Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun miesystävä kertoo vuosien jälkeen, että häpeää vaatetustani.?.

Vierailija
12.11.2016 |

Hänen mielestään mun pitäis kuulemma käyttää normaaleja toppatakkeja, anorakkeja, ja ilmeisesti ihan vaantavallisia college ja tuulipuvunhousujakin, kun käymme kaupassa.... Mitää karvareunaista ei saisi olla, ei edes hupun reunassa. Itse rakastan karvasomisteita kengissäkin. Aivan ihme kommenntti tosiaan tuli. Loukkaannuin verisesti, ja tuntuu pahalta, että hän on hävennyt mua vuosikaudet. Nyt on puheyhteys poikki, kun miehen mielestä olis pitänyt ilahtua kun hän huomauttaa asiasta.... Mustat tiukat farkutkin on kuullemma nolon näköiset.... Mun vaatteet on korkeintan pari vuotta vanhoja. Useimmat muutaman kuukauden ikäisiä. Miehen hmm. on 20 vuotta vanhoja. Hän kehtasi mainita vielä, että mun vaatteet on vanhanaikaisia.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen 40v. Mut mitä venäläistä tos oli. Ihan vaatteeni ostan perusketjuista. Ei suomessa kovin näyttäviä kenkiä esim.k.kengässä myydä. Lenkkarit kai pitiäis olla sit jalas, jos kengät on kiusallisen näyttävät.

Ap.

No jos viittaat "perusketjuilla" johkin Henkkamaukkaan ja Lindexiin, niin kyllä - olet yli-ikäinen pissis. Miehesi toivoo jo tuon ikäisellä eukolla vähän laadukkaampaa ja klassisempaa tyyliä ja vissiin asiallisia ulkoiluvaatteita, kun niille käyttöä.

Onhan nyt keski-ikäinen eukko halvoissa pillifarkuissa, karvakengissä ja jossain blingbling-laukussa ankea näky.

Veit sanat suustani. Katselepa netistä jonkun ikäisesi oikeasti klassisen tyylikkään naisen pukeutumista ja älä tuhlaa rahojasi enää halpikseen ja mauttomaan. Siellä maaseudulla ei kannata pukeutua kuin Pariisissa, vaikkakin sitten halpahallivaatteisiin. Yksi vaihtoehto on tietenkin myös päivittää se mies uuteen viriiliin tapaukseen ja unohtaa nirppanokkainen maajussi. Kumpi on helpompaa? Mä tekisin sinuna molemmat. Tuskinpa teidän suhteenne muutenkaan mitenkään kovin kummoinen on, onko koskaan ollutkaan. Lähinnä varmaan tavan vuoksi yhdessä olette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi