Miksi vagina työntää kullin pois?
Yritin etsiä googlella, mutta oikeita hakusanoja en vaan ilmeisesti keksinyt.
Eli nko kellään tietoa siitä, miksi vagina ikäänkuin työntää kullin pois emättimestä yhdynnän aikana?
En ole koskaan saanut orgasmia toisen ihmisen läsnäollessa, mutta yksin olen saanut myös emätinorgasmin. Tuntui todella laimealta. Kerran kuitenkin kävi niin, että todella kiihottavan seksin aikana paine alapäässä kasvoi todella suureksi ja kumppaniani alkoi naurattaa, kun vaginani työnsi peniksen pois, eikä ottanut enää takaisin :D En lauennut, mutta putosin polvilleni ja olo oli...no..tukala, koska paine ei purkautunut.
Mitä tapahtui? Osaisiko joku kertoa?
Kommentit (49)
Vaginismi ja tämä ulostyöntö on täysin eri asioita. Pillu testaa kullin ja varsinkin sperman laatua työntämällä sitä pois. Selviää ukon pystyvyys ja sperman vikkelyys. Ihan normaalia lisääntymisbiologiaa.
Saadessani, tai lähellä sitä, tekee pilluni samaa. Jos pysyy muna, sormet, tai lelu sisällä, niin saa kyllä kunnon puristuksen! Mukaillen ja ei väkisin survomalla voi rentoutua vielä sen jälkeen. Tiukkaankiin pilluun voi panna, jos nainen on mukana ja oikeasti kiihottunut. Harmillisesti tuo aloittajan tilanne kuulostaa siltä että oli juuri kunnolla tulossa ja jäi kesken. Se on ärsyttävää!
Vaginismi on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Saadessani, tai lähellä sitä, tekee pilluni samaa. Jos pysyy muna, sormet, tai lelu sisällä, niin saa kyllä kunnon puristuksen! Mukaillen ja ei väkisin survomalla voi rentoutua vielä sen jälkeen. Tiukkaankiin pilluun voi panna, jos nainen on mukana ja oikeasti kiihottunut. Harmillisesti tuo aloittajan tilanne kuulostaa siltä että oli juuri kunnolla tulossa ja jäi kesken. Se on ärsyttävää!
Vaginismi on ihan eri asia.
Sormissa tuntuu kyllä hyvältä !
M
Seisokki ei ole tarpeeksi kova tai muna on liianlyhyt. On ollut tuota ongelmaa kun minulla on tiukka. Nykyinen poikkikseni kanssa ei tuota ongelmaa kun omaa isonaseen ja seisokki on kun rautakanki. Nautin suunnattomasti kun tämä isokanki painuu tiukaan pimpaani. Olen paripäivää kipeä ja paikat hellänä, mutta tiedän saaaneeni miestä, IHANAA. Tessa 19.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakas emätinorgasmi voi tuntua siltä kuin se puristelu työntäisi kullia pois pillusta. Pidä se vaan tiukasti siellä äläkä karkaa pois!
Vaimolla oli jo nuorena tuohon patentti. Kietoi orgasmin ollessa tulossa jalkansa ympärilleni ja lukitsi kullini tyveä myöten pillussa. Sitten alkoi pillun lypsäminen ja mankeloisti. Puristus oli niin kovaa, että olin nalkissa, eikä edes pystynyt kovasta puristuksesta johtuen laukeamaan ennen kuin orgasmi meni ohi. Tätä sattui nuorena aina silloin tällöin kuin hän kävi oikein kuumana. Lypsämistä ja mankelointia liki joka kerta.
Sitten kerran taas, kun hän oli eroamassa minusta mutta tuli katuman päälle 2 viikossa. Halusi minut takaisin ja seksiinhän se johti. Taas oli sellainen myllytys ja nalkissa nainti ja olo, että itsellekin tuli väkisinkin varmuus, että hän, hänen kroppa ja pillu tosiaankin haluavat minut karvoin
Ziisus mikä nainen. Ole onnelinen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tollanen kokemus naisesta nyt jonka emätin tuntuu työntävän mua pois päin vaikka halukas onkin 😀 kerron lisää kun selviää enemmän. Tutkin asiaa lähi aikoina enemmän
Mahtavaa,anna tarkka analyysi tänne kun olet saanut tutkimuksen valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tollanen kokemus naisesta nyt jonka emätin tuntuu työntävän mua pois päin vaikka halukas onkin 😀 kerron lisää kun selviää enemmän. Tutkin asiaa lähi aikoina enemmän
Mahtavaa,anna tarkka analyysi tänne kun olet saanut tutkimuksen valmiiksi.
ihme pimppi kun hylkii munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakas emätinorgasmi voi tuntua siltä kuin se puristelu työntäisi kullia pois pillusta. Pidä se vaan tiukasti siellä äläkä karkaa pois!
Vaimolla oli jo nuorena tuohon patentti. Kietoi orgasmin ollessa tulossa jalkansa ympärilleni ja lukitsi kullini tyveä myöten pillussa. Sitten alkoi pillun lypsäminen ja mankeloisti. Puristus oli niin kovaa, että olin nalkissa, eikä edes pystynyt kovasta puristuksesta johtuen laukeamaan ennen kuin orgasmi meni ohi. Tätä sattui nuorena aina silloin tällöin kuin hän kävi oikein kuumana. Lypsämistä ja mankelointia liki joka kerta.
Sitten kerran taas, kun hän oli eroamassa minusta mutta tuli katuman päälle 2 viikossa. Halusi minut takaisin ja seksiinhän se johti. Taas oli sellainen myllytys ja nalkissa nainti ja olo, että itsellekin tuli väkisinkin varmuus,
Pate se tuntee pillunalkit. Buhahahaaa.
Sori vaan, mä olen se pimppifyssari ja nain teidän vaimoja kunnolla takaapäin.