Empiirisen tutkimukseni mukaan mielenterveyspotilailla on lähes aina hiukset likaiset, rasvaiset tai takussa
Siitä tunnistaa mt-potillaan. Jos jollakin on epäsiisti tukka, niin kierrän kaukaa :/ valitettavasti
Kommentit (28)
mutta paskaset hiukset kertoo lähes 100% mt ongelmasta. Siistillä tukalla varustetun kohdalla on sentään se mahdollisuus olemassa, että ei oo
No niin. Nyt olemme löytäneet vihdoin erotusdiagnostisen kriteerin mt-tapaus / normaali. Huh. Tämä helppasi koko tiedeyhteisöä peruuttoman paljon!
Onnea ratsaukseesi!
No mä ennen totaalista hajoamista ja avun hakemista pidin huolen ainoastaan puhtaudestani. Kävin jopa 4 x päivässä suihkussa. Asuntoni sitten oli järkyttävä, ja pinnan alla kaikki pielessä. Kaikki oli tosi järkyttyneitä kun totuus paljastui.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt olemme löytäneet vihdoin erotusdiagnostisen kriteerin mt-tapaus / normaali. Huh. Tämä helppasi koko tiedeyhteisöä peruuttoman paljon!
Onnea ratsaukseesi!
Ole hyvä ja kiitos!
Vierailija kirjoitti:
No mä ennen totaalista hajoamista ja avun hakemista pidin huolen ainoastaan puhtaudestani. Kävin jopa 4 x päivässä suihkussa. Asuntoni sitten oli järkyttävä, ja pinnan alla kaikki pielessä. Kaikki oli tosi järkyttyneitä kun totuus paljastui.
no sä ootki yks niistä poikkauksista
Voisiko olla, että mielenterveyspotilailla on hieman painavampaakin ajateltavaa mielensä päällä kuin se, miltä he näyttävät ap:n kaltaisen tyhjäpään silmissä, onx tukka hyvin ja näkyykö kello. Provohan tämä oli, ei sillä
Parempi eugeneettisesti validi, ulkoisesti näkyvä asia ovat sormet: mikäli kävelee sormet suorana, on lääkitty ja mt-potilas. Tämä on yhtä validi kuin se, että jos on lihava, on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ratsaukseesi!
Ole hyvä ja kiitos!
Thanks! Olet Nobelistijonossa, tämä oli mullistavaa!
Ei mutta kyllähän tuo usein noin tuppaa olemaan, sitä ei voi kiistääkään.
Enemmin jos ihminen ei pese hampaitaan. Mulla menee hiukset sotkuun päivän aikana sillä luonnonkiharat enkä aina jaksa niitä auki harjata ja en ole mt potilas
Minulla on välillä likaiset hiukset, mikä ei johdu mielenterveysongelmista vaan jatkuvasta kiireestä perheen, työn, opiskelun ja isovanhempien hoitamisen ristitulessa. Suihkussa käyn joka päivä.
Et ole tavannut minua.Ihan puhdas tukka,juuri värjätty ja kampaajalla leikattu.Minulla on myös meikkiä,koruja,siistit vaatteet ja nahkasaappaat.Piilarit.
On kynsilakkaa,karvaton iho myös käsivarsista ja treenaan punttiksella 3 x vko.Olen ihannepainoinen.
Talvitakkini on pesty tällä viikolla.
Voitko Ap sanoa samaa itsestäsi?
Minulla on vakava mielenterveyden häiriö,ei mikään perusmasis,vaan kela-kortissa lääkkeiden erityiskorvaus loppuiäksi.
Minkälainen otos sulla oli tässä tutkimuksessasi? Miksi sä tapaat paljon mt-potilaita, ettet olisi itsekin sellainen?
14 jatkaa.Ja olen maisteri asiantuntijatyössä.
Noin,kerros ap itsestäsi.
Ootko sä sama toimistotäti joka kyseli mikä lääke tekee silmistä toljottavat?
Jos akateemisella ihmisellä, etenkin henkilökuntaan kuuluvalla, on takkutukka, se kertoo yleensä lievistä tai vähemmän lievistä autismikirjon piirteistä. Oma havainto.
Vierailija kirjoitti:
Jos akateemisella ihmisellä, etenkin henkilökuntaan kuuluvalla, on takkutukka, se kertoo yleensä lievistä tai vähemmän lievistä autismikirjon piirteistä. Oma havainto.
Tai että nukkui pommiin! Ihastuttavaa tämä dg-vimma!
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta kyllähän tuo usein noin tuppaa olemaan, sitä ei voi kiistääkään.
Mistä tiedät? Otetaas vaikka cheek, jonka molemmat tiedämme. Aika kiva tukka.
Joo mutta kyllä niitäkin on, joilla on tukka puhdas ja siisti olemus.
Paras kiertää kaukaa sellaisetkin varmuuden vuoksi.