Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun miesystävä kertoo vuosien jälkeen, että häpeää vaatetustani.?.

Vierailija
12.11.2016 |

Hänen mielestään mun pitäis kuulemma käyttää normaaleja toppatakkeja, anorakkeja, ja ilmeisesti ihan vaantavallisia college ja tuulipuvunhousujakin, kun käymme kaupassa.... Mitää karvareunaista ei saisi olla, ei edes hupun reunassa. Itse rakastan karvasomisteita kengissäkin. Aivan ihme kommenntti tosiaan tuli. Loukkaannuin verisesti, ja tuntuu pahalta, että hän on hävennyt mua vuosikaudet. Nyt on puheyhteys poikki, kun miehen mielestä olis pitänyt ilahtua kun hän huomauttaa asiasta.... Mustat tiukat farkutkin on kuullemma nolon näköiset.... Mun vaatteet on korkeintan pari vuotta vanhoja. Useimmat muutaman kuukauden ikäisiä. Miehen hmm. on 20 vuotta vanhoja. Hän kehtasi mainita vielä, että mun vaatteet on vanhanaikaisia.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sen hävetä rauhassa.

Vierailija
2/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta voi loukkaantua verisesti? Saan jatkuvasti kuittia muijalta, että pukeudun kuin turhapuro, kun lähdetään ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäasiallista ja epäkunnioittavaa.

Vaatetus on henkilökohtainen asia, ja tuo pitkän ajan jälkeen sanominen tekee tilanteesta jo todella ikävän.

Vierailija
4/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joku muu ongelma, jonka projisoi sinuun. Eikö sulla ollut muka sama tyyli jo silloin kun tapasitte?

Ei karvasomisteissa mitään vikaa ole, niitä myydään ihan tän syksyn mallistoissa!

Vierailija
5/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi olla edes tekokuituisia karvoja, en ymmärrä?

Vierailija
6/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan pukeutuvat aina vain itseään ja korkeintaan muita naisia varten, joten tuo on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Tosin yleensä miehet ymmärtävät valehdella naisille tai pitää ainakin suunsa kiinni.

Vierailija
7/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on joku muu ongelma, jonka projisoi sinuun. Eikö sulla ollut muka sama tyyli jo silloin kun tapasitte?

Ei karvasomisteissa mitään vikaa ole, niitä myydään ihan tän syksyn mallistoissa!

Nainen voi olla muuten mukava kumppani, vaikka pukeutuisikin nolosti.

Vierailija
8/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotitietoinen kirjoitti:

Naisethan pukeutuvat aina vain itseään ja korkeintaan muita naisia varten, joten tuo on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Tosin yleensä miehet ymmärtävät valehdella naisille tai pitää ainakin suunsa kiinni.

Minä pukeudun, koska ilmasto vaatii. En itseäni varten (esteettisessä mielessä, palelemismielessä kyllä ihan itseäni ja omaa nahkaani varten) enkä muita naisia enkä muita olentoja.

Vierailija
9/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä ärsyttää että sinä jaksat pukeutua kauniisti ja hän ei. Näytät nuorekkaamalta hänen vieressään.

Vierailija
10/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tekosyitä teidän suhteen lopettamiseen tai sitten joku kriisi teidän suhteen muuten. Hyvin ilkeältä vaikuttaa eikä mitään kivaa tuollainen. Meillä ei toistemme pukeutumiseen puututa ja kysytään mielipide jos on joku tärkeämpi tilaisuus että onko nyt kaikki ok. Ei kannata välittää ja olet sellainen kun olet. Pukeutuminen on asia jossa täytyy tuntea olonsa mukavaksi omissa vaatteissaan eikä toisten tarvitse liikaa siihen puuttua etenkään vuosien yhdessäolon jälkeen.

Vierailija
11/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtekää vaatekauppaan yhdessä, mies makutuomariksi ja maksajaksi.

Vierailija
12/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku muu ongelma. Tai halusi loukata sinua, ja onnistui siinä hyvin.

Vierailija
13/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa miten pukeudut juhlaan, miten töihin ja miten vaikka 10 kilsan kävelylle. Täällä oli kerran hieman vastaavanlainen aloitus ja mietin oletko sama typykkä taas asiasta valittamassa. Se typykkä kun pukeutui todella erikoisesti ja veikkaanpa, että sinullakin tämä karvarakkaus menee "hieman" yli. :D

Vierailija
14/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Anna esimerkkejä esim. tavallisen työpäivän tai viikonlopun asuista. Mitä puet, jos olette vaikkapa menossa syömään/illanviettoon kavereiden luokse? Entä millaisia päällysvaatteita ja kenkiä sinulla on?

Sinänsä kyllä outoa, että jonkun mielestä olisi jollain lailla suotavaa tai toivottavaa, että kumppani pukeutuisi college-housuihin kauppamatkaksi. Itselläni sellaiset vaatteet on tarkoitettu puhtaasti kotikäyttöön. Ulkoiluhousuillakaan en menisi kauppaan, ellen sitten piipahtaisi hakemassa esim. kahvimaitoa pikaisesti lenkin jälkeen.  

15/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että vika on äijän korvien välissä. Miksi mustat tiukat farkut olisi vanhanaikaiset tai nolot? Eikös niitä ole jokaisella naisella?

Vierailija
16/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sulla kestää pukeutua sitä kauppareissua varten? Yleensä riidoissa on sitten kuitenkin kysymys jostain muusta kuin siitä, mistä nyt satutaan riitelemään.

Vierailija
17/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap! Sinulle on tullut kysymyksiä, vastaahan niihin jos tilanteesi kerran oli tosi. Älä nyt jätä hyvää provonalkua tähän!

Vierailija
18/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh.

Vierailija
19/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aiempien kanssa: mies halusi loukata sinua syystä tai toisesta. Ehk hän tuntee itsensä vähemmän haluttavaki kuin sinä saatat näyttää jonkun muun miehen silmään hyvältä, eli kateus. Tai sitten halusi vain loukata saadakseen jonkin riidanaiheen. Yksi entiseni teki näitä pikahyökkäyksiä milloin mistäkin syystä, kun ei ollut muut asiat hyvin ja halusi vain mollata minut maanrakoon. Ts. heikentää itsetuntoa aina nälväisemällä jostain kohtaa sopivasti.

Vierailija
20/41 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään karvarakkautta ole, vaan ihan vaan vaik tykkään että toppatakki on reisi-polvipituinen ja hupussa tykkään tasapainona karvareunasta. En voi sietää anorakkeja, enkä tuulipuvuntakkeja, mutta mies on kuulemma ihmetellyt, että miksi minulla ei ole sellaisia "normaalin" ihmisen takkeja. Pidän talvella myös villakangastakeista, joita minulla on useita. Koska villakangastakki on varsin pelkistetty, niin kengissä tykkään sit et on vähän bling bling. Eli n.4-6 sentin korko, pitkä varsi, ja jotaitain remmi ja ja karvakoristeita löytyy useimmiten. Ja okei tykkään tiukoista housuista, ja niistä nahkahousuistakin, mutta koska olen alaosasta kokoa 36, niin ei niitä tarvi kyllä musta hävetä. Tuohon tarttuminen sattui varmaan eniten.... Puen arkenakin suht juhlavasti, eli en lähde nuhruisessa hupparissa töihin. Töissä on yleensä pitkät mustat kangashousut, ja jokin kietaisuratkaisu/poolo/perus t.paita yläosana. Ulkoilessakin tykkään käyttää nättejä vaatteita, eli adidas, nike ja asics on mun suosikkeja. Jokin näissäkin kuulemma vain mättää, ja näytän kuulemma nololta.... tuli tunne että viittas et olen lihava sellaisiin vatteisiin. Olen 173/64.

Ap.

Tykkään myös näyttävistä laukuista, ja isoista koruista. Eräs laukku esim.paljettia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi