Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä joku voi löytää kumppanin?

Vierailija
12.11.2016 |

Olen 28v nainen. Takana pari suhdetta joista toinen oli täyttä kusetusta alust loppuun, luotto ihmisiin mennyt. Kokeiltu on Tinderiä ja joitain muita deittisovelluksia. Joskus sovitaan tärskyt ja parin tapaamisen jälkeen jo tajuaa, että kiinnostus ei vain riitä itselläni. Miehet yllä ovat innokkaita, mutta sellaista sopivaa oman tyylistä ei tunnu tulevan vastaan. Olen urheilullinen ja saan kyllä huomiota, mutta esim. viikonloppuisin ulkona käydessä tuttavuudet jäävät pinnallisiksi, ihmiset ovat liian lärvissä tai muuten vaan ei tapaa ketään.

Mistä siis ihmiset löytävät näitä kumppaneitaan, joiden kanssa ottavat näitä kultamussulikuvia faceen ja pitävät yhtä? Mihin ihmeeseen pitää mennä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun joku kuitenkin käskee alentamaan rimaa, niin vaatimukseni miehelle ovat nämä: työelämässä, asiallinen, siisti, miehekäs sekä sisältä että ulkoisesti. Ei mielestäni liikaa vaadittu.

Ap

Ei liikaa vaadittu ollenkaan, mutta luuletko olevasi ainoa kolmekymppinen joka hakee tuollaista miestä? Tuossa iässä tilanne vaan kääntyy päälaelleen, nuorena naiset määräävät parisuhdemarkkinoilla mutta kolmenkympin lähestyessä ne miehet, jotka ovat yhä pelissä mukana eli täyttävät naisten vaatimukset, nousevat pelin "naisiksi".

Ajattele tilannettasi tuollaisten miesten silmin. Mitä tarjottavaa sinulla on verrattuna muihin 25-45-vuotiaisiin sinkkunaisiin?

Mitä helvetin eroa on 25 -ja 28 vuotiaalla? :D Tuskin 28 vuotias mitenkään rupsahtanut on. Jotkut teistä miehistä on kyllä pahemman luokan tolloja.

Vierailija
22/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Ei miltään deittisivustolta, normaaleista chateista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistää löytää nainen (+30v), joka ei haaveile keskiluokkaisesta elämästä? Lisäksi pitäis olla savuton, normaalipainoinen, fiksu ja empatiakykyinen.

Mistä pitää haaveilla? Yläluokkaisesta elämästä?

Hipit löytyy joogaleireiltä, työttömät fiksut kansalaisopiston kursseilta.

Jotain muuta kuin okt, pari lasta ja farkkuvolvo. 

Volvot ovat rumia, yökötys.

Vierailija
24/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Nykyään on niin paljon sekaisin olevia miehiä, jotka ei tiedä itsekkään mitä haluavat. Haluaisin miehen, joka on LUOTETTAVA (pitää sanansa, on rehellinen..), fiksu ja käy töissä/opiskelee/yrittää saada töitä × on huumorintajuinen x ei pane kaikkea mikä liikkuu (kai jonkinlainen moraali tms). Ei käytä liikaa alkoholia eikä käytä ollenkaan huumeita. Mitä löytyy ? Varattuja,alkoholisteja,kroonisia pettäjiä (viimeisen exä),huumeidenkäyttäjiä, joka-viikonloppu-eri-tindermuija-miehiä (ällöttää tämmöinen koska olen itse mieluummin ilman kun kenen tahansa kanssa.)

Täsmää muhun ja oon ollut sinkkuna viimeiset 5 vuotta. Ei pitäisi olla hankalaa, jos nuo ovat sun oikeat kriteerit

Vierailija
25/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemällä sinne missä muutkin samaa hakevat ovat. Siis yliopistoon, ne ovat täynnä elämää ja itseään etsiviä avoimia ihmisiä.

Huonosti tämäkään toimii sellaiselle, joka menee yliopistoon opiskelemaan eikä bilettämään. Eipä ole 4 vuoden aikana tullut yhtäkään kumppaniehdokasta vastaan. Olen kyllä jo yli 30.

Vierailija
26/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tutustuin tulevaan aviomieheeni yhteisen tutun tutustuttamana. Yhteinen tuttu kysyi onko minulla mies ja voinko vetää hihasta yhtä nuorta miestä...

Soiteltiin, tutustuttiin, tavattiin ja siinä se pikkuhiljaa liikahti eteenpäin.

Alkuun tuntui, että pyristelen eroon kandidaatista, vaikka mies oli asiallinen ja fiksu.

Jatkettiin kuitenkin tutustumista. Avioiduttiin reilun vuoden päästä ensi tapaamisesta. Nyt olemme olleet 15v aviossa. Mies on edelleen elämänäni rakkaus, tosi symppis, tärkein ihmissuhde, paras mies minulle... Olimme toistemme ensimmäiset seurustelukumppanit. Seksi tuli mukaan avioitumisen myötä, ei yhtään liian myöhään.

Liian aikaisin kuvioihin tullut seksi voi syrjäyttää muuta tutustumista ja olla haitallista.

Vierailija
27/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Mä just testaan että löytyykö laivalta! Odottelen täs laivapubissa uusien kamujen kanssa, josko eilinen heila heräisi ja tulis vastaan. Hitsi kun en muista mikä se hytti oli.

Oot aika outo tyyppi, mitä lukenut tekstejäsi. Vaikutat olevan jotenkin hukassa elämäsi suhteen.

Vierailija
28/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että kaikki sinkkukaverit on liikkeellä liian tosissaan. Ei tosiaan jatketa juttua jos ei heti napsaa ja treffit on jäykkiä ja teennäisiä kahvitteluja, ja ihan niin kuin ekoilla treffeillä jo pitäisi tietää että haluan sen kanssa lapsia/tulevaisuuden/sitoutua. Tietysti jos biologinen kello tikittää, niin vaikea on ottaa rennosti ja pitää vain hauskaa.

Vierailija
29/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että kaikki sinkkukaverit on liikkeellä liian tosissaan. Ei tosiaan jatketa juttua jos ei heti napsaa ja treffit on jäykkiä ja teennäisiä kahvitteluja, ja ihan niin kuin ekoilla treffeillä jo pitäisi tietää että haluan sen kanssa lapsia/tulevaisuuden/sitoutua. Tietysti jos biologinen kello tikittää, niin vaikea on ottaa rennosti ja pitää vain hauskaa.

Miksi pitäisi jatkaa niitä teennäisiä kahvitteluja, jos ei heti napsaa?

Vierailija
30/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistää löytää nainen (+30v), joka ei haaveile keskiluokkaisesta elämästä? Lisäksi pitäis olla savuton, normaalipainoinen, fiksu ja empatiakykyinen.

No täällä yks en ole standardielämän perään en polta yms , äo 156 ( liikaa?)

Vierailija
31/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt miehenä että miten sitä saisi parisuhteen.

Tinderistä on ihan helvetin vaikea saada treffejä sovittua ja sittenkin kun saat niin aina tulee naiselta treffejä ennen viesti "olen kipeänä joten en pääse treffeille". Kaikki tulee kipeäksi ennen treffejä ja toista päivää ei saa kuitenkaan sovittua? Ei tunnu yhtään valehtelulta..

32/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? No tapaamalla ihmisiä ihan samalla lailla kuin tähänkin asti.

Huvittavaa lukea näitä juttuja, joissa ollaan oltu noin neljän ihmisen kanssa treffeillä, ja siitä tehdään se johtopäätös, ettei pariutuminen tule varmaan onnistumaan ikinä. Rimaa ei kannata koskaan laskea, mutta kärsivällisyyttä ja avointa asennetta deittailussa kyllä tarvitaan.

Vierailija
33/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28v nainen. Takana pari suhdetta joista toinen oli täyttä kusetusta alust loppuun, luotto ihmisiin mennyt. Kokeiltu on Tinderiä ja joitain muita deittisovelluksia. Joskus sovitaan tärskyt ja parin tapaamisen jälkeen jo tajuaa, että kiinnostus ei vain riitä itselläni. Miehet yllä ovat innokkaita, mutta sellaista sopivaa oman tyylistä ei tunnu tulevan vastaan. Olen urheilullinen ja saan kyllä huomiota, mutta esim. viikonloppuisin ulkona käydessä tuttavuudet jäävät pinnallisiksi, ihmiset ovat liian lärvissä tai muuten vaan ei tapaa ketään.

Mistä siis ihmiset löytävät näitä kumppaneitaan, joiden kanssa ottavat näitä kultamussulikuvia faceen ja pitävät yhtä? Mihin ihmeeseen pitää mennä?

Ei hakemalla vaan olemalla muuten tekemisissä keskenään.Miksi luulet näyttelijöiden olevan suhteissa muiden näyttelijöiden kanssa?

Vierailija
34/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun joku kuitenkin käskee alentamaan rimaa, niin vaatimukseni miehelle ovat nämä: työelämässä, asiallinen, siisti, miehekäs sekä sisältä että ulkoisesti. Ei mielestäni liikaa vaadittu.

Ap

Tinderistä haetaan vaan panoseuraa joten sinne ei kannata laittaa profiilia jos on seukkamielessä. Itse en laittaisi profiilia nettiin lainkaa koska ei se oikea tule kohdalle jos on haku päällä.