Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Empiirisen tutkimukseni mukaan mielenterveyspotilailla on lähes aina hiukset likaiset, rasvaiset tai takussa

Vierailija
11.11.2016 |

Siitä tunnistaa mt-potillaan. Jos jollakin on epäsiisti tukka, niin kierrän kaukaa :/ valitettavasti

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä menestyisi tutkijana :D

Päättelet muutaman ihmisen olevan mt-potilas, teet havainnon että heillä on likainen tukka --> kaikilla mt-potilailla on likainen tukka. Vähän sama kuin päättelisi kaikkien punaista opelia ajavien olevan sairaanhoitajia, koska ei tunne kuin kaksi punaisen opelin omistajaa ja he ovat molemmat sairaanhoitajia.

Vierailija
22/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he tajuavat sen, mikä elämässä on olennaista; sisäinen kauneus ja luonnon säästäminen ja veden säästäminen on yksi tie säästää luontoa (hymyilee lievän sarkastisesti)

t. mt-potilas rasvaisine hiuksineen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika usein rasvainen tukka nykyään. En ole mt-potilas. Enkä ap usko että olet käynyt empiirisesti kysymässä havaitsemiltasi ihmisiltä, ovatko he mt-potilaita. Taisit pikemminkin tarkoittaa sanoa, että sinun silmissäsi likainen tukka saa henkilön vaikuttamaan mt-potilaalta?

Kiitos tästä tiedosta. Kertoisitko vielä jotain muuta itsestäsi?

Vierailija
24/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eiköhän viedä kaikki "p***aletit" suoraan kodeistaan keskitysleirille. Sitähän sä haluut.

Vierailija
25/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kanssa tukka tosi helposti pörhöön. Puhdas se on, mutta takussa tai sekaisin vähän väliä. Talvella pipon takia, tuulisesta säästä nyt puhumattakaan. Ihan ookoo, että kierrät mut kaukaa <3 

Vierailija
26/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut takkuja tukassa.

Vierailija
27/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tavannut minua.Ihan puhdas tukka,juuri värjätty ja kampaajalla leikattu.Minulla on myös meikkiä,koruja,siistit vaatteet ja nahkasaappaat.Piilarit.

On kynsilakkaa,karvaton iho myös käsivarsista ja treenaan punttiksella 3 x vko.Olen ihannepainoinen.

Talvitakkini on pesty tällä viikolla.

Voitko Ap sanoa samaa itsestäsi?

Minulla on vakava mielenterveyden häiriö,ei mikään perusmasis,vaan kela-kortissa lääkkeiden erityiskorvaus loppuiäksi.

Samoin minulla. Juuri tulin suihkusta. Puhdas, mutta vakava mielenterveyden häiriö. Ei näy päälle päin. Treenaan myös säännöllisesti ja koti on siisti. Lapset pukeutuu ja voi hyvin.

Vierailija
28/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä että miksi sinun pitää kiertää ne mt-potilaat kaukaa? Tosin onhan se ihan ajattelevainen ekoteko heitä kohtaan, huomioiden että olet tyyppi joka provoaa mammapalstalla ihmisiä siksi että heillä on ylimääräistä taakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi