Tekeekö muiden yli nelikymppisten naisten mieli nuorta miestä?
Olisi ihanaa saada joku seksikäs parikymppinen mies panemaan. Eikö muut keski-ikäiset naiset haaveile nuorista miehistä?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Jos ois pelkästä seksistä kyse, niin sellainen 25-35 -vuotias kelpaisi mainiosti. (Itse oon nelikymppinen.) Mutta parisuhteeseen haluan oman ikäiseni miehen, reilusti nuoremmalla on vielä ne lapsetkin saamatta.
Miksi haluat parisuhteeseen miehen kanssa jolla on jo lapsia jonkun toisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia Nuutila, Mette Mannonen ja Jaana Pelkonen ovat nelikymppisiä. Ja ihan keskiverto nelikymppisen näköisiä on. Ovatko he siis nuorempien mielestä ihan mummokamaa?
Varsinkin Pelkonen on kauniimpi kuin erittäin moni 20 vuotias
Mette Mannonen se vasta babyface on. Ikinä ei uskoisi päälle nelikymppiseksi.
Annika Damström on myös aika hot. En löydä hänen ikäänsä, mutta nelikymppiseksi arvioisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ois pelkästä seksistä kyse, niin sellainen 25-35 -vuotias kelpaisi mainiosti. (Itse oon nelikymppinen.) Mutta parisuhteeseen haluan oman ikäiseni miehen, reilusti nuoremmalla on vielä ne lapsetkin saamatta.
Miksi haluat parisuhteeseen miehen kanssa jolla on jo lapsia jonkun toisen kanssa?
No jos itse olisin jo lapset saanut ja ikää olisi se 40+, niin en kai ottaisi lapsetonta miestä ja eväisi häneltä mahdollisuutta saada omia biologisia lapsia, koska itse olisin jo niin vanha.
Voisin ottaa 10 vuotta nuoremman, mutten mitää babyfacea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että nuoret miehet ottaa yhtä mieluusti nuoren, sileäihoisen, timmin kauniin estrogeeniä tihkuvan naisen, kuin jonkun keski-ikäisen ryppykasvoisen, roikkurintaisen, löllömahaisen, suoralantioisen jne. naisen? Tajuatteko yhtään mikä naisessa on kaunista? No pitkälti ne ominaisuudet, jotka lähes jokaisella naisella menevät selvästi alaspäin viimeistään neljäänkymppiin mennessä. Onko mielestänne joku 90-kiloinen löllerönainen seksikäs, koska hän saattaa saada kymmeniä nuoria miehiä sänkyyn vuosittain?
Ei tässä keskustelun aiheena ollut se, mitä miehet mieluummin ottavat. Vaan haaveilevatko naiset nuorista miehistä. Pysy asiassa.
Luepa noita parin edellissivun viestejä ja yritä itse pysyä kartalla.
Eniten kiinnostaa oman ikäiset miehet, ei nuoremmat,eikä vanhemmat.
t.keski-ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiimaiset nelikymppiset ällötädit taas fantasioimassa, todellisuudentaju kadonnut aikoja sitten. 40v pissaliisa baarissa pokaamassa siis ahdistelemassa kännissä nuoria miehiä, onko mitään yhtä säälittävää näkyä edes olemassa.
Surullisinta näissä ällötädeissä oikeasti on se, että he ihan oikeasti luulee olevansa jotain kuumaa kamaa.
En voi täällä kuin nauraa. Teistä nuoristakin tulee ällöttäviä vanhoja. itse asiassa tosi pian. Joku 20 vuotta menee nopeasti. Minäkin luulin parikymppisenä olevani samanlainen ikuisesti ja katsoin säälittäviä keski-ikäisiä halveksuen.
Hei, kukaan ei pidä keski-ikäistä tätiä itsessään ällöttävänä, vaan ainostaan silloin kun täti ei oikein ymmärrä ettei ryppynaama ehdottelemassa ole kaunista.
Tuota samaa voisi sanoa myös keski-ikäisille miehille! Minua on vanhat äijät yrittäneet jo siitä asti kun olin 14v. eikä todellakaan kiinnostanut! Lähinnä ihmettelin aidosti, miksei ne yritä oman ikäisiään...
Varsinkin Pelkonen on kauniimpi kuin erittäin moni 20 vuotias