Nainen miksi halveksit kilttiä ja vähän ujoa miestä?
Miksi vihaat enkeli kasvoista kilttimiestä jolle uskollisuus on itsestäänselvyys?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelinkasvojen takana voi luurata myös piru. Aina täytyy olla varuillaan.
Miksi sitten tarjoat perseesi baarissa jännämiehille eli pilludemoneille?
Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? AINA täytyy olla varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota, älä ihmettele, jos naiset katoavat läheltäsi, kun avaat suusi. Ihan vinkkinä vaan:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota, älä ihmettele, jos naiset katoavat läheltäsi, kun avaat suusi. Ihan vinkkinä vaan:)
Monta kyrpää sinä olet lutkuttanut elämäsi aikana?
Kysymys ketjun naisille, joilla on kilttimies. Muistuttaako miehenne Rick Moranista? Tai hänen näyttelemää hahmoaan Louis Tullya Ghostbusters-elokuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mielenkiintoista jutella kanssasi naamatusten! Jos lähtisin kanssasi treffeille, niin mitä kaikkea kanssani juttelisit? Olen tavallinen nainen ja saatan alussa olla hiljainen, mutta juttelen kyllä jos luottoa ja kiinnostusta löytyy. Katsekontakti on minulle tärkeää, samoin hyvät käytöstavat treffeillä. Minkälaisen illan meille siis järjestäisit jos tänään tapaisimme?
Tekisin terveellisen aterian missä on sopivat määrät proteiinia, hyviä hiilareita ja hyvää rasvaa. Keskustelisin kanssasi maailman tapahtumista, matkustelusta ja elämästä. Kaataisin sinulle viiniä, mutta joisin itse vettä.
Auts.. Eli toisin sanoen mitä ruokaa tekisit? En ole tippaakaan kiinnostunut proteiinien määristä, hiilareista ja rasvoista, vaan ruoasta. Ei minullekaan se viini ole tärkeää, pärjään hyvin vedelläkin, mutta miksi sinä et juo viiniä? Luultavasti tulisimme ihan juttuun ajattelemistasi aiheista. Kotiisi tuleminen olio kyllä vähän kiikun kaakun ja en mitä luultavimmin ensitreffeillä lähtisi ihmisten ilmoilta pois.
Auts... Ammuit heti ratsailta, vaatimuksia vaatimuksia. Olen urheilullinen ja syön terveellisesti ja paljon, mutta hyvää ruokaa. Olen lopettanut alkoholin käytön. En olisi luultavasti kiinnostunut sinusta, vaikutat melko kapeakatseiselta.
:D Olenko kapeakatseinen kun haluan syödä ruokani ruokana, en proteiinina, hiilareina ja rasvoina? Vai kapeakatseinen sen takia, että en ensimmäisillä treffeillä tulisi asuntoosi? Mietin vain, että minkälainen nainen uskaltaa ensimmäisillä treffeillä mennä täysin vieraan miehen asuntoon viiniä juomaan...? Ehkä joku hyvin kevytkenkäinen ja yksinkertainen, minä en edes ajattelisi sitä vaihtoehtona.
Urheilullisuus ja taito laittaa hyvää ruokaa ovat aina iso plussa miehessä, mutta muutamat asiat kirjoittamissasi kommenteissa ovat niin iso miinus, että en ihmettele sinun olevan ikisinkku. Jo tällaisen aloituksen kirjoittaminen oli naurettavaa ja noloa monin tavoin. Siksi yritinkin hieman kysellä minkälainen ihminen aloituksen takana luuraa. Yritäpä nyt ap hyvä siis hieman ryhdistäytyä ja päästä siitä naisettomuuden mukana tuomasta katkeruudesta pois. Katkeruus ei tee kenestäkään houkuttelevaa.
Terv. N39, naimisissa, kolme lasta :)