Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttinä miehenä ei koskaan saa tuntea naisen läheisyyttä ja lämpöä :(

Vierailija
12.11.2016 |

Samaa lohdutonta yksinäisyyttä vuodesta toiseen... Oletteko naiset vahingoniloisia :(

Kommentit (23)

1/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimieheydestä voi onneksi opetella eroon, jämäkäksi ja ei-tarvitsevaksi mieheksi, joka ei pelaa tuollaisia tunnepelejä: http://www.vauva.fi/keskustelu/2655904/kiltin-miehen-syndrooma-saa-aika…

Vierailija
2/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kertoa että ei se lopulta kummoista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittääkö sinua edes se ajatus, että olen ristinyt sinut "lämpöjankkaajaksi"?

(Näissä ketjuissa kun aina toistuu noi samat sanamuodot läheisyys, lämpö jne. joten oletan aloittajan olevan niissä kaikissa sama)

Vierailija
4/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilttinaisena ollut yksinäinen ja ilman läheisyyttä koko elämäni, nyt ikää 30v. En silti aloita ruikutuskeskusteluja ja syytä miehiä enkä ymmärrä mitä tuolla haet.

Vierailija
5/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 90 % miehistä on siis pahiksia.

Vierailija
6/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomat, rutisevat vässykät eivät kiinnosta ketään. Sori.

Vierailija
7/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa lohdutonta yksinäisyyttä vuodesta toiseen... Oletteko naiset vahingoniloisia :(

http://www.vauva.fi/keskustelu/2711443/mita-hitsia-johan-huomahti-tee-p…

Vierailija
8/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aina kerjätään sääliä ja pian puhutaan jo naisista samana paskana eri paketissa. Ja tää näköjään toistetaan joka ilta.

Vierailija
9/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se proteiini-hiilarimies, joka kiltteydestään viimeksi eilen täällä uikutti? Vanhempasi ovat varmasti sinusta ylpeitä!

Vierailija
10/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se proteiini-hiilarimies, joka kiltteydestään viimeksi eilen täällä uikutti? Vanhempasi ovat varmasti sinusta ylpeitä!

Oletko sinä se läski ämmä roikkuvilla häppäreillä?

Vierailija
11/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näet hyvä mies, naiset nauttivat tuskastasi. Sinun tuskasi on heille energiaa, he ruokailevat siitä, he nauttivat siitä sadistisella tavalla.

Vierailija
12/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse naiseton mies mutta se ei johdu kiltteydestäni vaan huonoista sosiaalisista taidoista.

Vierailija
13/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole millään tavalla vahingoniloinen. Miksi ihmeessä olisin? Sen nyt kuitenkin sanon, että kiltteys ei ole sinkkuutesi syy. Suuri osa naisista arvostaa kovasti kiltteyttä miehissä.

Vierailija
14/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet kiltti. Kukaan tuntemani itseään kilttinä pitävä ei ole sitä ollut, vaan takana on sairaalloista naisvihaa, itsekeskeisyyttä, pihiyttä, kunnon marttyyrimeininkiä, mustasukkaisuutta... Oikeastaan juuri niitä ominaisuuksia, joita ajattelevat kuvitteellisella jännämiesten joukolla olevan. Jos joku haksahtaa noihin ja myöhemmin avautuu kohtelustaan, jo seuraava "kilttimies" valittaa, että miksi naaaiset rakastuvat renttuihin.

Vierailija
15/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiltti vai ovatko sosiaaliset asiat hankalia sinulle? Jos et ole ollut parisuhteessa, et voi tietää, olisitko lopultakin kiltti. Itse olen tavallaan kiltti nainen, mutta ei se estänyt perheriitojen syntymistä.

Vierailija
16/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta saa sen käsityksen, että kiltteys olisi syy mikset saa tuntea naisen läheisyyttä ja lämpöä. Voin kertoa, että näin ei ole. Monilla naisilla, myös minulla, on kiltti mies joille annamme läheisyyttä ja lämpöä yllinkyllin. En ole vahingoniloinen, vaan haluan kertoa tämän jotta voit pureutua naisettomuutesi todelliseen syyhyn ja yrittää poistaa sen. 

Vierailija
17/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kiltteys on se syy miksi sinä olet yksin. Syy lienee  sinusta paistava tarve ja epätoivo jotka ovat eri asia kuin kiltteys.

Minun mieheni on kultainen ja kiltti mutta siitä huolimatta alfa ja menestynyt. Veljeni ovat kilttejä ja kunnollisia ja naimisissa. Kiltti ei tarkoita kynnysmattoa.

Vierailija
18/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kiltti vaan narsismiin taipuvainen ilkiö. Syyttää ja sättii muita omista ongelmistaan ja saamattomuudestaan ja saa siitä todennäköisesti seksuaalista mielihyvää. Oot tosi ihana, oikein unelmainen ränkyttäjämies, jonka kanssa voisi saada painajaismaisen parisuhteen.

Vierailija
19/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syy yksinäisyyteen löydy siitä, että vietät jälleen kerran lauantai-iltaa tietokoneen äärellä. Tuo kiltteysjuttu on niin kulunut, niin kulunut vitsi. En usko sen naurattaneen ketään enää vuosikausiin.

Vierailija
20/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes ollut äitiä ikinä mikä olisi halannut,avokkikin paljastui lompakkoloiseksi,koko yhteinen taival kusetukseksi ja lapsen saatuaan ei ole suostunut koskemaan tai tulemaan edes lähelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme