisyyteen tai päihteisiin? :(

Vierailija
12.11.2016 |

Miten on?

Kommentit (438)

Vierailija
341/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras kilttimies on kuollut kilttimies.

Sairasta, että kilttimiehiä kohdellaan näin. "Jämämiehille" pitäisi luoda väylä pariutua aasialaisten kanssa ja antaa verovapaus. Sitten heilläkin olisi ihmisarvoinen elämä

Miksi kuvittelet että aasialaiset naiset mitään suomalaista luuseri jämää huolisivat? "Jämämies"  kun antaa vähän ymmärtää että ei sellaisella ole varaa tarjota mitään, minkä vuoksi  "aasialainen nainen" jonkun Suomi-reppanan ottaisi. Sitä paitsi, "aasialainen" ei kerro oikein mitään, on sen verran iso maanosa.

Tiedän useita tällaisia pareja. Parempi elämä, eksoottinen vaaleus ja perinteisyys voivat m

Aasialaisella naisella on ihmisyyttä ja lämpöä jäljellä. He ovat vastaus syntyvyyteen ja hypergamiaan.

Aina niin kauan kun mieheltä löytyy rahaa. 

Vierailija
342/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta, että kilttimiehiä kohdellaan näin. "Jämämiehille" pitäisi luoda väylä pariutua aasialaisten kanssa ja antaa verovapaus. Sitten heilläkin olisi ihmisarvoinen elämä

Miksi kuvittelet että aasialaiset naiset mitään suomalaista luuseri jämää huolisivat? "Jämämies"  kun antaa vähän ymmärtää että ei sellaisella ole varaa tarjota mitään, minkä vuoksi  "aasialainen nainen" jonkun Suomi-reppanan ottaisi. Sitä paitsi, "aasialainen" ei kerro oikein mitään, on sen verran iso maanosa.

Tiedän useita tällaisia pareja. Parempi e

Parempi kai sekin kuin ei naista ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä koe tyytyväisyyttä. Mutta ei siltä kohtalolta voi ketään kukaan toinen pelastaa. Neljä kertaa olen yrittänyt. Yksikään niistä ei päättynyt hyvin. Kaikki miehet jatkoivat juomista kunnes siitä muodostui parisuhteessamme sekä muihin ihmissuhteisiin aivan valtavia ongelmia. Eivät silti vieläkään lopettaneet juomista. Erosin.

Eivät alkoholistit juo koska ovat yksin, vaan ovat yksin koska juovat. 

Vierailija
344/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Hehän pohjimmiltaan kuitenkin vihaavat naisia ja se näkyy täälläkin. Haluavat vain käyttää meitä kuin objekteja ja tehdä meille mitä lystäävät. Naisia vihaavat miehet eivät ansaitse naisia, ei edes sitä ihmiskaupan uhria joita iso osa noista aasian "vaimoista" on.

Vierailija
345/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken oon tehtyt niinkun on sanottu käynyt koulun ja mennyt töihin. Silti en saa naista. Ne valehteli minulle

Vierailija
346/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuottimet, liimat, kaasut

Vierailija
347/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat niin julmia psykopaatteja, niin miksi ihmeessä haluaisitte olla heidän seurassaan? Eikö se ole vain parempi, että he eivät ole kiinnostuneita teistä?

Hypergamia on verrattain tuore ilmiö Suomessa.

Vierailija
348/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän sairaita naisia vihaavia kilttimiehiä, sen parempi. He nimittäin eivät todellakaan ole kilttejä.

Vierailija
349/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
350/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liuottimet, liimat, kaasut

Kuka hullu noiden kanssa toheltaa???

Vierailija
351/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Hehän pohjimmiltaan kuitenkin vihaavat naisia ja se näkyy täälläkin. Haluavat vain käyttää meitä kuin objekteja ja tehdä meille mitä lystäävät. Naisia vihaavat miehet eivät ansaitse naisia, ei edes sitä ihmiskaupan uhria joita iso osa noista aasian "vaimoista" on.

Eli jos joku haluaa pariutua tavallisen miehen kanssa, niin kyseessä on ihmiskaupan uhri? Aika kovaa tekstiä. Kertoo kilttimiesten kohtaamasta syrjinnästä, vainosta ja jopa ihmisvihasta

Vierailija
352/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo joutikin, ei kiinnosta.

Vierailija
353/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän sairaita naisia vihaavia kilttimiehiä, sen parempi. He nimittäin eivät todellakaan ole kilttejä.

Kannatat siis jonkinlaista tuhoamisleiriä? Hävetkää.

Vierailija
354/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken oon tehtyt niinkun on sanottu käynyt koulun ja mennyt töihin. Silti en saa naista. Ne valehteli minulle

No yhyy! Minäkään en saa miestä! Ollut vaikka kuinka kauan yksin! Pitäisikö minunkin alkaa itkemään sitä että en saa miestä?

Vierailija
355/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse feninisti ja käyn pyhää sotaa kilttus miehiä vastaan. Saan jännis miehiltä munaa vasta palveluksen kerran kuukaudessa 

Vierailija
356/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhyy! Minäkään en saa miestä! Ollut vaikka kuinka kauan yksin! Pitäisikö minunkin alkaa itkemään sitä että en saa miestä?

Ehkä sinun pitäisi ottaa mies, jolla on vähemmän kysyntää?

Vierailija
357/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta.

Varmaan sitä itsemurhaa hautovaa kilttimiestä kiinnostaisi

Vierailija
358/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joku haluaa pariutua tavallisen miehen kanssa, niin kyseessä on ihmiskaupan uhri? Aika kovaa tekstiä. Kertoo kilttimiesten kohtaamasta syrjinnästä, vainosta ja jopa ihmisvihasta

Kyllä, jos joku lähtee köyhään maahan "ostamaan" itselleen puolison, hän on ihmiskaupan uhri. Vaikka sinä kuinka haluaisitkin uskoa siihen, että nämä "vaimot" oikeasti muka haluavat joidenkin länsimaalaisten möhömahojen kanssa "pariutua".

Vierailija
359/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt aina niinkuin on sanottu ja tehnyt kovasti töitä ja minun pitäisi saada itselleni nainen mutta jännämies saa palkinnon

Vierailija
360/438 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä unohdetaan se että naisiakin on yksin, jopa mummoja ja nuoria. Jopa koko elämänsä. Ei se ole aina sukupuolesta kiinni.