Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä viehättävä nainen löytää kavereiksi muita viehättäviä, kun miesten huomiosta kateelliset naiset eivät seuraani siedä?

Vierailija
12.11.2016 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P...r..oooooov..

Vierailija
2/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Liian kaunis kaveriksi? Totta puhuen, joku muu syy sun täytyy löytää. Tiedän ihan todella kauniita ihmisiä, joilla kavereita on vaikka kuinka. Ehkä sä ajattelet sitä omaa ulkonäköäs liikaa ja oot sillä tavalla tylsää seuraa. Mieti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syy löytyy muualta kuin "viehättävyydestäsi".

Vierailija
4/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä osaan eläytyä tähän ongelmaan ainakin jossain määrin. Ainakin aluksi on vaikea tutustua kun rumemmat naiset karsastaa. Sitten kun huomaavat että olenkin kiva ja hauska kelpuuttavat. Mutta kyllä siitä piikittelyä ja selkäänpuukotusta voi kuitenkin seurata.

Vierailija
5/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kavereiden kanssa ei sit voi puhua miehistä jotka pyytää treffeille. Mikä siin on. Miksi mulle kaverit vihasella naamalla ja äänellä vittuilee kun miehet baarissa lähestyy ja heitä muita samassa seurassa ei lähestytä. Eihän se minun vika ole. Kaikesta muusta voi puhua ja olla iloinen, mut miesten huomio minua kohtaan aiheuttaa närää. Haluisin kavereita joiden kanssa voisi jakaa näitäkin kokemuksia.

-Ap

Vierailija
6/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi kavereiden kanssa ei sit voi puhua miehistä jotka pyytää treffeille. Mikä siin on. Miksi mulle kaverit vihasella naamalla ja äänellä vittuilee kun miehet baarissa lähestyy ja heitä muita samassa seurassa ei lähestytä. Eihän se minun vika ole. Kaikesta muusta voi puhua ja olla iloinen, mut miesten huomio minua kohtaan aiheuttaa närää. Haluisin kavereita joiden kanssa voisi jakaa näitäkin kokemuksia.

-Ap

Jos te menette viettämään aikaa porukalla, niin sinäkö liukenet paikalta heti jonkun miehen matkaan? Vai tuleeko mies teidän seurueeseen? Mitä jos jatkossa menet baariin yksin, niin kukaan ei pahoita mieltään.

Vierailija
7/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ikäviä kavereita. 

Vierailija
8/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ensimmäinen nainen joka on tuota valittanut, ja aika poikkeuksetta oikea syy on paskamainen luonne. Liittyy usein siihen omaan  koettuun viehättävyyteen ja tarpeeseen paitsi puhua siitä, myös esim. vokotella jatkuvasti miehiä tyttöjen iltojen aikana (vaikka seurustelisi tai olisi naimisissa) ja valmiuteen heittää omat kaverit bussin alle heti jos on saatavissa miltä tahansa mieheltä huomiota. Kai tässä tarpeena on sitten todistella tai korostaa sitä omaa viehättävyyttään? Osa heistä on oikeasti kauniita, osa ei, mutta ulkonäöstä on loppujen lopuksi hyvin harvoin kyse.

Vierailija
9/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan: sulla on hiusten- ja ripsien pidennykset, paljon meikkiä, rusketus ja pieniä ja tiukkoja "seksikkäitä" vaatteita?

Mua häiritsisi seura joka näyttää siltä ja käyttäytyy siten, että miesten huomio on elämässä hyvin tärkeää. Ei koskaan tiedä milloin illan aikana häipyy jonkun matkaan tai jos ei häivy, ei ole silti oikein läsnä. Tuntisin itseni lähinnä tekosyyksi kun ei yksin kehtaa baariin mennä.

Vierailija
10/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Jos te menette viettämään aikaa porukalla, niin sinäkö liukenet paikalta heti jonkun miehen matkaan? Vai tuleeko mies teidän seurueeseen? Mitä jos jatkossa menet baariin yksin, niin kukaan ei pahoita mieltään.

Täh? Kuka liukeni minne?

Eli ystävän hakuuni sinun ratkaisusi on, että olisin yksin?

Vierailija
11/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sit kun miehet tulee jutteleen, niin nyrpeänä kiire vaihtaa paikkaa eli lähteä siitä pois. Miks ihmeessä. Ite jäisin, mutta seuraan kavereita

Vierailija
12/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole iso uhraus olla tekemättä hirveää showta siitä, että saa paljon miesten huomiota, jos sillä saa muut kaverit viihtymään omassa seurassaan?

Vierailija
13/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoina on ne täysin harmaat varpuset, jotka ei edes kuvittele olevansa kauniita tai sitten ne todella kauniit, jotka ei koe sinua uhkana. Pahimpia on ne semikauniit ja semivarakkaat, jotka kuvittelevat itsestään liikoja ja eivät siedä itseään kauniimpia/varakkaampia. Ovat vielä yleensä kovin kilpailuhenkisiä, joten ystävystyminen ei näiden kanssa onnistu. Saman asian kanssa murehdin vuosia, kunnes tajusin että olen ystävällinen ja kiva ihminen, mutta silti minut koetaan uhaksi. Nykyään annan myrkyllisten kommenttien mennä ohi, enkä jää niitä vatvomaan. Olen silti sairastunut ahdistukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon vuosien kiusaamisen takia. Nainen on usein naiselle susi, valitettavasti.

Vierailija
14/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisitkö edes sitä, että et enää olisikaan se, jota lähestytään vaan kaverisi tai joku heistä saisi kaiken huomion? 

Vierailija
15/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavan syyn vuoksi vakiokavereikseni on kerääntynyt pitkässä parisuhteessa olevia naisia, jotka eivät enää koe minua kilpailijana koska ovat jo oman hanipuppelinsa löytäneet. Tosin silloin kun olimme kaikki vielä sinkkuja, niin aina joku mökötti illan aikana siitä että miesten huomio kerääntyi minuun. En edes ole erityisen kaunis, vain todella sosiaalinen ja perusnätti, jolloin miesten on kai helppo lähestyä minua.

Olisi kivaa löytää sinkkukaveri, jonka kanssa voisi jakaa näitä hauskoja pokailureissuja, mutta mielestäni aloittaja kuulostat vähän ylimieliseltä vaikka ymmärränkin ongelmasi.

Vierailija
16/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan: sulla on hiusten- ja ripsien pidennykset, paljon meikkiä, rusketus ja pieniä ja tiukkoja "seksikkäitä" vaatteita?

Mua häiritsisi seura joka näyttää siltä ja käyttäytyy siten, että miesten huomio on elämässä hyvin tärkeää. Ei koskaan tiedä milloin illan aikana häipyy jonkun matkaan tai jos ei häivy, ei ole silti oikein läsnä. Tuntisin itseni lähinnä tekosyyksi kun ei yksin kehtaa baariin mennä.

Tiedätkö kun olen ihan tavallinen 35-vuotias "maatiais-kissa". Hiiren harmaa tukka ja löysät housut illanvietoissakin. Iloinen olen ja tasapainoinen. Onnellinen ihminen. Hymyilen paljon ja pidän ihmisistä. Juttelen kaikille, olen avoin ja sosiaalinen.

-Ap

Vierailija
17/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sulle tulee vähän ikää lisää, niin huomaat, että se miesten 'vatvominen' on aika tylsää sitten kuitenkin... Kykenen samaistumaan 'ongelmaasi', koska minuakin lähestytään useammin, kuin muita naispuoleisia ystäviäni. Mutta koska olen 'varattu' ja olen viettämässä aikaani ystävieni kanssa, ignooraan nuo lähestymisyritykset täysin. Miksi niitä pitäisi alkaa 'analysoimaan' siinä?!?

Vierailija
18/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ensimmäinen nainen joka on tuota valittanut, ja aika poikkeuksetta oikea syy on paskamainen luonne. Liittyy usein siihen omaan  koettuun viehättävyyteen ja tarpeeseen paitsi puhua siitä, myös esim. vokotella jatkuvasti miehiä tyttöjen iltojen aikana (vaikka seurustelisi tai olisi naimisissa) ja valmiuteen heittää omat kaverit bussin alle heti jos on saatavissa miltä tahansa mieheltä huomiota. Kai tässä tarpeena on sitten todistella tai korostaa sitä omaa viehättävyyttään? Osa heistä on oikeasti kauniita, osa ei, mutta ulkonäöstä on loppujen lopuksi hyvin harvoin kyse.

No kun en tee itsestäni numeroa, enkä mihiä etsi, kun haluaisin viettää iloista aikaa kavereiden kanssa. Ei siinä miehiä tarvita tyttöjen illassa, eihän.

-Ap

Vierailija
19/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Olen kyllä samaa mieltä. Jos mennään porukalla baariin, niin olisi ihan kiva viettää aikaa myös porukalla. Toki asia erikseen jos koko porukka menee sillä asenteella, että lähdetään miehiä iskemään. Jos mies lähestyy, niin voi ottaa hänet siihen porukkaan jos se kavereille sopii. Jos ei sovi, niin sano, että vietät aikaa nyt kavereidesi kanssa, mutta voit soittaa hänelle myöhemmin jos haluaa tavata.

Vierailija
20/26 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Täh? Kuka liukeni minne?

Eli ystävän hakuuni sinun ratkaisusi on, että olisin yksin?

No jos menet kavereiden kanssa baariin, niin vietätkö sinä aikaa ja juttelet kavereittesi kanssa? Vai käykö niin, että joku mies hakee sinut tanssimaan, lähdet ja palaat tunnin päästä takaisin kavereittesi luo? Ja sitten sama uudestaan.

Itse en ole tykännyt, kun ollaan kaveriporukalla ulkona, niin yksi tuo aina tanssiseuralaisensa meidän pöytään. Omia asioita ei siinä viitsi puhua, mitä oli aikonut. Pahimmillaan mies on roikkunut kaverin kaulassa, mulkoillut meitä muita ja jopa sanonut ääneen, että olisi kiva saada olla rauhassa.

Viestissä 5 kerroit, että sinulla on kavereita. Mikset tapaa heitä jossain muualla kuin baarissa, vaikka jumpassa tai ruokaravintolassa? Eikä miehistä tarvitse koko aikaa jutella, muitakin aiheita on.