Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en osaa " runkata" miehelleni orgasmia...

Vierailija
10.03.2006 |

Kyseessä oon uusi suhde ja ei vissiin olla opittu vielä toistemme tavoille tai sitten kumpikin jännittää. Mä en saa orgasmia tämän miehen kanssa, en vaikka kuinka itsekin avitan. Mies ei osaa hieroa lainkaan mun klitorista, tekee sen ihan liian kovaa ja väärästä paikasta. Mulla on kyllä pieni klitta ja jotenkin tuntuu, että tunto mennyt siitä. Rakastelu tuntuu hyvältä, mutta orgasmia en saa. Ärsyttää!!!! Edellisissä suhteissa ei ole ollut mitään ongelmaa orgasmin kanssa, sillion kun itse olen avittanut asiaa.

Ja sitten tämä otsikossa mainitsemani ongelma. Mä en kerta kaikkiaan osaa runkata miestäni. Olen tosi epävarma ja siksi varmaan räpellän vaan. En tiedä kuinka kovalla otteella pitäisi hyväillä, ja minkälaista liikettä pitäisi tehdä ja millä intensiteetillä, käyttäisinkö liukkaria, miten tulee toimia kun mies alkaa olla lähellä orgasmia (mitä ei ole vielä minun käsityöskentelyllä tapahtunut). Onhan mies minua yrittänyt neuvoa, mutta minä menen vaan enemmän lukkoon. Psykiatrille tässä varmaan minun pitäisi mennä. En kyllä pistä yhtään pahakseni, jos joku mies haluaisi kertoa yksityiskohtaisesti kuinka hänen puoliso hoitelee hänet käsin. Ehkä saisin vähän itsevarmuutta tiedoista ja osaisin hoidella mieheni. Säälin miestäni, kun olen näin lukossa seksin suhteen. Haluaisin antaa ja saada, mutta olen lukossa...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa rauhassa vaan toisianne hyväilemään! Sopikaa vaikka kertoja, jolloin ei ole edes tavoite harrastaa seksiä vaan vain opiskella/tutkia toisen paikkoja ja erilaisia otteita ja hyväilyjä. Kumpikin voi näyttää vaikka kädestä pitäen, miten tuntuu hyvältä.

Minustakin miehen runkkaaminen käsin on vaikeaa. En ole sitä paljon tehnytkään loppuun asti siis. Vaikeaa on se, kun siinä loppuvaiheessa oikea rytmi jne. on niin oleellista.

Ja voihan se olla, ettei mieskään osaa tällä tavalla rentoutua ja antaa itsensä tulla.

Löytyisikö seksikirjoista vielä jotain vinkkejä ja apua? Esim.

*Godson, Suzy: Seksikirja

*Heusala, Kari: Miehen seksuaalisuus

*Heusala, Kari: Naisen seksuaalisuus

Vierailija
2/42 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä liukkaria niin tuntu paremmalta. Loppuvaiheessa mies voi jatkaa ja sä katot mallia tai pidät omaa kättäs miehen käden päällä. Ja sama toisin päin jotta opittem miten sä saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinkkaa kädellä nopeasti ihan terskan alta, paina kunnolla ja pidä liike nopeana. tarkkaile kiveksiä, jos ne nousevat ylös, orkku on tulossa.

Vierailija
4/42 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo liukkari on muuten hyvä. Ota sitä (sylkikin hätätilassa käy jos sitä on reilusti) reilusti kämmeneen. Kokeile välillä sulkea terska kämmenen sisään. Mun miehestä se tuntuu valtavan hyvältä.

Vierailija
5/42 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on nyt varmastikin käynyt niin että partnerisi on tottunut liiaksi omaan käteensä.

Olen melko varma että autettuasi hänet " alkuun" ,pari vetäisyä mestarin omalla kädellä hoitaa homman.

Vierailija
6/42 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas vanha, mutta tämä vaivaa myös mua. en KOSKAAN tyydytä miehiä käsin enkä suulla. olen monien kymmenien kanssa harrastanut seksiä mutta hyvin harva pyytää edes ottamaan suihin ja yksikään ei koskemaan munaansa. haluaisin kyllä mutta pelkään että ne ajattelee että mitä teen... kerran yritin, tartuin kädellä kiinni mutta mies rupesi raivoamaan että mitä oikeen teen.. -.- siis otanko vaan ihan kärjestä kiinni vai mitä? miksei ensimmäiset kumppanit monta vuotta sitten pyytäneet ni ei ois tämmösiä paineita enää tässä iässä..

Vierailija
7/42 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan reilusti varresta kiinni ja vetelet reilusti puristaen varresta edestakasin rauhassa välillä voit pyöräyttää terskaa ja ottaa siitä liukkaitta köteesi. Kun alkaa siemen syöksy , pidät käden paikallaan ja puristat reilusti mies hoitaa lopun sperman ruikkimisen tahtiin

Vierailija
8/42 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omliko?

Vierailija
9/42 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Joillain miehillä suuri osa tunto on varressa ja esinahan liikutuksessa, silloin voi harkita keskittyykö kovin paljon terskapuoleen.

Sormukset ja rannekello jos nainen on siro lisäävät monille annetun handjobin kiihottavuutta.

Vierailija
10/42 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuvat taakse, eli esinahka. Kouraan liukuvoidetta ja alat pyörittelemään terskaa kourassasi, kyllä laukeaa. Liukkaria pitää olla riittävästi, eli voit välillä joutua lisäämään jos laukeaminen kestää. Itse laukeaisin tuollaisessa käsittelyssä 1-2 minuutissa.

Vierailija
11/42 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä touhutipat pitää huolta liukkaudesta

Vierailija
12/42 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole omasta takaa tosi kostea, niin ehdottomasti liukkaria! Käden iho ja kitka vievät kosteutta, ja hetken mukavalta tuntunut liike voi kuivamisen jälkeen jo olla kivulias. Suurin osa miehistä varmaan nauttii siitä, että aloitat hitaan nautiskellen ja orgasmin lähetessä sitten nopeutat tahtia ja puristat hieman lujempaa.

Vierailija
13/42 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne olisi kun nainen huomaisi siemensyöksyn tahdin ja osaisi sen mukaan vedellä.. ONKO SELLAISIA NAISIA?

Vierailija
14/42 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitää kuunnella ja tunnustella miehen reaktioita ja tehdä juuri sitä mistä kyseinen mies tykkää.

Itse kiinnitän paljon huomiota terska takaosan käsittelyyn. Se on hänellä herkkä, joten nuolen ja imen ja pyöritän kieltäni siinä. Mun toinen käsi hyväilee kiveksiä ja toinen liikkuu peniksen varrella. Sama mies saattaa joku kerta nauttia ihan eri asioista.

Kun otan syvälle suuhun, siinäkin pidän huolen siitä, että kieli pyörii oikeissa paikoissa.

Ja en varmaan osaa liikkua siemensyöksyn tahtiin, vaikka koko ajan aistin miestä. Tosi tyytyväinen tuo tuntuu olevan. Ja niin minäkin, nautin miehen nautinnosta ja teen mielelläni hänelle hyvää.

Vierailija
15/42 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ja lähdetään nyt siitä, että ohjeita voi antaa vieraat ihmiset aivan rajattomasti miten runkataan ja kyllä, niistä voi olla höytyä, MUTTA jos nyt lähdetään siitä, että kannattaisi ehkä keskustella asiasta sen oman kumppanin kanssa.

Se voi myös olla, että miestä myös jännittää alitajuisesti se tuleminen kun toinen kädellä veivaa. Pimeässä tai peiton alla niin, että et näe heppiä voi auttaa asiaan.

Ja pitäähän sitä kumppania opastaa jos se ei osaa tai on epävarma, koska sitten kun humpanjuonesta saa kiinni ni sehän on yhtä juhlaa vaan! Eli painotan vielä, jos joku vaivaa/askarruttaa niin keskustelkaa asioista yhdessä niin homma varmasti ratkeaa.

Kärsivällisyyttä molemminpuolin kumppanin opetteluun ja seksin saloihin! :)

Vierailija
16/42 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nainen et vastannut 9 kysymykseen osaatko vai et. Muuten hyvä kirjoitus

Vierailija
17/42 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi :-(

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:27"]

[/quote]

Vierailija
18/42 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla saunan jälkeen rouva kysyi mitä haluaisin? Itsellään menkat. Mainitsin että hieronta olisi kiva. Alasti olohuoneen lattialle mahalleen vaimon aloittaessa hartiahieronnan rasvan kera. Pikkuhiljaa liukkaat kädet vaelsivat pakaroilleni ja palleilleni. Kalu seisoi vilttiä vasten. Välillä sormet kävivät juuri sheivaamassani persvaossa. Halusin myös suikkaria ennen laukeamista. Vaimo pesi kaluni lavuaarin ääressä. Sitten selälleen ja sain loistavaa suuhoitoa. Kohta kaksi sormea alkoi survoutumaan perseeseeni. Nostin jalkoja koukkuun ja työntöjen tahdissa aloin naida häntä suuhun. Mahtavan tuntuista! Laukesin voimalla vaimon suuhun. Taitava hieroja!

Vierailija
19/42 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa vaa munaa pilluun nii hyvä tulee.

Vierailija
20/42 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhutipay parasta liukkaria, ei tarvita mitään putkiloita ja on laadultaan parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän