Minkälaisen lahjan voisin antaa tyttöystävälleni joka on raskaana?
Kommentit (28)
Onko se sulle raskaana vai muuten vaan raskaana? Tämä on oleellinen kysymys lahjan hankintaa ajatellen.
Jotain mistä hän pitää. Sinä olet meistä se, joka tietää mitä se on.
Annat sille jonkun korun, jossa on kolme yksityiskohtaa: Sinä, tyttis ja teidän tuleva bebe.
Sitten kirjoitat pienen kortin siihen mukaan, jossa tunnustat rakkautta ja kehut tyttistä.
Nyt en voi kirjoittaa enempää, koska tämä lässynlää saa mut huonovointiseksi, keksi itse lisää.
Kosinta. Sormus pakettiin ja kun hän avaa niin polvistut.
Okei, keksin ehkä siirappisimman:
Osta sille, sulle ja tulevalle lapselle "tähti taivaalta", eli niitä palveluita missä voi nimetä tähden. (puoliksi huijausta, tiedän, mutta ihan sama.) Otat kolme vierekkäistä tähteä.
Sitten kun oot antanut sen lahjan ja menette katsomaan niitä omia tähtiä, niin kerrot että näin te kolme olette ikuisesti yhdessä.
Oot niin ihana -vauvakirja on tällä hetkellä tosi suosittu :)
Osta walk the line dvd-elokuva, ja katsomisen jälkeen esität kysymyksen: Menisitkö kanssani naimisiin?
Vauvakirjat ja tossut on vauvojen lahjoja. Ei niitä osteta rakkaalle joululahjaksi.
Jouluaatto kihlapäiväksi olisi hieno.
Miten vauvakirja on vauvan lahja? Vanhemmathan sitä täyttävät ja lukevat.
Ja ne tossut ovat kivat söpistelyä varten. Voithan hommata jonkin hemmotteluhierontajutun tai vastaavan, jos raskaana olevan jalat ja selkä särkevät jne.
Joo ei mitään vauvantavaraa! Itsekin olen raskaana olisi nöyryyttävää pelkkää vauvakamaa. Olen kuitenkin minä, mieheni vaimo enkä mikään pelkkä äiti!
Lahjakortti tulevalle hienolle äidille. Älä osta kuntosalikorttia, se loukkaa. Esim: Raskausjooga, tai raskaushieronta sopii.
Osta jotain tulevaa äitiyttä varten. Tykkäisikö hän esim. kantoliinasta tai imetystyynystä? Ja tietenkin annat myös suklaata tai muuta herkkua ja annat hierontaa.
Raskausajan hieronta -lahjakortti tai esim vauvaan viittaava koru jos hän keräilee jtn sarjaa.
Tarviaako edes liittyä mitenkään raskauteen? Mielestäni ei. Ihan hänelle henkilökohtainen lahja jotain. Kosinta toki kaikkein ihanin.. lähes kaikki toivovat olevansa edes kihloissa ennen kuin vauva syntyy.. Tuo turvallisuutta teille molemmille. isä on aika heikoilla vielä nykypäivänäkin lapsiinsa nähden jos ei olla naimisissa. Itse menin kihloihin viikkoa ennen esikoista. Häihin meni siitä monta vuotta.
Muita kylpytakki, hemmottelulahjakortti, kirja josta pitää..
Siis joululahja.