Haluaisin halia ja suudella terapeuttiani - missä menee raja?
Olen rakastunut häneen ja aion pitää tunteet omana tietonani. Mutta haluaisin koskettaa häntä ja olisin valmis seksiin hänen kanssaan. Missä menee normaalin koskettamisen raja? Jos kysyn luvan, voinko pitää häntä kädestä tai halata? Haluaisin olla hänen kanssaan sylikkäin ja muutenkin mahdollisimman lähellä häntä. Joissain kulttuureissa suulle suuteleminenkin on ok. Voisinko suudella, jos hän antaisi luvan? Jos hän vaikuttaisi yhtään vastahakoiselta, niin se olisi minullekin turn-off, mutta jos hänkin haluaisi, niin olisin valmis melkein kaikkeen ihanaan hänen kanssaan.
Pelkään, että mun täytyy pitää taukoa terapiasta, sillä olen umpirakastunut häneen. Mutta en haluaisi vaihtaa terapeuttiani. Hän on maailman ihanin ihminen minulle. <3 Yritän jollain vippaskonsteilla nyt kylmentää tunteitani, sillä on todella vaikeaa keskittyä, kun toinen on niin unelma.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi teet näin paljon uusia aloituksia samasta aiheesta?
Tänään olen tehnyt vain tämän aloituksen tästä aiheesta. Jonkun muun aloituksen tein myös puolen päivän aikaan, mutta se ei ollut ainakaan täsmälleen samasta aiheesta (kokonaissaldo on siis kaksi aloitusta). Tuolla on monesti kymmenenkin aloitusta minuutissa kaiken kaikkiaan, ainakin suosittuina kellonaikoina.
Mä näen koko ajan uusia aloituksia ihastuksesta terapeuttiin eri sanamuodoissa. Miksi yksi ketju ei riitä? Onko sulla mania?
Vierailija kirjoitti:
Terapeuttisi saattaa myös olla narsisti joka piilotajuisesti säkenöi ammattitaidostaan ja saamastaan huomiosta. Ja sitäpaitsi---
Ja sitäpaitsi mitä? Ei mua haittaa, vaikka hän nauttisi siitä; mielelläni annan sitä huomiota hänelle. Hän on ihan mielettömän söpö...palvoisin vaikka maata hänen jalkojensa alla suunnilleen. Ei hän vaikuta kyllä lainkaan narsistilta, päinvastoin. Hän on ihanista ihanin päällä maan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kipeä tyyppi.
Voisitko perustella? Miksiköhän tämä aihe herättää niin negatiivisia tunteita?
Etkö itse ymmärrä?
En ymmärrä. Miksi ei voisi keskustella vaikeistakin aiheista vapaasti?[/quote
Voi keskustella mutta se ei poista sitä asiaa että aihe on aika outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kipeä tyyppi.
Ei aihe vaan aloitusten määrä. Se on se mikä herättää ärsytystä.
En ole tehnyt tämän vuorokauden puolella kuin kaksi aloitusta. :) Veikkaan, että tuolla on tuhansia kirjoittajia ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen tehnyt vain tämän aloituksen tästä aiheesta. Jonkun muun aloituksen tein myös puolen päivän aikaan, mutta se ei ollut ainakaan täsmälleen samasta aiheesta (kokonaissaldo on siis kaksi aloitusta). Tuolla on monesti kymmenenkin aloitusta minuutissa kaiken kaikkiaan, ainakin suosittuina kellonaikoina.
Mä näen koko ajan uusia aloituksia ihastuksesta terapeuttiin eri sanamuodoissa. Miksi yksi ketju ei riitä? Onko sulla mania?
Ei ole maniaa. Vai onko rakastuminen aina maniaa? Siis haluan pohdiskella aihetta muutenkin kuin yksikseni.
Eilenkin oli varmaan kaksi sun aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kipeä tyyppi.
En ole tehnyt tämän vuorokauden puolella kuin kaksi aloitusta. :) Veikkaan, että tuolla on tuhansia kirjoittajia ainakin.
Se on liikaa! Joka päivä aloituksia ja tänäänkin jo kaksi. Tuskin säännöissä kiellettyä, mutta älä sitten ihmettele kun jengiä ärsyttää. Yksi riittää. Ei yksi päivässä, vaan yksi kakkineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maniaa. Vai onko rakastuminen aina maniaa? Siis haluan pohdiskella aihetta muutenkin kuin yksikseni.
Floodaus on maanista.
Raja menee kättelyssä. Joudut työstämään sen tosiasian, että et voi koskaan saada terapeuttiasi.
Vierailija kirjoitti:
En muista, mutta ovatko jotkut ihmiset sitten päivystämässä koko ajan palstalla (siis muutkin kuin modet)? Kaksi aloitusta per vuorokausi ei ole silti kovin paljon. Kun siis täällä on tosi paljon aloituksia jo per minuutti, niin aika hyvä muisti joillain kyllä on. Ja vielä enemmän ihmetyttää se, että se noin ärsyttää, kun siis eihän niitä tylsiä ketjuja ole mikään pakko avata.
No tuossahan ylhäällä se toinen aloitus on vihreässä palkissa.
"Pilaanko hoitosuhteeni jos.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kipeä tyyppi.
Se on liikaa! Joka päivä aloituksia ja tänäänkin jo kaksi. Tuskin säännöissä kiellettyä, mutta älä sitten ihmettele kun jengiä ärsyttää. Yksi riittää. Ei yksi päivässä, vaan yksi kakkineen.
No huh huh. :) Sulla on ilmeisesti tosi hyvä muisti (ellet sitten tee moderaattorin hommia työksesi, jolloin luet näitä eri näkökulmasta muutenkin). Hieno asia sinänsä. En mä edes itse laita joitain vanhoja ketjujani talteen mihinkään ja niitä on vaikeaa löytää enää uudelleen, niin ihan hieno homma, että joku lukee suunnilleen kaikki viestit ja muistaa ulkoa ne sekä ärsyyntyy, jos tulee aiheesta enemmän kuin yksi ketju ikinä. Sekä vielä avaa ne kaikki ärsyttävistä aiheista kirjoitetut ketjut kuitenkin ja lukee ne läpi. Sitä paitsi, jos joku ketju tyrehtyy ja se alkuperäinen näkökulmakin oli ehkä huono, niin miksi ei voi aloittaa uutta?
Jos hän antaisi sinun pusutella ja muuta, se tuhoaisi sinun psyyken. Ja se olisi hyväksikäyttöä. Sinulle nuo kaikki tunteet ovat totta, mutta hän tietää, että olet terapiaprosessissa. Psykoterapiassa ollaan tekemisissä noinkin voimakkaiden tunteiden kanssa. Et todellakaan ole ainoa potilas joka on kokenut terapeuttinsa noin. Ero on siinä, että vuodatat noita juttuja tänne, ja täällä on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tai tunne terapiaa kovin hyvin.
Oletko sinä koskaan miettinyt, mitä jos hän oikeasti rupeaisi vaikka riisumaan itseään tai pyytäisi sinua nuolemaan tussuaan tai haluaisi tehdä sen sinulle tai haluaisi kielareita sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Olipas tosi paljon. *sarcasm* Sitäpaitsi osa noista samantyyppisistä voi olla jonkun muunkin rustaamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, mutta ovatko jotkut ihmiset sitten päivystämässä koko ajan palstalla (siis muutkin kuin modet)? Kaksi aloitusta per vuorokausi ei ole silti kovin paljon. Kun siis täällä on tosi paljon aloituksia jo per minuutti, niin aika hyvä muisti joillain kyllä on. Ja vielä enemmän ihmetyttää se, että se noin ärsyttää, kun siis eihän niitä tylsiä ketjuja ole mikään pakko avata.
Henkilökohtaisesti mua häiritsee se että sä tunget meidän kurkusta alas sun omia juttujas eikä sulle riitä sama kuin normaalille henkilölle: yksi ketju.
Sä tiedät tän itsekin että uusi ketju hieman eri sanoin kiinnittää huomiota enemmän kuin jo tylsäksi todettu ketju jota ei jaksa avata. Vinkki: aloita ketjuja samasta aiheesta mutta älä vielä otsikossa anna ymmärtää että sähän se siellä olet taas jauhamassa samasta asiasta. Maksimoit näin nautinnon, eli huomion.
Toisaalta sä et merkitse mulle mitään enkä jaksa enää kertoa sulle vastauksia ihmetyksiisi. Kun ei mene perille niin ei väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kipeä tyyppi.
No huh huh. :) Sulla on ilmeisesti tosi hyvä muisti (ellet sitten tee moderaattorin hommia työksesi, jolloin luet näitä eri näkökulmasta muutenkin). Hieno asia sinänsä. En mä edes itse laita joitain vanhoja ketjujani talteen mihinkään ja niitä on vaikeaa löytää enää uudelleen, niin ihan hieno homma, että joku lukee suunnilleen kaikki viestit ja muistaa ulkoa ne sekä ärsyyntyy, jos tulee aiheesta enemmän kuin yksi ketju ikinä. Sekä vielä avaa ne kaikki ärsyttävistä aiheista kirjoitetut ketjut kuitenkin ja lukee ne läpi. Sitä paitsi, jos joku ketju tyrehtyy ja se alkuperäinen näkökulmakin oli ehkä huono, niin miksi ei voi aloittaa uutta?
Meitä on monta. Susta ei häiriinny yksi vaan moni.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän antaisi sinun pusutella ja muuta, se tuhoaisi sinun psyyken. Ja se olisi hyväksikäyttöä. Sinulle nuo kaikki tunteet ovat totta, mutta hän tietää, että olet terapiaprosessissa. Psykoterapiassa ollaan tekemisissä noinkin voimakkaiden tunteiden kanssa. Et todellakaan ole ainoa potilas joka on kokenut terapeuttinsa noin. Ero on siinä, että vuodatat noita juttuja tänne, ja täällä on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tai tunne terapiaa kovin hyvin.
Oletko sinä koskaan miettinyt, mitä jos hän oikeasti rupeaisi vaikka riisumaan itseään tai pyytäisi sinua nuolemaan tussuaan tai haluaisi tehdä sen sinulle tai haluaisi kielareita sinulta?
Tällä hetkellä tuntuu, että se olisi dream come true. Oikeasti. Kuulostaa varmaan hassulta, mutta jos se olisi hyväksikäyttöä, niin haluaisin siinä tapauksessa olla sellaisen kohde. Monissa muissa tapauksessa ja muille ihmisille ja oletuksena se on tietenkin väärin, mutta mä todellakin tarvitsen hänen kosketustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas tosi paljon. *sarcasm* Sitäpaitsi osa noista samantyyppisistä voi olla jonkun muunkin rustaamia.
On se paljon samasta aiheesta. Ei kukaan muu kirjoita tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti mua häiritsee se että sä tunget meidän kurkusta alas sun omia juttujas eikä sulle riitä sama kuin normaalille henkilölle: yksi ketju.
Sä tiedät tän itsekin että uusi ketju hieman eri sanoin kiinnittää huomiota enemmän kuin jo tylsäksi todettu ketju jota ei jaksa avata. Vinkki: aloita ketjuja samasta aiheesta mutta älä vielä otsikossa anna ymmärtää että sähän se siellä olet taas jauhamassa samasta asiasta. Maksimoit näin nautinnon, eli huomion.
Toisaalta sä et merkitse mulle mitään enkä jaksa enää kertoa sulle vastauksia ihmetyksiisi. Kun ei mene perille niin ei väkisin.
Mä en itse vietä kovin paljon aikaa tällä palstalla, joten luen vain silloin tällöin pari kiinnostavaa ketjua vuorokauden aikana sekä avaan ehkä ketjun-kaksi maksimissaan vuorokaudessa.
Ne yölliset höpötrollit ovat minunkin mielestä ärsyttäviä, mutta en mä vain avaa, jos tunnistan jo otsikosta tylsäksi. Voihan näitä ketjuja ilmoittaa ylläpidolle asiattomiksi, jos ne ärsyttävät liikaa. Mutta on tuolla kehnompiakin ketjuja.
Kannattaa itse kirjoittaa kiinnostavampia juttuja ja avata itse kiinnostavampia ketjuja, niin nää mun tekeleet jäävät niiden varjoon ja unholaan.