Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen esikoisesi oli, kun sinusta tuli yh?

Kahvittelija
12.11.2016 |

Tämmöinen galluppi kysymys, eli kauan olitte vauvan syntymän jälkeen yhdessä kunnes ero tuli? Kiinnostaisi tietää myös miksi ero tuli?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmannella kuulla raskaana, kun lapseni isä kuoli.

Vierailija
2/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta.

Ja olimme 10 vuotta naimisissa ennenkuin esikoinen syntyi.

Mies rakastui työkaveriinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seitsemännellä kuulla raskaana kun exä päätti ettei perhe-elämä olekaan häntä varten. Siinä valui viemäristä kahdeksan vuoden parisuhde. Eipä ole exästä tuon jälkeen kuulunut kuin kerran ja lapsikin on jo 10v.

Vierailija
4/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole reppana!

Vierailija
5/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut syntynytkään. Isää ei kiinnostanut silloin eikä nyt.

Vierailija
6/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esikoiseni" ja ainokaiseni oli vielä kohdussani, kun hänen isänsä katkaisi yhteydet.

Yritimme myöhemmin uudelleen, mutta ei tuollaisen hylkäämisen jälkeen voi enää kunnioitusta toista kohtaan tuntea, joten ei siitä mitään tullut.

Vierailija
7/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta.

Kuulostaa pahalta, mutta ei varmaan ole ihan kokototuus.

Ei miehet kovin helposti lähde suhteesta jos he ovat siihen tyytyväisiä ja varsinkin jos on yhteisiä lapsia. Vaikka nyt joku alkaa mylvimään että kyllä lähtee miettimättä seurauksia.

Oli ilmeisesti jo pidemmän aikaa mennyt huonosti ja mahdollisesti ilman läheisyyttä ja seksiä ja silloin tunteet toista naista kohtaan alkoivat lämpenemään ja sai myos vasta rakkautta .. Ja silloin se on menoa.

Vierailija
8/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta.

Vierailija
9/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni oli vielä mahassa kun isä päätti lähteä ulkomaan työkomennukselle eikä ole ollut ikinä lapseen yhteydessä, eli totaali yksinhuoltaja olen ollut aina.

Vierailija
10/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta.

Vierailija
11/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli kuusi päivää vanha kun isänsä häipyi toisen naisen luo. Oltiin pari vuotta oltu ja rakennettu yhteistä tulevaisuutta. Kaikki loppui tuohon muuviin.

Vierailija
12/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi elämä ja nuoruus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta.

Kuulostaa pahalta, mutta ei varmaan ole ihan kokototuus.

Ei miehet kovin helposti lähde suhteesta jos he ovat siihen tyytyväisiä ja varsinkin jos on yhteisiä lapsia. Vaikka nyt joku alkaa mylvimään että kyllä lähtee miettimättä seurauksia.

Oli ilmeisesti jo pidemmän aikaa mennyt huonosti ja mahdollisesti ilman läheisyyttä ja seksiä ja silloin tunteet toista naista kohtaan alkoivat lämpenemään ja sai myos vasta rakkautta .. Ja silloin se on menoa.

Meillä oli seksiä viimeiseen iltaan asti, kunnes päätin, että lähden. 'Meillä oli aamu- ja iltapusut, yhteiset harrastukset ja nukuttiin sylikkäin. Mies ei siis jättänyt minua, sanoi vain, ettei suostu luopumasn tuosta toisesta naisesta.

Erokeslusteluissa mies sanoi suurimmaksi ongelmaksi nämä asiat: minä olen niin teoreettinen ja hän niin käytännöllinen. Minä tykkään asvaltista, hän metsästä. Minä en pidä musiikista niin paljoa kuin hän. ( tästä tiedätkin millainen tuo toinen nainen on...)

Erosta on jo vuosia ja olen itse uusissa naimisissa. En kaipaa vanhaan. Paljon tuli tehtyä itsetutkiskelua, mutta en vieläkään oikein tiedä, miksi tapahtui se mikä tapahtui.

Vierailija
13/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0v.

Vierailija
14/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni esikoinen oli 30v., meistä neljästä sisaruksesta nuorin oli 17v. kun isä päätti erota, kas kun äiti ei enää sietänytkään nätisti isän itsekkyyttä ja holtittomuutta ihan joka asiassa. Voi kun äiti itse olisi eron ottanut paljon aiemmin!

Kaikkein hulluinta tässä on se, että nyt kun isään on on taas jonkinlaiset välit, hän vanhetessaan vaatiikin itsestäänselvyytenä lapsiaan passareiksi ja jopa rahoittajiksi. Miksi ei tuota ajatellut silloin kun päätti voimansa tunnossa kohdella huonosti perhettään?!

Vierailija
15/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni oli 2,5v ja yhteistä elämää oli takana 5 vuotta kun exäni pahoinpiteli minut lähes hengiltä juovuksissa mustasukkaisena. Tätä ennen ei ollut koskaan kajonnut minuun. Juoksin tammikuun pakkasessa pelkät sukat jalassa metsään pakoon. Murtuneita kylkiluita ja koko keho ruhjeilla. Seuraavana päivänä kävin hakemassa muovipussillisen tavaroitani ja lähdimme lapsen kanssa toiselle puolelle suomea sukulaisteni luo. Sille tielle jäätiin, lapsi on nyt 15v.

Vierailija
16/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v.

Minä lähdin. En kestänyt enää sitä negatiivisuutta, valittamista, mökötystä ja vihaa.

Vierailija
17/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni oli 10 vuotta kun paljastui toinen nainen. Meillä oli kaikki hyvin tai luulin niin. Seksiä ja läheisyyttä oli viimeiseen iltaan saakka. Toinen nainen oli kuulemma hauskempaa seuraa kuin minä. Ei suostunut hänestä luopumaan ja ero tuli vaikka yritin puhua perheen puolesta. Lapset ei halua mennä isän luo mutta painostus sieltä suunnasta on kova. Uuden naisen seura on pakkopullaa ja lapset karttelee häntä siellä.

Vierailija
18/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut yh.

Vierailija
19/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan. Ennen lapsen syntymää 15v yhdessä.