Mistä viehättävä nainen löytää kavereiksi muita viehättäviä, kun miesten huomiosta kateelliset naiset eivät seuraani siedä?
Kommentit (26)
Kauniilla usein on myös paljon kavereita. Ainakin omassa tuttavapiirissä. Jos karttaminen liittyy ikävään luonteeseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoina on ne täysin harmaat varpuset, jotka ei edes kuvittele olevansa kauniita tai sitten ne todella kauniit, jotka ei koe sinua uhkana. Pahimpia on ne semikauniit ja semivarakkaat, jotka kuvittelevat itsestään liikoja ja eivät siedä itseään kauniimpia/varakkaampia. Ovat vielä yleensä kovin kilpailuhenkisiä, joten ystävystyminen ei näiden kanssa onnistu. Saman asian kanssa murehdin vuosia, kunnes tajusin että olen ystävällinen ja kiva ihminen, mutta silti minut koetaan uhaksi. Nykyään annan myrkyllisten kommenttien mennä ohi, enkä jää niitä vatvomaan. Olen silti sairastunut ahdistukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon vuosien kiusaamisen takia. Nainen on usein naiselle susi, valitettavasti.
Minulla oli siinä täysi-ikäistyessä niitä todella kauniita kavereita joiden kanssa baareissa käytiin. Miehet pokailivat heitä ja minä pidin niistä vähän erikoisista ja ujoista miehistä, jotka taas syttyivätkin enempi minusta. Silloin oli kaikki ok. Näiden tyttöjen kanssa kuitenkin elämä vieyt eri suuntiin, Valitettavasti. Näillä tytöillä kyllä oli mahtavia kissatappeluita keskenään, mutta minä sain olla kateudelta rauhassa :)
Täytyy alkaa etsiä todella kauniita naisia kavereiksi :) Sellaisia jotka tykkäävät olla niitä kaveruksista suositumpia :)
Kiitos myötätunnosta. Jaksamista ja halaus Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan sulle tulee vähän ikää lisää, niin huomaat, että se miesten 'vatvominen' on aika tylsää sitten kuitenkin... Kykenen samaistumaan 'ongelmaasi', koska minuakin lähestytään useammin, kuin muita naispuoleisia ystäviäni. Mutta koska olen 'varattu' ja olen viettämässä aikaani ystävieni kanssa, ignooraan nuo lähestymisyritykset täysin. Miksi niitä pitäisi alkaa 'analysoimaan' siinä?!?
Paljonko pitäisi ikää lisää tulla? Ja kun itse torjun nopeasti miesten yritykset niin miksi siitä sitten täytyy muiden naisten nostaa se haloo.
Tässäkin ketjussa on omien sanojensa mukaan viehättäviä naisia jotka saavat huomiota miehiltä, mutta minulle ei sympatioita heiltä heru, kun ovat sitten kuitenkin jollain tapaa parempia kuin minä. Ihme juttu.
Kiitos asiallisistakin vastauksista. Sain tuolla edellä ratkaisun, joten Ap kuittaa.
-Ap
Aloittaja aiemmin mainitsi olevansa tavallinen maatiaiskissa, eli jos olet tavallinen, niin miten voit muka olla niin uhkaava muille naisille kuten väität? Tavallinenhan ei ole sama kuin kaunis. Et siis ole huomiota herättävän tai kadehdittavan kaunis. Toisekseen, olen nähnyt miten ihan ok-näköisetkin naiset voidaan kokea uhkana sillä naisilla on tapana kilpailla keskenään, ei siihen mitään ihmeellistä ulkonäköä tarvita että joku tuntee kateuden pistoksen rinnassaan.
"viehättävä nainen" joo, tää oli hyvä :D
Jos tämä ei ole provo, niin sun on pakko olla joko tosi yksinkertainen tai tosi nuori (18-19v).
"miks noi ei haluu jutella miehistä kun mulla on tarjolla niitä kokoajan ja haluun jutella niistä ja niillä olisi aikaa kun kukaan mies ei ole kiinnostunut niistä kun ne on vähä rumia"
Ootko ajatellu fitness-kisoista käydä etsimässä kavereita?