Nainen miksi halveksit kilttiä ja vähän ujoa miestä?
Miksi vihaat enkeli kasvoista kilttimiestä jolle uskollisuus on itsestäänselvyys?
Kommentit (46)
Sen takia, että tyyppi tehtailee AV:lla tällaisia aloituksia.
Siksi koska kaikki kuvailemasi miehet joita olen yrittänyt jututtaa ovat älähtäneet jotain ja paenneet paikalta/kääntäneet selkänsä. Ei herätä mukavia tunteita tätä ihmisryhmää kohtaan kun ei voida edes asiallisesti vastata.
Huhuu missä te naiset olette? Tule kertomaan miksi vihaat kilttiämiestä joka kaataa aamulla maitoa koiranpennun kuppiin?
Vierailija kirjoitti:
Huhuu missä te naiset olette? Tule kertomaan miksi vihaat kilttiämiestä joka kaataa aamulla maitoa koiranpennun kuppiin?
Maidon laktoosi aiheuttaa useimmille koirille mahavaivoja ja ripulin. Eläinten kiusaajia vihaan poikkeuksetta.
En vihaa mitään miestyyppiä, mutta miehellä pitää olla aavistus muutakin annettavaa kuin uskollisuus.
Arvostan: Ahkeruutta ja työteliäisyyttä. Tykkään enemmän "duunareista" kun pukumiehistä, sellaisilla pysyy vasara paremmin kädessä ja osaa käytännön asioita - yleisesti. Täytyy osata ottaa huomioon nainen ja yleensäkin muut ihmiset. Ei saa elää kädestä suuhun ja laittaa haisemaan kaikkea mikä tulee, perus talouden hallinta täytyy olla kunnossa. Ulkonäöllä on myös paljon merkitystä, perus komea ilman mitään ylimääräistä. Ei saa olla paskan tärkeä. Uskollisuus nyt kuuluu ihan perusasioihin. - Näistä on hyvä lähteä liikkeelle.
Nämä ikinuoret baarissa hillujat ja pelikonsoli miehet, tai auton kiillottajat ei oo koskaan kiinnostanut.
Koska ne ovat ennalta-arvattavissa eikä tee mitään äkillistä ja odottamatonta toisin kuin Jännämiehet.
Jännämiehet saattaa suuttua ilman syytä hakata,lyödä, potkia, purra,raapia, ja repiä hiuksista ja se jännitys ja pelko on niin ihanaa ..tätä ei voi kokea kiltin ja ujon miehen kanssa
Rentut ja jännämiehet rulettaa nyt ja aina
En tietenkään vihaa. Sinun ongelmasi taitaa olla itsesääli ja syyttely. Ei sellainen ole kiltteyttä, eikä sellaisesta kukaan tykkää. Kiltit miehet sen sijaan ovat ihania. :)
Olisipa mielenkiintoista jutella kanssasi naamatusten! Jos lähtisin kanssasi treffeille, niin mitä kaikkea kanssani juttelisit? Olen tavallinen nainen ja saatan alussa olla hiljainen, mutta juttelen kyllä jos luottoa ja kiinnostusta löytyy. Katsekontakti on minulle tärkeää, samoin hyvät käytöstavat treffeillä. Minkälaisen illan meille siis järjestäisit jos tänään tapaisimme?
En halveksi, seurustelen sen kanssa. Tosin jos silläkin olisi ollut tapana vihata naisia ja yleistää ne yhteen ryhmään ja tehdä katkeria valituskeskusteluja av:lle niin ei olis suhteesta tullu mitään.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa mitään miestyyppiä, mutta miehellä pitää olla aavistus muutakin annettavaa kuin uskollisuus.
Arvostan: Ahkeruutta ja työteliäisyyttä. Tykkään enemmän "duunareista" kun pukumiehistä, sellaisilla pysyy vasara paremmin kädessä ja osaa käytännön asioita - yleisesti. Täytyy osata ottaa huomioon nainen ja yleensäkin muut ihmiset. Ei saa elää kädestä suuhun ja laittaa haisemaan kaikkea mikä tulee, perus talouden hallinta täytyy olla kunnossa. Ulkonäöllä on myös paljon merkitystä, perus komea ilman mitään ylimääräistä. Ei saa olla paskan tärkeä. Uskollisuus nyt kuuluu ihan perusasioihin. - Näistä on hyvä lähteä liikkeelle.
Nämä ikinuoret baarissa hillujat ja pelikonsoli miehet, tai auton kiillottajat ei oo koskaan kiinnostanut.
Järkevästi perusteltu ja kuulosti ihan ymmärrettävältä.
Vaikutat hyvältä naiselta, eli saatat olla sellaista ns vaimomatskua 😘
Syödään välillä perunamuusia ja tölkkilihapullia ja taas jassaa kirjoittaa viisaita 😃😀👍
En halveksi, olen itsekin kiltti ja ujo.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska kaikki kuvailemasi miehet joita olen yrittänyt jututtaa ovat älähtäneet jotain ja paenneet paikalta/kääntäneet selkänsä. Ei herätä mukavia tunteita tätä ihmisryhmää kohtaan kun ei voida edes asiallisesti vastata.
Ootko miettinyt syytä tuohon käytökseen? Miten monta kertaa naiset ovat nollanneet nämä miehet ja tehneet heidät naurunalaiseksi. Tai oma äiti mikä vähätteli koko lapsuuden?
Minäkin haluaisin tietää miksi kiltti miehet ovat niin vihattuja
Näin tämä menee kirjoitti:
Koska ne ovat ennalta-arvattavissa eikä tee mitään äkillistä ja odottamatonta toisin kuin Jännämiehet.
Jännämiehet saattaa suuttua ilman syytä hakata,lyödä, potkia, purra,raapia, ja repiä hiuksista ja se jännitys ja pelko on niin ihanaa ..tätä ei voi kokea kiltin ja ujon miehen kanssa
Rentut ja jännämiehet rulettaa nyt ja aina
Nyt kyllä kysyttiin naisten mielipiteitä.
Kilttinä ja ujona naisena voin vastata, että se syy, miksi meistä kilteistä ja ujoista ei tykätä johtuu vaan yksinkertaisesti siitä, että emme ole hyviä keskustelijoita. Muita ärsyttää se, ettei meidän kanssa voi keskustella kunnolle, kun ujostelemme ja katsomme vain seiniä. Olemme hiljaisia emmekä uskalla antaa itsestämme mitään. Kyse ei ole halveksimisesta vaan siitä, ettei meillä ole tarpeeksi annettavaa sosiaalisille ihmisille, jonka vuoksi he eivät liiemmin pidä seurastamme.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mielenkiintoista jutella kanssasi naamatusten! Jos lähtisin kanssasi treffeille, niin mitä kaikkea kanssani juttelisit? Olen tavallinen nainen ja saatan alussa olla hiljainen, mutta juttelen kyllä jos luottoa ja kiinnostusta löytyy. Katsekontakti on minulle tärkeää, samoin hyvät käytöstavat treffeillä. Minkälaisen illan meille siis järjestäisit jos tänään tapaisimme?
Tekisin terveellisen aterian missä on sopivat määrät proteiinia, hyviä hiilareita ja hyvää rasvaa. Keskustelisin kanssasi maailman tapahtumista, matkustelusta ja elämästä. Kaataisin sinulle viiniä, mutta joisin itse vettä.
En vihaa. Vihaan vain niitä jotka niputtaa kaikki naiset yhdeksi aivottomaksi tosi-tv:stä revityksi massaksi.