Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin halia ja suudella terapeuttiani - missä menee raja?

Vierailija
12.11.2016 |

Olen rakastunut häneen ja aion pitää tunteet omana tietonani. Mutta haluaisin koskettaa häntä ja olisin valmis seksiin hänen kanssaan. Missä menee normaalin koskettamisen raja? Jos kysyn luvan, voinko pitää häntä kädestä tai halata? Haluaisin olla hänen kanssaan sylikkäin ja muutenkin mahdollisimman lähellä häntä. Joissain kulttuureissa suulle suuteleminenkin on ok. Voisinko suudella, jos hän antaisi luvan? Jos hän vaikuttaisi yhtään vastahakoiselta, niin se olisi minullekin turn-off, mutta jos hänkin haluaisi, niin olisin valmis melkein kaikkeen ihanaan hänen kanssaan.

Pelkään, että mun täytyy pitää taukoa terapiasta, sillä olen umpirakastunut häneen. Mutta en haluaisi vaihtaa terapeuttiani. Hän on maailman ihanin ihminen minulle. <3 Yritän jollain vippaskonsteilla nyt kylmentää tunteitani, sillä on todella vaikeaa keskittyä, kun toinen on niin unelma.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilenkin oli varmaan kaksi sun aloitusta.

Olipas tosi paljon. *sarcasm* Sitäpaitsi osa noista samantyyppisistä voi olla jonkun muunkin rustaamia.

On se paljon samasta aiheesta. Ei kukaan muu kirjoita tästä aiheesta.

Sittenhän on hyvä, että edes minä kirjoitan tästä aiheesta. :)

Vierailija
62/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän antaisi sinun pusutella ja muuta, se tuhoaisi sinun psyyken. Ja se olisi hyväksikäyttöä. Sinulle nuo kaikki tunteet ovat totta, mutta hän tietää, että olet terapiaprosessissa. Psykoterapiassa ollaan tekemisissä noinkin voimakkaiden tunteiden kanssa. Et todellakaan ole ainoa potilas joka on kokenut terapeuttinsa noin. Ero on siinä, että vuodatat noita juttuja tänne, ja täällä on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tai tunne terapiaa kovin hyvin.

Oletko sinä koskaan miettinyt, mitä jos hän oikeasti rupeaisi vaikka riisumaan itseään tai pyytäisi sinua nuolemaan tussuaan tai haluaisi tehdä sen sinulle tai haluaisi kielareita sinulta?

Tällä hetkellä tuntuu, että se olisi dream come true. Oikeasti. Kuulostaa varmaan hassulta, mutta jos se olisi hyväksikäyttöä, niin haluaisin siinä tapauksessa olla sellaisen kohde. Monissa muissa tapauksessa ja muille ihmisille ja oletuksena se on tietenkin väärin, mutta mä todellakin tarvitsen hänen kosketustaan. <3

Tällä hetkellä tuntuu, mutta se ei oikeasti mene niin, ja sun terapeutti tietää sen. Sinulla on toki oikeus haaveilla mitä haluat. Sitä paitsi, sun terapeutilla on muitakin potilaita, jotka on tunteneet samaa pyörryttävää tunnetta. Pitäisikö hänen kaikkien kanssa ruveta sitten hommiin, naimisissa oleva nainen? Hänen tehtävä on myös suojella sinun turvallisia rajojasi. Onko sinua kenties lapsena tai nuorena käytetty hyväksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällä pakkomielteisellä sekoboltsilla ei ole lapsia tai ne on otettu pois.

Vierailija
64/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tajua että olis normaalia jos vastapuoli olis mies.

Vierailija
65/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tällä pakkomielteisellä sekoboltsilla ei ole lapsia tai ne on otettu pois.

No tuo nyt ei liity tähän mitenkään. Myös äidit ja isät käyvät omalla kohdalla, siis omassa terapiassa läpi samoja tunteita. Ei se liity tähän. Eihän niistä kotona puhella. Se on hyvin henkilökohtainen juttu. Parisuhteessa olevillekin tulee tällaista. Joskus puolisot tulevat mustasukkaisiksi, vaikkei siellä tapahdu mitään. Se on herkkää hommaa.

Mutta ap, älä kirjoita näitä tänne enää, koska täällä on kaikenlaista porukkaa. Ja et voi oikeasti saada terapeuttiasi.

Vierailija
66/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän sinua ihan täysin :) itselläni on lähes samankainen vaihe meneillään. Olen myöskin ihastunut terapeuttiini ja hän kyllä tietää, että olen lesbo, ja hän on hetero. En voi siltikään saada näitä ajatuksia ja tunteita mielestäni, sillä hän on niin hiton ihana.

Viimeksi kun olin hänen luonaan, niin mietin vain mitä kaikkea ihanaa haluaisin tehdä hänelle. Tää on ihan hirveetä, sillä tarvitsen häntä enkä siksi halua vaihtaa häntä toiseen ja kuitenkin kärsin koko ajan koska hän on liian ihana. :/

Vierailija
67/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ilmeisesti hetero? Jos olet, vaihda samaan sukupuoleen olevaan terapeuttiin ja ongelma ratkaistu. Jo lait kieltävät terapeutin ja potilaan välisen suhteen.

Terveydenhuollon ammattilaisen etiikasta:

https://www.laakariliitto.fi/site/assets/files/1273/laakarin_etiikka_20…

Vierailija
68/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttisi ei ole rakastunut sinuun.

Vierailija
69/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän antaisi sinun pusutella ja muuta, se tuhoaisi sinun psyyken. Ja se olisi hyväksikäyttöä. Sinulle nuo kaikki tunteet ovat totta, mutta hän tietää, että olet terapiaprosessissa. Psykoterapiassa ollaan tekemisissä noinkin voimakkaiden tunteiden kanssa. Et todellakaan ole ainoa potilas joka on kokenut terapeuttinsa noin. Ero on siinä, että vuodatat noita juttuja tänne, ja täällä on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tai tunne terapiaa kovin hyvin.

Oletko sinä koskaan miettinyt, mitä jos hän oikeasti rupeaisi vaikka riisumaan itseään tai pyytäisi sinua nuolemaan tussuaan tai haluaisi tehdä sen sinulle tai haluaisi kielareita sinulta?

Jos olisin aloittaja olisin vain hyvilläni. Tosin en ole koskaan ollut rakastunut terapeuttiini. En voisi kuvitellakaan olevani heille mielenkiintoinen elämää jakamassa. Turhaa säkään ap kuvittelet.

Vierailija
70/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ymmärrän sinua ihan täysin :) itselläni on lähes samankainen vaihe meneillään. Olen myöskin ihastunut terapeuttiini ja hän kyllä tietää, että olen lesbo, ja hän on hetero. En voi siltikään saada näitä ajatuksia ja tunteita mielestäni, sillä hän on niin hiton ihana.

Viimeksi kun olin hänen luonaan, niin mietin vain mitä kaikkea ihanaa haluaisin tehdä hänelle. Tää on ihan hirveetä, sillä tarvitsen häntä enkä siksi halua vaihtaa häntä toiseen ja kuitenkin kärsin koko ajan koska hän on liian ihana. :/

Kiitoksia!

Terapeuttikultani oli tosiaan hieman vaivaantunut yhdessä vaiheessa ja punastui ja hölmistyi epäuskoisesti, kun katselin häntä palvovat katse silmissäni lempeästi hymyillen. Tuli siitäkin itselleni vähän paha mieli, sillä en halua hänelle mitään pahaa mieltä tai huolestuneisuuden tunnetta.

Ja siinäkin mielessä sama juttu täällä, että keskittyminen herpaantuu ja ne tilanteet ovat todella sydäntäriipiviä, mutta en missään nimessä haluaisi häntä vaihtaa kenenkään muuhunkaan. Mun tapauksessani yämä on vieläpä elämäni eka lesboihastuminen; aiemmat ihastumisen kohteet ovat olleet miehiä. T. Ap

Vierailija
71/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etlö voi ap vain ajatella, että siinä on ihana ihminen, miksi siihen pitää sekoittaa jotain "mitä tekisit hänelle"?

Vierailija
72/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia! <3 Joo, viimeksi tosiaan oli todella vaikeaa pysyä asiassa, kun katseeni oli turhan nälkäinen ja mullekin tuli mieleen kaikkea mahdollista ihanaa, mitä haluaisin tehdä hänelle.

Terapeuttikultani oli tosiaan hieman vaivaantunut yhdessä vaiheessa ja punastui ja hölmistyi epäuskoisesti, kun katselin häntä palvovat katse silmissäni lempeästi hymyillen. Tuli siitäkin itselleni vähän paha mieli, sillä en halua hänelle mitään pahaa mieltä tai huolestuneisuuden tunnetta.

Ja siinäkin mielessä sama juttu täällä, että keskittyminen herpaantuu ja ne tilanteet ovat todella sydäntäriipiviä, mutta en missään nimessä haluaisi häntä vaihtaa kenenkään muuhunkaan. Mun tapauksessani yämä on vieläpä elämäni eka lesboihastuminen; aiemmat ihastumisen kohteet ovat olleet miehiä. T. Ap

Se ei ole mikään lesboihastuminen. Kumpaakin sukupuolta olevat potilaat voivat ihastua tuolla tavalla kumpaa tahansa sukupuolta olevaan terapeuttiin riippumatta normaalista suuntautumisestaan. Käyt läpi varhaisia juttuja. Sinun pitää puhua näistä terapeutille. Ehkä hän jo ihmettelee, milloin uskallat sanoa jotain.

Vierailija
73/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset tunteet ja toiveet on hyvä erottaa käyttäytymisestä.

Vierailija
74/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etlö voi ap vain ajatella, että siinä on ihana ihminen, miksi siihen pitää sekoittaa jotain "mitä tekisit hänelle"?

Haluaisin tehdä hänelle hyvää. Mutta rakastuneesti katselin hänen huuliaan, poskiaan ja kaulaansa siten, että olisi tehnyt mieli suudella häntä välittömästi sulle ja painaa helliä pusuja hänen iholleen. Katselin hänen hiuksiaan siten, että olisin halunnut hellästi silitellä niitä jne. Olisi tehnyt mieli pitää häntä hellästi vyötäisiltä ja lempeästi halia. Jne. Siis aivan ihana ihminen, mutta ajatukseni lipsahtivat hieman himokkaiksi valitettavasti.

Vierailija
75/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatukset tunteet ja toiveet on hyvä erottaa käyttäytymisestä.

Olen niin tehnytkin. En ole käytännössä tehnyt mitään sopimatonta muuten paitsi ehkä katselin häntä liikaa ja liian ahnaasti...en ole 100% varma, huomasiko hän edes. Mutta katsellessani häntä silmiin tajusin, että hän arvaa ajatukseni jossain määrin jo pelkästä katseestanikin. Veikkaan, että mulla oli just sellainen rakastuneen ihmisen katse, jossa suunnilleen jo pupillitkin ovat laajentuneet, kun siis katson ihmistä, jota rakastan.

Vierailija
76/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia! <3 Joo, viimeksi tosiaan oli todella vaikeaa pysyä asiassa, kun katseeni oli turhan nälkäinen ja mullekin tuli mieleen kaikkea mahdollista ihanaa, mitä haluaisin tehdä hänelle.

Se ei ole mikään lesboihastuminen. Kumpaakin sukupuolta olevat potilaat voivat ihastua tuolla tavalla kumpaa tahansa sukupuolta olevaan terapeuttiin riippumatta normaalista suuntautumisestaan. Käyt läpi varhaisia juttuja. Sinun pitää puhua näistä terapeutille. Ehkä hän jo ihmettelee, milloin uskallat sanoa jotain.

Tämäkin on totta. Mutta pelkään hänen reaktiota ja sitä että menettäisin hänet. Samoin tuntuu siltä, että näin voimakkaan kokemuksen jälkeen voisin periaatteessa kiinnostua naisistakin "siinä mielessä" muutenkin. Ennen en olisi siihen kyennyt. Mutta nyt haluaisin siis seksiäkin ihastukseni kohteen kanssa. Aiemmin en olisi mitenkään halunnut sellaista naisen kanssa. Nyt olen fantasioinut häntä niin paljon, että voisin edetä seksiin saakka. Ärsyttää se, että koen "sopimattomia" ajatuksia häntä kohtaan. Ja hän on niin hyvä ja ihana ja jotenkin viaton suloinen ikäisensä nainen, joka pukeutuu ihan tavallisiin, peittäviin vaatteisiin. Tuntuu jotenkin "likaiselta" haluta häntä näin paljon.

Vierailija
77/77 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs huomenna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi