Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi halveksit kilttiä ja vähän ujoa miestä?

Vierailija
11.11.2016 |

Miksi vihaat enkeli kasvoista kilttimiestä jolle uskollisuus on itsestäänselvyys?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinä ja ujona naisena voin vastata, että se syy, miksi meistä kilteistä ja ujoista ei tykätä johtuu vaan yksinkertaisesti siitä, että emme ole hyviä keskustelijoita. Muita ärsyttää se, ettei meidän kanssa voi keskustella kunnolle, kun ujostelemme ja katsomme vain seiniä. Olemme hiljaisia emmekä uskalla antaa itsestämme mitään. Kyse ei ole halveksimisesta vaan siitä, ettei meillä ole tarpeeksi annettavaa sosiaalisille ihmisille, jonka vuoksi he eivät liiemmin pidä seurastamme.

Olet väärässä. Olen hyvin sosiaalinen kahden kesken tai pienessä porukassa.

Vierailija
22/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin halveksun? Olen kiltti ja ujo nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti (mies) on usein hiljainen ja ei herätä sitä ensimmäistä kiinnostusta, vaan ne mölyelmerit valtaavat alueen.

Naisissa, taas ne kiltit tytöt ovat harmaahiirulaisia ja jäävät taustalle tyrkkyleenojen pushuppien varjoon.

Tilanne pitäisi räjäyttää, vaan olemme tekemisissä alkukantaisten vaistojen kanssa, joten tilanne on patti.

Vierailija
24/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttinä ja ujona naisena voin vastata, että se syy, miksi meistä kilteistä ja ujoista ei tykätä johtuu vaan yksinkertaisesti siitä, että emme ole hyviä keskustelijoita. Muita ärsyttää se, ettei meidän kanssa voi keskustella kunnolle, kun ujostelemme ja katsomme vain seiniä. Olemme hiljaisia emmekä uskalla antaa itsestämme mitään. Kyse ei ole halveksimisesta vaan siitä, ettei meillä ole tarpeeksi annettavaa sosiaalisille ihmisille, jonka vuoksi he eivät liiemmin pidä seurastamme.

Olet väärässä. Olen hyvin sosiaalinen kahden kesken tai pienessä porukassa.

No sitten en osaa sanoa. Ei kaikki ihmiset vain pidä kaikista ihmisistä. Ei kai siinä mitään sen kummempaa. Tuskin kaikki miehetkään sinusta tykkäävät vaikka kuinka kiltti ja ujo olisitkin.

Vierailija
25/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat enkeli kasvoista kilttimiestä jolle uskollisuus on itsestäänselvyys?

No jos sillä olisi nainen, ei siltä saisi, kun se on uskollinen.

Siellä kuitenkaan naista ole, alkaa roikkumaan sinussa, kun edes hymyilet ja jos sanot jotain muuta, kuin että painu vittuun hyypiö, tämä ajattelee jo mielessään alkaneensa seurustelemaan kanssasi ja stalkkaa urakalla.

Vierailija
26/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mielenkiintoista jutella kanssasi naamatusten! Jos lähtisin kanssasi treffeille, niin mitä kaikkea kanssani juttelisit? Olen tavallinen nainen ja saatan alussa olla hiljainen, mutta juttelen kyllä jos luottoa ja kiinnostusta löytyy. Katsekontakti on minulle tärkeää, samoin hyvät käytöstavat treffeillä. Minkälaisen illan meille siis järjestäisit jos tänään tapaisimme?

Tekisin terveellisen aterian missä on sopivat määrät proteiinia, hyviä hiilareita ja hyvää rasvaa. Keskustelisin kanssasi maailman tapahtumista, matkustelusta ja elämästä. Kaataisin sinulle viiniä, mutta joisin itse vettä.

Auts.. Eli toisin sanoen mitä ruokaa tekisit? En ole tippaakaan kiinnostunut proteiinien määristä, hiilareista ja rasvoista, vaan ruoasta. Ei minullekaan se viini ole tärkeää, pärjään hyvin vedelläkin, mutta miksi sinä et juo viiniä? Luultavasti tulisimme ihan juttuun ajattelemistasi aiheista. Kotiisi tuleminen olio kyllä vähän kiikun kaakun ja en mitä luultavimmin ensitreffeillä lähtisi ihmisten ilmoilta pois.

Vierailija
27/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin halveksun? Olen kiltti ja ujo nainen.

Jos et anna pimppiä, et rakasta vaan vihaat ja halveksit.

Vierailija
28/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mielenkiintoista jutella kanssasi naamatusten! Jos lähtisin kanssasi treffeille, niin mitä kaikkea kanssani juttelisit? Olen tavallinen nainen ja saatan alussa olla hiljainen, mutta juttelen kyllä jos luottoa ja kiinnostusta löytyy. Katsekontakti on minulle tärkeää, samoin hyvät käytöstavat treffeillä. Minkälaisen illan meille siis järjestäisit jos tänään tapaisimme?

Tekisin terveellisen aterian missä on sopivat määrät proteiinia, hyviä hiilareita ja hyvää rasvaa. Keskustelisin kanssasi maailman tapahtumista, matkustelusta ja elämästä. Kaataisin sinulle viiniä, mutta joisin itse vettä.

Auts.. Eli toisin sanoen mitä ruokaa tekisit? En ole tippaakaan kiinnostunut proteiinien määristä, hiilareista ja rasvoista, vaan ruoasta. Ei minullekaan se viini ole tärkeää, pärjään hyvin vedelläkin, mutta miksi sinä et juo viiniä? Luultavasti tulisimme ihan juttuun ajattelemistasi aiheista. Kotiisi tuleminen olio kyllä vähän kiikun kaakun ja en mitä luultavimmin ensitreffeillä lähtisi ihmisten ilmoilta pois.

Auts... Ammuit heti ratsailta, vaatimuksia vaatimuksia. Olen urheilullinen ja syön terveellisesti ja paljon, mutta hyvää ruokaa. Olen lopettanut alkoholin käytön. En olisi luultavasti kiinnostunut sinusta, vaikutat melko kapeakatseiselta.

Vierailija
29/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mainio esimerkki nykynaisen kranttuudesta. Ei millään pahalla, mutta vaikutat aika nartulta eli bitchiltä.

Vierailija
30/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne heittävät tällaisia avauksia ja oletuksia, joissa poikkeuksetta lukee ilman perusteluja/lähteitä heittoja, joissa "NAISET ovat tällaisia" ja "NAISET toimivat näin". Vähän rasittavaa, kun itse kuitenkin haluatte olla niitä uniikkeja kilttejä miehiä, jotka "eivät ole kuten muut (jännä)miehet", mutta niputatte naiset kuitenkin kaikki samaan homogeeniseen massaan.

Vierailija
31/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Uskollinen , kiltti ja hellä mies on unelmani. Wifebeaters pysykää kaukana.

Vierailija
32/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halveksi, seurustelen sellaisen kanssa. Ei tosin koskaan ole jankannut olevansa kilttimies, vaan on osoittanut kiltteyden käytöksellään. Koskaan ei ole myöskään odottanut, että saa seksiä palkaksi siitä, että käyttäytyy kuten normaali ihminen. Ei myöskään ole katkeroitunut pöljä, joka ei muuta tee kuin valita.

Vierailija
33/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne heittävät tällaisia avauksia ja oletuksia, joissa poikkeuksetta lukee ilman perusteluja/lähteitä heittoja, joissa "NAISET ovat tällaisia" ja "NAISET toimivat näin". Vähän rasittavaa, kun itse kuitenkin haluatte olla niitä uniikkeja kilttejä miehiä, jotka "eivät ole kuten muut (jännä)miehet", mutta niputatte naiset kuitenkin kaikki samaan homogeeniseen massaan.

Koska te kaikki naiset olette pohjimmiltaan samanlaisia, olette naisia eri väreissä, kuitenkin kaikki samaa paskaa, samaa eriväristä paskaa.

Vierailija
34/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te kaikki naiset olette pohjimmiltaan samanlaisia, olette naisia eri väreissä, kuitenkin kaikki samaa paskaa, samaa eriväristä paskaa.

Kilttimies alkaa saavutta humalatilassaan sen vaiheen että kiltteys ja koiranpennut rapisee ja paketin oikea sisältö tulee esiin.

Vierailija
35/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies alkaa saavutta humalatilassaan sen vaiheen että kiltteys ja koiranpennut rapisee ja paketin oikea sisältö tulee esiin.

Laitappa se pillu pöydälle sitten ja omena suuhun pikku joulu kinkkuseni.

Vierailija
36/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halveksi, mutta en ole itse niin rohkea, aktiivinen ja päällekäyvä että jaksaisin yksin viedä juttua eteenpäin jos toinen vain odottaa passiivisena mun aloitteitani. Olemassaoloaan anteeksipyytelevät ihmiset on myös ärsyttäviä, eihän sellaisen kanssa voi keskustella kunnolla mistään, pienestä väittelystä puhumattakaan. Mutta, jos tietyt perusasiat on kunnossa niin kiltteys on ehdottomasti vain plussaa.

Vierailija
37/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kilttimies joka on naimisissa kiltin naisen kanssa ja joka tutustuu töissäkin kiltteihin naisiin. Voisin sanoa että kiltit naiset luottaa minuun heti ensitapaamiselta ja tuntuvat olevan luonnollisia seurassani kuten minäkin heidän seurassaan. Ei tarvitse esittää mitään eikä ujostella kun toinenkin on samanlainen ja luottamus syntyy käytännössä heti

Vierailija
38/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halveksi vaan rakastan yhtä kilttiä, ujoa miestä, avomiestäni. Ja kyllä harrastamme seksiä usein ja minä jopa tienaan meidän rahat ja mies tiskaa. Parasta!

Vierailija
39/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jankkaat joka päivä AV-palstalla, miksi kilttimies ei kelpaa:)

Vierailija
40/46 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelinkasvojen takana voi luurata myös piru. Aina täytyy olla varuillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi