Liittyykö kenelläkään muulla paskalla käymiseen häpeää?
Itselläni sitä ei ole yksin ollessa niin paljon, vähän silloinkin ällöttää se haju ja kauhistuttaa ajatus, et jos joku muu tulisi jälkeeni vessaan tai kuulisi, että olen ulostamassa. Toisten ihmisten seurassa tämä etenkin häiritsee, hävettää ihan hirveesti, jos joku menee paskalla käymiseni jälkeen heti samaan vessaan. Voin mennä ihan punaiseksi kasvoiltani tällaisessa tilanteessa. Välttelen "julkisesti" paskalla käyntiä, pyrin käymään vain kotonani paskalla, asun yksin, enkä oo koskaan seurustellut. Seurustelun aloittaminen on tuntunut vaikealta mm. tämän paskomis jutun vuoksi, ajattelen olevani ällöttävä kumppanini mielestä, kun käyn paskalla. Vaikka eihän sille mitään voi. Silti ällöttää, että minusta tulee ulos jotain niin haisevaa ja sen näköistä.
Ehkä tähän liittyy sukupuoleni, se että olen naissukupuolen edustaja ja naisiin liitetään jotain sellaisia hieno nainen olettamuksia, että eihän hieno nainen käy paskalla.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sua jotenki häpäisty tai oltu vihaisia tässä asiassa kun olit lapsi?
Ei muistaakseni. Luulen, että tähän liittyy jotkut sellaiset saamani käsitykset, mitä on olla nainen. Ehkä kaikki sellainen, kun olen miesten kuullut kammoksuvan vaikka kuukautisia ja jostain olen oppinut, et naisen tarttis olla hirveen siisti ja puhdas ja mies saa olla mikäkin sontaläjä halutessaan. Ja kaverini ovat myös ympärilläni olleet vähän samanlaisia, siis naispuoliset, heitäkin on hävettänyt paskalla käynti.
Suhtaudun myös toisten ihmisten paskalla käynteihin vähän kammoksuen, siis lähinnä vain siihen, jos joudun meneen vessaan jonkun paskalla käymisen jälkeen, koen sen loukkaavana, et joudun siellä käydessäni haistelemaan toisten paskan hajua. Miehet ovat tämän suhteen yleensä hävyttömämpiä, eivät pyytele anteeksi, siksi suhtaudun näissä tilanteissa etenkin miehiä kohtaan vihamielisemmin, entä naisia, jotka taas usein ovat häveliäämpiä ja anteeksipyyteleviä paskalta haisevasta vessasta, jonne joudun heidän jälkeen menemään. Joskus tullut jossain yleis vessassa vastaan jotain vanhoja mummoja, joiden jälkeen vessa on haissut ihan kammottavalle ja he eivät ole olleet yhtään häveliäitä siitä asiasta. Ilmeisesti nenänsä jo niin turtuneita kammottaviin hajuihinsa. Minua tämä kuvotti ja loukkasi aivan hirveästi. Olin todella vihainen. -Ap
Eli SINÄ olet se tuomitsija ja hirviö. Saat mitä ansaitset. Jos vessa haisee paskalta niin sinä olet tarpeeksi matala-arvoinen mennäksesi sinne koska olet vain ihminen, kuten sua ennen vessassakäynytkin.
Kakkaamisessa ei ole mitään epäluonnollista. Jos et kestä hajua, niin PIDÄTTELE silloin, älä muita varten. Pidätelkööt he sitten sun jälkeesi. Tai opettele hengittämään nenän kautta, hienostelija!
Ajatelkaa sitä kun juututte hissiin muiden ihmisten kanssa päiväkausiksi. Siellä porukka uiskentelee toistensa eritteissä. :O
Olen muuten juuri paskalla. :D
Olihan se suhteen alkuaikoina vähän nolottavaa käydä kakkoshädällä miehen luona, mutta ratkaisin tämän siten, että kävin suihkun yhteydessä, joten mitään ääniä ei kuulunut ja hajukin peittyi pesuaineiden alle.
Nykyään tuollaisilla asioilla ei kyllä ole mitään väliä. Kyllä sinunkin tuleva seurustelukumppanisi ymmärtää, että paskalla on jokaisen käytävä sukupuolesta riippumatta.
Hävettää, koska stressivatsa ja usein kuralla. Ne äänet ei ikinä lakkaa hävettämästä.
Ulostaminen on luonnollinen asia, jota harrastaa jokainen ihminen. Niin luonnollisessa asiassa ei pitäisi olla mitään hävettävää.
Ei,jos sen suorittaa wc:ssä tai vastaavassa siihen tarkoitetussa fasiliteetissa.
Ei hävetä, kaikkihan käy paskalla.
Reissussa kuitenkin sellanen ihme juttu, että ekana päivänä ei paska vaan tuu vaikka selvästi on hätä. Ujopaska?
Vime kesänä oltiin veneellä saaressa ja Aika Kokemus oli aamulla olla vanhanaikaisessa puuseessä kimppapaskalla.
Off the topic vuonna 5 kaveria harmitti, kun ei kehtaa käydä poikakaverin tykönä paskalla. Vaikka oli sekstaillut sen kanssa yöllä. 23 v- LMAO
Oli silloin kun olin tyyliin 16-vee. Sitten mitin, mitä ajatelen jos minä kuulen muut vessassa ja totesin ettei minua häiritse kun muut paskovat joten ei kai muitakaan häiritse jos minä paskon. Ja jos häiritsee, niin siinä ihmisessä on vikaa, ei minussa.
Pikkuhiljaa alat siedättämään itseäsi niin pääset eroon :)
Vähän tekee mieli sanoa, että helppohan se on käydä kakalla jos sieltä tulee vaan yksi siisti pieni pötkö, eikä sellaista varpusparvea kera fanfaarin kuin minulla töissä kiitos stressivatsan...
Voi luoja noita sievisteleviä hupsuja! Jokaisesta ihmisestä tulee enemmän tai vähemmän haisevaa ulostetta, joten en ymmärrä, miksi ulostamista pitäisi hävetä.
Hävettää kyllä, enkä ikinä lakkaa ihmettelemästä nykyistä kerrostalorakentamista, jossa suurinpiirtein pahvista rakennettu vessa sijoitetaan täysin keskelle asuntoa, jotta varmasti äänet kuuluisivat asunnon jokaiseen kolkkaan. Oikeasti asuisin paljon mieluummin ulkohuusin varassa kuin tuollaisessa kämpässä, joita suurin osa esim. kavereitteni asunnoista on. Pakko kieltäytyä esim. illalliskutsuista tuollaisissa asuvien luona, kun ei tästä vatsasta ikinä tiedä miten se ruokaan reagoi.
Mä olin joskus 12-vuotiaana partioleirillä VIIKON käymättä kakkosella, kun en vaan kyennyt hoitamaan asiaa siellä ulkohuussissa. Kyllä sai itkun kanssa sitä kuivahtanutta megapökälettä päkistää sitten kotona. Nykyäänkin tuntuu hankalalta pidemmällä kyläilyreissulla, kun pitää käydä kakalla. Saati sitten sinkkuaikoina aamulla jonkun ihanan miehen luota herätessä... Kamalinta on, jos ei ole käsisuihkua ja joutuu tyytymään paperiin, siitä jää aina jotenkin likainen olo, se siinä ulkohuussissakin eniten tökki.
Iän myötä tää asia käy kyllä onneksi koko ajan helpommaksi, kaveriporukan mökkireissuillakin onnistuu jo huussissa kakkiminen. Lisäksi mulla on nykyään asiaan melko mutkattomasti suhtautuvia ystäviä; ei tarvi itsekään paljon sievistellä, kun kaverit puhuu kainostelematta paskalla käymisestä ja heittää jopa kakkaläppää. Jokuhan on heittänyt sellaisen suuren viisauden, että hyvien ystävien kanssa voi puhua seksistä ja parhaiden ystävien kanssa kakkaamisesta. :'D
Tosikot älkää pahastuko!
Sama ongelma täälläkin. Vaiva vaikeuttaa etenkin pidempiä vierailuja kavereiden luokse, todella mukavaa kiemurrella maha kipeänä kun olisi kaamea paska hätä mutta ei vain ilkeä mennä vessaan.
Karmaisee ajatuskin että kaveri menisi heti jälkeeni vessaan ja haistaisi kaikki ne hajut.. Pelkään että jotain ääniä kuuluu ympäri asuntoa, tai että tukin pöntön.
Hanaa en viitsi laittaa päälle koska tuntuu että siitä ulkopuolella olijat ainakin arvaa millä asialla siellä vessassa ollaan.
Tiedän, naurettavaa vetää stressiä näinkin luonnollisesta asiasta mutta minkäs tälle mahtaa.
Se tunne on vaan todellinen että yökötän muita ihmisiä jos he saavat tietää minun käyneen paskalla.
Lohduttavaa jokseenkin kuulla että meitä paskalla käynti ongelmaisia- on muitakin.
Liittyy...ne hajut ja äänet ja se ajatus että nainen on hieno ja hajuton. Vatsani toimii yllätyksellisesti ja paukkujakin joskus tulee yhtäkkiä..Ilmeisesti minulla on ärtyvä suoli.miten tähän pitäisi suhtautua?en tiedä.olen harvoin missään yötä.jos muita on kuuntelemassa laitan hanan auki ja paperia pönttöön.silti pelkään mitä jos joku kuulee.hajustetta laitan perään ettei haise.jos sitä ei ole mukana niin mietin miltä se haisee...
Juu kyllä. Eksän kanss asuttiin yhdessä kolmisen vuotta ja tehtiin lapsikin, silti en voinut käydä paskalla rennosti kun hän oli kotona. Usein odotin, että hän lähtee johonkin tai esim. pelaa kuulokkeet korvilla. Lapsuudenkodissakaan en "voi" käydä paskalla, siellä vessa on aika keskeisellä paikalla talossa ja äänieristys kehnohko.
Inhottaa, jos joku kuulee plumpsahdusääniä. En myöskään halua kuulla niitä keneltäkään toiselta. Sukulaiseni ovat toista maata ja keskustelevat avoimesti suolen toiminnasta. Varmaan tää on joku vastareaktio niille jatkuville kakkakeskusteluille.
Jos sua pelottaa kakkahajut, niin kannattaa tutustua tähän tuotteeseen:
Tuota siis suihkutetaan pönttöön ennen kakkaamista ja se luo jonkun eteerisenöljykalvon siihen veteen ettei hajut pääse karkaamaan. Näitä saa tilattua netistä. Kuulemma toimii todella hyvin.
Ai kauhee.. Pakollisesta asiasta tehty häpeää... :( Hae apua, ei kakkaamisessa ole mitään hävettävää.