Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla rikkailla on ihan helvetillinen lapsikatras?

Vierailija
12.11.2016 |

Pitääkö sitä oikein korostaa että on varaa vielä näin moneen lapseenkin? Onko alfamiehen mitta kuinka monta täyden kympin jälkeläistä on saanut aikaiseksi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfamiehenhän nimenomaan pitäisi tehdä mahdollisimman paljon lapsia. Geenit, geenit....

Vierailija
2/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne voi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa helvetillinen lapsikatras? 4, 5, 6 lasta? ??

Vierailija
4/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä, oon huomannu saman. Mitä isompi pomo, sitä isompi pesue. Toisaalta mikä siinä on ollessa, varmaan hienoa olla oman klaanin päällikkö. :D

Vierailija
5/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva pysyy kiltisti kotona vaihtamassa vaippoja, kätevää miehelle. 

Vierailija
6/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla sossutuilla elävillä yh-äideillä on niin iso lapsikatras, vaikkei ole varaa elättää edes itseään?

Vierailija
7/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannu ihan päinvastaista, ainaki pk-seudulla. Hyvintulevilla on max 2 lasta. Heti ku on huonommin toimeentuleva tai jopa työtön, on lapsia vähintään 3.

Vierailija
8/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvähän se on jos joku viitsii tehdä veronmaksajia ja vielä parempi jos niitä tekee rikkaat niin ei tarvitse sossu rahoilla niitä kasvattaa.

Tosin itse tiedän useita tavallisia "isoja perheitä"(4-6lasta). Meilläkin 5 lasta ja yhteen lasketut vuosi tulot vain jotain 80000 joten ei eletä sosulla muttei uida rahassakaan. Toki tuskin paljon pienemmillä tuloilla  tällaista porukkaa elättäis.

Vierailija
9/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset kitisee. On hyvä, että menestyksen geenejä siitetään maailmaan mahdollisimman paljon.

Vierailija
10/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi totta, se olisi hyvä asia. Ei ole kansakunnan etu, että köyhät sikiävät. Nyt jo elämme maksimirajoilla siinä, ketkä ovat ilmaismatkustajia kivirekenä kunnon veronmaksajille. Yläraja on jo saavutettu.

Vierailija
11/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän alfojen pitänyt pariutua?

Vierailija
12/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannu ihan päinvastaista, ainaki pk-seudulla. Hyvintulevilla on max 2 lasta. Heti ku on huonommin toimeentuleva tai jopa työtön, on lapsia vähintään 3.

Eipä ollu näin. Tutkimusten mukaan juuri köyhimmät ja vähäosaisimmat saavat vähiten lapsia.

Vierailija
13/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä taitaa olla useampi exä

Vierailija
14/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollu näin. Tutkimusten mukaan juuri köyhimmät ja vähäosaisimmat saavat vähiten lapsia.

Paitsi jos on mamu

Vierailija
15/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi totta, se olisi hyvä asia. Ei ole kansakunnan etu, että köyhät sikiävät. Nyt jo elämme maksimirajoilla siinä, ketkä ovat ilmaismatkustajia kivirekenä kunnon veronmaksajille. Yläraja on jo saavutettu.

Nykyisin köyhässä perheessä olla vaikka kaksi korkeasti koulutettua vanhempaa. Maamme taloustilanne on niin tiukka ja juuri nuoret kärsivät eniten. Tämä johtuu ikärakenteemme vääristymästä, eli on liian paljon vanhaa väestöä ja liian vähän nuoria ja yrittelijäitä.

Jos nytkään ns. köyhät eivät tee lapsia niin huoltosuhde ei parane koskaan. Syntyvyyden pitäisi kasvaa, ihan kaikissa tuloluokissa.

Vierailija
16/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin hyvinvointi on myös sosiaalista hyvinvointia. Eli heillä kenellä menee hyvin muutenkin, on myös iso perhe ja paljon ihmisiä ympärillä.

Vierailija
17/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet huomannut väärin. Ei se niin mene. On kahtiajakautunut tai oikeastaan kolmeen osaan:

1. rikkaat tai hyvin vahvasti akateemiset: mieluusti tasan 3 lasta, joillakin siihen pisteenä päälle iltatähti. Lapset harrastaa hienostelujuttuja ja kotona puhutaan sivistyneesti, lapset viedään balettiin ja klassisen musiikin konsertteihin. Ollaan neutraaleja hymistelijöitä.

2. keskiluokka 1-2 lasta  (tähän kuuluu myös äkkirikastuneet ökyilijät, rahaa on, mutta käytöstapoja ei voi ostaa)

3. köyhät: voi olla 1 tai 2 lasta, hoidetaan hommat vimpan päälle, mutta ei voida revitellä minkään suhteen, lomalla käydään ulkomailla ehkä kerran tai kaksi lasten syntymän jälkeen jne. Sitten on ne, joilta homma on lähtenyt ihan käsistä: on monelle eri kumppanille lasta, monen rotuista, vähän resuinen sekajoukkio. Joidenkin lasten isejä ei ole näkynyt kuvioissa sen jälkeen kun oleskelulupa heltisi. Näissäkin toki hyvinkin omistautuneita ja rakastavia äitejä ja isejä, usein vain tosi uupuneita. Yleensä on jotain kamalaakin tapahtunut, onnettomuus, sairaus, kuolema. :'(

Vierailija
18/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että ihmiset lisääntyvät.

Tai no, isommassa mittakaavassa  ehkä ei ole.

Vierailija
19/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet huomannut väärin. Ei se niin mene. On kahtiajakautunut tai oikeastaan kolmeen osaan:

1. rikkaat tai hyvin vahvasti akateemiset: mieluusti tasan 3 lasta, joillakin siihen pisteenä päälle iltatähti. Lapset harrastaa hienostelujuttuja ja kotona puhutaan sivistyneesti, lapset viedään balettiin ja klassisen musiikin konsertteihin. Ollaan neutraaleja hymistelijöitä.

2. keskiluokka 1-2 lasta  (tähän kuuluu myös äkkirikastuneet ökyilijät, rahaa on, mutta käytöstapoja ei voi ostaa)

3. köyhät: voi olla 1 tai 2 lasta, hoidetaan hommat vimpan päälle, mutta ei voida revitellä minkään suhteen, lomalla käydään ulkomailla ehkä kerran tai kaksi lasten syntymän jälkeen jne. Sitten on ne, joilta homma on lähtenyt ihan käsistä: on monelle eri kumppanille lasta, monen rotuista, vähän resuinen sekajoukkio. Joidenkin lasten isejä ei ole näkynyt kuvioissa sen jälkeen kun oleskelulupa heltisi. Näissäkin toki hyvinkin omistautuneita ja rakastavia äitejä ja isejä, usein vain tosi uupuneita. Yleensä on jotain kamalaakin tapahtunut, onnettomuus, sairaus, kuolema. :'(

Et ole tosissasi 😅😅😅

Vierailija
20/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi 😅😅😅

Mun mielestä toi luokittelu pitää paikkansa. Terv. 3-luokkaan kuuluva kahden lapsen äiti, joka on ihan v*n väsynyt köyhyyteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä