Isäni on kamala;(
Isäni on aivan kamala!;(
Hän on tosi pahantuulinen kokoajan. Tiuskii ja äksyilee kaikesta ja on omasta mielestään aina oikeassa. Hän ei ikinä tee minun tai äitini kanssa mitään, makaa vain sohvalla ja katsoo tv:tä. (Ihmettelenkin usein miksi äitini edes on hänen kanssaan naimisissa..) Jos menen hänen luokseen esim. juttelemaan hän sanoo aina että haluaa olla rauhassa tai jos pyydän mukaan jonnekin hän ei tule.
Kun meille tulee vieraita hän muuttuu aivan kuin toiseksi ihmiseksi, on puhelias ja kertoo hauskoja juttuja. Muutaman kerran olen kysynyt onko hänellä kaikki hyvin kun puhuu aina niin rumasti ja silloinkin vain sanoo ilkeällä äänellä että on.
En kestä enää sitä että joudun joka päivä itkemään kotona kuinka paha olo mulla on täällä;( kodin pitäisi olla paikka, jossa kaikki saavat ottaa rennosti ja toisille ollaan ystävällisiä.
Joudun olosuhteiden pakosta asumaan vielä noin vuoden vanhempieni luona, eikä mulla ole sukulaisia tai kavereita keiden luokse mennä. Tai no, yksi kaveri on joka asuu vähän kauempana ja olenkin usein viikonloput hänen luonaan.
Masennukseltahan tuo kuulostaa, mutta etpä voi paljon mitään tehdä jos isäsi ei halua edes puhua kanssasi. Ikävä tilanne, koitahan jaksaa vielä vuosi, sitten omaan kotiin, niin ei tarvitse mörökölliä ainakaan päivittäin katsella.
Parasta tietty olis jos isäsi kuuntelisi sinua ja voisit puhua omista tunteistasi tilannetta kohtaan, ehkä isä jopa reipastuisi käymään lääkärissä ja hakemaan apua, jos avun tarvetta on.