Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työeläke vain 2871e/kk ja olen jo 57 vuotta. Alkaa toden totta huolestumaan

Vierailija
11.11.2016 |

En sentään vielä heitä pyyhettä kehään, sillä tilillä on 70 tuhatta ja omistan pari asuntoa, huvila-alueesta puolet ja metsiä. Silti pikkuisen kaivertaa, miten vanhana voi elää, kun tulotaso lähes puoliintuu?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa.

Vierailija
2/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy ja buhuu. Miten tätä elämää voikaan elää kun bruttopalkka on 1400e. Hyvin pärjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs tiedät, elätkö edes eläkeikään? Yks tuttu odotti eläkettä kuin kuuta nousevaa, kolme kk ja sitten kups. Äitilläni oli vuosi jäljellä, kun hän yhtäkkiä sai aivoinfarktin ja se oli menoa. En itse ainakaan huolehdi turhia. Vähälläkin tulee toimeen, mitä fiksumpi ja ahkerampi sitä vähemmällä pärjää. 

Vierailija
4/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ole jäänyt mitään sukanvarteen? Kaik mänt mitä tulkii, niinkö? Vai lapsilleko olet "ennakkoperiyttänyt"?

Vierailija
5/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, Mulle on kertynyt työeläkettä 800 euroa eikä varmaan kauheasti lisää tule.

Vierailija
6/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkettä alle kolme tonnia??

Itken vuoksesi. Yritä pärjätä. Ihan totta.

Vierailija
7/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, ei jatkoon. 😕

Vierailija
8/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä työeläke vähän yli 100e kk . Uhrasin parhaat vuodet lapsiin ja anopin hoitamiseen, tässä tulos??

Vierailija
9/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päivän provo" -palkinto myönnetään AP:lle! Onneksi Olkoon! Miltä nyt tuntuu?

Vierailija
10/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuitenkin 2 x suomalaisen keskieläkkeen verran että vähän suhteellisuudentajua sinne ap:lle, kiitos :) Jos on tuon verran saanut eläkettä kerrytettyä niin luulisi että olisi osannut myös säästää tai sijoittaa jotain eikä laittaa kaikkia tuloja menemään

Vierailija
11/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että täällä on noin laiskoja ihmisiä kun ei olla töissä käyty. Työkavereillani tuo on reilusti yli kolme tonnia ja monella tutulla vielä enemmän

Ap

Vierailija
12/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulitko vaan tänne lesoilee omaisuudella?? ei vittuakaan kiinnosta

Vierailija
13/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sentään vielä heitä pyyhettä kehään, sillä tilillä on 70 tuhatta ja omistan pari asuntoa, huvila-alueesta puolet ja metsiä. Silti pikkuisen kaivertaa, miten vanhana voi elää, kun tulotaso lähes puoliintuu?

Kuka taukki pitää rahojaan tilillä???

Vierailija
14/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun työnantaja tai itse olet hankkinut lisäeläkkeen?

Vierailija
15/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Harmittavan pienet tulot ja omaisuus. Sinun ei edes kannata muuttaa eläkepäiviksi Portugaliin.

Vierailija
16/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun varmaan kannattaa tehdä vähän pidempää päivää niin ei tarvitse ruikuttaa.

Vierailija
17/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulitko vaan tänne lesoilee omaisuudella?? ei vittuakaan kiinnosta

En ole ap, mutta luulen, että sinua juurikin kiinnostaa :D avasit ketjun ja luit, ja purit raivosi. Kirjoitusasusta päätellen voisit olla työtön elämäm koululainen, jonka eläke on 0e, ja tämä asia raivostuttaa.

Vierailija
18/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/38 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ja tiedän ettei ole olemassa sellaista systeemiä kuin eläke kun olen siinä iässä kuin sinä. Ikäisilleni ei ole edes eläkeikää uudessa laissa. Iloinen asia on, että teikäläisillekin eläkelupaus saattaa hyvinkin loppua kesken, jos meinaatte kovinkin kauan eläkkeellä notkua ymmärtämättä kuolla ajoissa. Oma asiani on kunnossa, minulla on varallisuutta, jolla rahoitan vanhuuteni, mutta monella ikäiselläni ja  nuoremmalla ei ole. Voi olla, että pikkupalkalla vaipanvaihtajaa ei löydy kaikille varakkaille työeläkeläisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi