Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittyykö kenelläkään muulla paskalla käymiseen häpeää?

Vierailija
12.11.2016 |

Itselläni sitä ei ole yksin ollessa niin paljon, vähän silloinkin ällöttää se haju ja kauhistuttaa ajatus, et jos joku muu tulisi jälkeeni vessaan tai kuulisi, että olen ulostamassa. Toisten ihmisten seurassa tämä etenkin häiritsee, hävettää ihan hirveesti, jos joku menee paskalla käymiseni jälkeen heti samaan vessaan. Voin mennä ihan punaiseksi kasvoiltani tällaisessa tilanteessa. Välttelen "julkisesti" paskalla käyntiä, pyrin käymään vain kotonani paskalla, asun yksin, enkä oo koskaan seurustellut. Seurustelun aloittaminen on tuntunut vaikealta mm. tämän paskomis jutun vuoksi, ajattelen olevani ällöttävä kumppanini mielestä, kun käyn paskalla. Vaikka eihän sille mitään voi. Silti ällöttää, että minusta tulee ulos jotain niin haisevaa ja sen näköistä.

Ehkä tähän liittyy sukupuoleni, se että olen naissukupuolen edustaja ja naisiin liitetään jotain sellaisia hieno nainen olettamuksia, että eihän hieno nainen käy paskalla.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös kieltämättä oudoksuttaa ajatus siitä, että kaikki me käydään paskalla. Siis kun alkaa miettiä kaikkia tuttuja tai julkkiksia jne :D en tiedä mikä siinä on.

Vierailija
42/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin itseni nuorena. Sitten universumi näytti kieron huumorintajunsa ja sairastuin Crohniin, jonka myötä vessatouhuni muuttuivat paitsi koostumukseltaan, myös usein kuuluviksi, haiseviksi ja aika ajoin elämää ikävästi rajoittaviksi. Puolisoni osasi onneksi suhtautua aluksi nolona pitämääni sairauteen äärimmäisen luontevasti, joten nolosteluni katosi nopeaan kotona...töissä taas se päättyi siihen, kun jouduin pyytämään etuajo-oikeutta vessaan, mikäli lähestyn sellaista puolijuoksua (2 vessaa lähellä ja 60 työntekijää). Hyvin ymmärsivät. Etuajo-oikeutta on tarvinnut käyttää vuosien varrella vain kahdesti, yleensä siinä vaiheessa olen jo huonona ja sairaslomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua myös kieltämättä oudoksuttaa ajatus siitä, että kaikki me käydään paskalla. Siis kun alkaa miettiä kaikkia tuttuja tai julkkiksia jne :D en tiedä mikä siinä on.

Mä käytän sitä esiintymisjännitykseen. "Nuokin kakkaavat." Heti auttaa 😀

Vierailija
44/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jestas! XD turha sitä yrittää hienostella ja silotella todellisuutta kun ihmisiä tässä vaan ollaan. Kaikkien paska haisee.

Joku täälä mainitsi siitäkin että hävettää jos pöntössä on paskaraidat yleiseen vessaan mennessä ja sitten seuraava kävijä leimaa syylliseksi. :D mitä väliä sillä on että mitä vieras random tyyppi ajattelee sun paskallaköynnistä? Varsinkin kun ite tietää että ei oo syypää

Vierailija
46/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on muuten varmaan leikki kaukana jos suoli halkeaa paskan pidättelyn seurauksena.