Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla rikkailla on ihan helvetillinen lapsikatras?

Vierailija
12.11.2016 |

Pitääkö sitä oikein korostaa että on varaa vielä näin moneen lapseenkin? Onko alfamiehen mitta kuinka monta täyden kympin jälkeläistä on saanut aikaiseksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perhe nyt on uusi musta. Katsokaa vaikka Trumpin dynastiaa.

Vierailija
22/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannu ihan päinvastaista, ainaki pk-seudulla. Hyvintulevilla on max 2 lasta. Heti ku on huonommin toimeentuleva tai jopa työtön, on lapsia vähintään 3.

Mä oon huomannu saman, mitä köyhempi sitä enemmän pentuja on tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä suunta!

Vierailija
24/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mä olin rikkaan perheen ainoa lapsi. Kaksi serkkuani myös ainoita lapsia. Minulla ja miehelläni on kaksi lasta eikä enempää tule, hyvä kun riittää aikaa ja huomiota tasapuolisesti kahdellekaan! Vaikea uskoa noita teorioita kun omassa lähipiirissä on päinvastoin. Helsingissä.

Vierailija
25/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa sama ilmiö nykyään, se että on varaa yli 2 lapseen on varsinainen statussymboli!

Vierailija
26/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin noin 10x varakkaampi jos en olisi mennyt penskoja tekemään.  Sijoituksiin mennyt ne rahat jotka mennyt OK-taloon (asuisin pienessä rivarikolmiossa), pariin autoon, pakollisiin lomareissuihin, lasten harrastuksiin yms...

Vierailija
27/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla somaleilla on ihan helvetillinen lapsikatras?

Ai niin, jos niiden saamat tuet muutettaisiin palkkatuloksi, kuuluisivat he 1,5% parhaiten ansaitsevaan tuloluokkaan.

Vierailija
28/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiä ja eliittiä ei koske keskiluokkaisuuden ahdistava normienmukainen vankila.

Tutkimusten mukaan juuri eliitille ja alaluokille on esim. kiroilu myönteisemmin koettua ja he harrastavat sitä vapaammin kuin wannabe hyacinth bucketit - eli keskiluokka ja alempi keskiluokka.

Samaa voisi ajatella myös lapsien lukumäärästä. 

T: wt

Vierailija
29/31 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt hienoa jos on lapsia ja onnellinen avioliitto! Ei tartte aina olla niin katkera.

Vierailija
30/31 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannu ihan päinvastaista, ainaki pk-seudulla. Hyvintulevilla on max 2 lasta. Heti ku on huonommin toimeentuleva tai jopa työtön, on lapsia vähintään 3.

Taitavat olla naisia, joilla on töissäkäyvä mies? Tutkitusti köyhät naiset lisääntyvät enemmän kuin rikkaat naiset ja rikkaat miehet enemmän kuin köyhät miehet.

Vierailija
31/31 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä ja eliittiä ei koske keskiluokkaisuuden ahdistava normienmukainen vankila.

Tutkimusten mukaan juuri eliitille ja alaluokille on esim. kiroilu myönteisemmin koettua ja he harrastavat sitä vapaammin kuin wannabe hyacinth bucketit - eli keskiluokka ja alempi keskiluokka.

Samaa voisi ajatella myös lapsien lukumäärästä. 

T: wt

Myös puolisoiden ikäero on keskimäärin suurempaa alaluokalla ja eliitillä, koska heitä ei kiinnosta mitä muut ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän