Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittyykö kenelläkään muulla paskalla käymiseen häpeää?

Vierailija
12.11.2016 |

Itselläni sitä ei ole yksin ollessa niin paljon, vähän silloinkin ällöttää se haju ja kauhistuttaa ajatus, et jos joku muu tulisi jälkeeni vessaan tai kuulisi, että olen ulostamassa. Toisten ihmisten seurassa tämä etenkin häiritsee, hävettää ihan hirveesti, jos joku menee paskalla käymiseni jälkeen heti samaan vessaan. Voin mennä ihan punaiseksi kasvoiltani tällaisessa tilanteessa. Välttelen "julkisesti" paskalla käyntiä, pyrin käymään vain kotonani paskalla, asun yksin, enkä oo koskaan seurustellut. Seurustelun aloittaminen on tuntunut vaikealta mm. tämän paskomis jutun vuoksi, ajattelen olevani ällöttävä kumppanini mielestä, kun käyn paskalla. Vaikka eihän sille mitään voi. Silti ällöttää, että minusta tulee ulos jotain niin haisevaa ja sen näköistä.

Ehkä tähän liittyy sukupuoleni, se että olen naissukupuolen edustaja ja naisiin liitetään jotain sellaisia hieno nainen olettamuksia, että eihän hieno nainen käy paskalla.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sua jotenki häpäisty tai oltu vihaisia tässä asiassa kun olit lapsi?

Vierailija
2/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin myös pitämään ruokavaliotani mahdollisimman puhtaana, jotta paskani olisi vähemmän haisevaa. Eli tämä juttu todella vaivaa elämääni jotenkin. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa stressata moisesta, ulostaminen on luonnollista, kaikki tekevät sitä.

Parempi käydä vessassa paskalla kuin tehdä housuun :)

Vierailija
4/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua.. paskon yleensö paperimytylle jota pidän kädessä ettei kuulu ääntä, vessanraikastin minikoossa taskussa vieraiden luona varmuuden vuoksi=)

Vierailija
5/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muistaakseni. Luulen, että tähän liittyy jotkut sellaiset saamani käsitykset, mitä on olla nainen. Ehkä kaikki sellainen, kun olen miesten kuullut kammoksuvan vaikka kuukautisia ja jostain olen oppinut, et naisen tarttis olla hirveen siisti ja puhdas ja mies saa olla mikäkin sontaläjä halutessaan. Ja kaverini ovat myös ympärilläni olleet vähän samanlaisia, siis naispuoliset, heitäkin on hävettänyt paskalla käynti. 

Vierailija
6/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan tuollaista, mutta mulla on ärtyneen suolen vaivaa ja vessaan on päästävä pian. Tästä syystä en uskalla hakea seuraa. 

Vierailija
7/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Paitsi silloin kun myöhästyn jostain stressivatsan takia.

Vierailija
8/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa ne miesten höpötykset tosissaan? Ryhdistäydy hyvä nainen. :)

Vierailija
9/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outoa mulle. Paskalla käynti on nautinto, sehän tuo helpotuksen. Kaikki köy paskalla ja kaikkien paska haisee. Mieti sitä niin helpottaa. Esim. Prinsessa Victoriaa pöntöllä äheltämässä.

Vierailija
10/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/6. Etkö voi vaan rohkeasti kertoa vaivastasi. Ei siinä oo mitään hävettävää.

Vierailija
11/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muistaakseni. Luulen, että tähän liittyy jotkut sellaiset saamani käsitykset, mitä on olla nainen. Ehkä kaikki sellainen, kun olen miesten kuullut kammoksuvan vaikka kuukautisia ja jostain olen oppinut, et naisen tarttis olla hirveen siisti ja puhdas ja mies saa olla mikäkin sontaläjä halutessaan. Ja kaverini ovat myös ympärilläni olleet vähän samanlaisia, siis naispuoliset, heitäkin on hävettänyt paskalla käynti. 

Suhtaudun myös toisten ihmisten paskalla käynteihin vähän kammoksuen, siis lähinnä vain siihen, jos joudun meneen vessaan jonkun paskalla käymisen jälkeen, koen sen loukkaavana, et joudun siellä käydessäni haistelemaan toisten paskan hajua. Miehet ovat tämän suhteen yleensä hävyttömämpiä, eivät pyytele anteeksi, siksi suhtaudun näissä tilanteissa etenkin miehiä kohtaan vihamielisemmin, entä naisia, jotka taas usein ovat häveliäämpiä ja anteeksipyyteleviä paskalta haisevasta vessasta, jonne joudun heidän jälkeen menemään. Joskus tullut jossain yleis vessassa vastaan jotain vanhoja mummoja, joiden jälkeen vessa on haissut ihan kammottavalle ja he eivät ole olleet yhtään häveliäitä siitä asiasta. Ilmeisesti nenänsä jo niin turtuneita kammottaviin hajuihinsa. Minua tämä kuvotti ja loukkasi aivan hirveästi. Olin todella vihainen. -Ap

Vierailija
12/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo yksin tämä asian kanssa. <3 Meitä on monia muitakin paskalla käymisen häpeäjiä, varmaan kristinuskosta saanut alkunsa tällainen kulttuurissamme. Tästä voisi rohkeasti ihmiset vaan puhua enemmän. Tehokas keino paskan hajun häivyttämiseen vessasta on tulitikun raapaisu. Joskus kuljetan tätä varten tulitikkuja laukussa mukanani.

Vierailija
13/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä jotenkin tajuan sua. En voi sille mitään, että mua ällöttää ja suututtaa aina kun joudun haistelemaan toisten paskan hajua työpaikan vessassa. Että kuinka ne kehtaa? Mä käyn aina aamusin paskalla kotona, en koskaan työpaikalla. Mutta joo, tiedetään...olen naurettava.😑

Vierailija
14/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vastaava ongelma. En ole aina ollut tällainen, olen jopa asunut miehen kanssa aiemmin enkä muista että vessassa käyminen olisi minulle silloin ollut mikään ongelma. 

En muista, mistä tämä alkoi, mutta nykyään on jo aika rajoittavaa. Joudun miettimään tarkkaan voinko lähteä jonnekin (eli onko pelkoa että alkaisi paskattaa), en ole mielelläni kenenkään luona yötä (koska aamulla pitäisi mennä paskalle),  en voi seurustella enkä kutsua vieraita pitkäksi aikaa. Kun olin kaverin kanssa reissussa, jouduin ottamaan oman hotellihuoneen vain tämän takia :D

Kuulostaa naurettavalta, mutta ei tosiaan ole sitä. Muiden paskominen minua ei puolestaan haittaa yhtään, se jopa jotenkin helpottaa jos joku käy luonnollisesti paskalla - tulee sellainen olo että se on normaalia ja minäkin voin tehdä niin. Silti pelkään, että juuri minun paskomiseeni ei suhtauduttaisi normaalisti. 

Vierailija
15/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA SE HÄPEÄ KUN EREHDYT PASKALTA HAISEVAAN VESSAAN, JOSSA PASKASKRAIDUT PÖNTÖSSÄ JA TAJUAT, ETTÄ KUN TULET ULOS SINUT LEIMATAN SYYLLISEKSI. VAIKKA OLET SYYTÖN.

(Välillä olen omin sormin pyyhkinyt niitä paskaviivoja, etten tulisi tuomituksi. Pessyt jälkikäteen hyvin kuitenkin.)

Vierailija
16/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ymmärrän, sama ongelma. Ei ole lapsena mitenkään edes haukuttu tai muutenkaan tehty numeroa, ihan normaali lapsuus.

Valitsen asuntonikin sen mukaan, onko vessassa avattava ikkuna. pari kertaa joutunut asumaan kämpissä, joissa ei ikkunaa ole, j a men paljon tulitikkuja. Vaikea kutsua miehiä käymään silloin.

Olen yrittänyt päästä siitä ylikin ja järkeillä itselleni ja vaikka mitä, mutta nolous vain jatkuu julkisilla paikoilla käydessä. Jossain välissä iski suolistovaivat keliakian vuoksi ja jotenkin kynnys laski, koska ei kerta kaikkiaan ollut muuta vaihtoehtoa kun käydä siellä julkisessa kahvilan tms. veskissä paskalla. Kun suoli parani ruokavaliolla, ujous paheni samaa myötä.

ei auta kun yrittää siedättää itseään käymällä paikoissa, jossa on yksittäiskoppiset veskit, ja yriittää ylittää itsensä.

Vierailija
17/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat.

Vierailija
18/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on vastaava ongelma. En ole aina ollut tällainen, olen jopa asunut miehen kanssa aiemmin enkä muista että vessassa käyminen olisi minulle silloin ollut mikään ongelma. 

En muista, mistä tämä alkoi, mutta nykyään on jo aika rajoittavaa. Joudun miettimään tarkkaan voinko lähteä jonnekin (eli onko pelkoa että alkaisi paskattaa), en ole mielelläni kenenkään luona yötä (koska aamulla pitäisi mennä paskalle),  en voi seurustella enkä kutsua vieraita pitkäksi aikaa. Kun olin kaverin kanssa reissussa, jouduin ottamaan oman hotellihuoneen vain tämän takia :D

Kuulostaa naurettavalta, mutta ei tosiaan ole sitä. Muiden paskominen minua ei puolestaan haittaa yhtään, se jopa jotenkin helpottaa jos joku käy luonnollisesti paskalla - tulee sellainen olo että se on normaalia ja minäkin voin tehdä niin. Silti pelkään, että juuri minun paskomiseeni ei suhtauduttaisi normaalisti. 

Niin, ja käyn töissä mutta herään joka aamu kolme tuntia ennen töihinlähtöä, jotta vatsa varmasti ehtisi toimia eikä tarvitsisi töissä käydä paskalla. Tämäkin tekee elämästä melko vaikeaa, koska teen melko aikaista aamuvuoroa ja tuosta 3 tunnista 2 on melko täysin hukkaan heitettyä aikaa. Teen siis aikamoisia uhrauksia teidän eteen, joita ällöttää töissä paskallakävijät :) Hyvä tietää että että ongelma ei ole vain omassa päässäni vaan kaltaisianne ihmisiä oikeasti on.

Vierailija
19/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen tuollaista. Festareillakin pidättelin kolme päivää kun hävetti mennä kakalle. Siinä huussisahan sillä oli väliä. 😂

Vierailija
20/46 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6/6. Etkö voi vaan rohkeasti kertoa vaivastasi. Ei siinä oo mitään hävettävää.

No en nyt ihan deitti-ilmoitukseen taida laittaa IBS-jutskaa. Monesti kauppaan mennessä alkaa jännittämään tuleekohan hätä tai ilmavaivoja. Ja sit kun jännittää niin tietty maha alkaa oireilemaan. Kenelle tahansa tulisi stressi siitä, että saa pelätä paskooko housuun julkisella paikalla.