Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen pettyi minuun ja minä tavallaan häneen

Vierailija
11.11.2016 |

Olemme tapailleet kuukauden. Viime iltana hän teki aloitteen seksiin, mutta kieltäydyin ja kerroin haluavani tutustua häneen vielä enemmän vahvistaakseni tunteita ennen seksiä. Hän oli hyvin pettyneen oloinen ja sanoi tuntevansa olonsa torjutuksi. Sanoin hänelle haluavani häntä ja ettei tämä ollut torjunta. Olemme tavanneet hänen kanssaan 9 kertaa tämän kuukauden aikana. Hän kertoi minulle harrastavansa seksiä yleensä jo muutamalla ensimmäisellä tapaamis kerralla. Hän kysyi seksikumppanieni määrää ja vastasin rehellisesti 6.
Kysyin hänen määräänsä ja sain epäsuoran vastauksen noin 20? Loppuilta meni jotenkin vaikeassa ilmapiirissä ja lähdinkin sitten vähän ajan kuluttua omaan kotiini. Tänään hän otti minuun uudestaan yhteyttä ja sanoi haluavansa tavata minut. Olen nyt tässä ollut kahden vaiheilla pitäisikö meidän tavata vai ei? Onko hän liian erillainen ihminen minulle, miksi hän vastasi ''noin'' 20 eri seksikumppania ja ei tarkkaa lukua? Kerroinhan hänelle omanikin tarkasti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei pidä kirjaa kumppaneiden määrästä. Minulla n. 50 alle sata kuitenkin.

Vierailija
2/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua kiinnostaa, jatkat tapailua. Jos ei kiinnosta, niin ei väkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää asiasi päättää, me ei voida sitä tehdä.

Vierailija
4/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vielä tapaamaan ja katsomaan, josko mielesi muuttuisi.

Vierailija
5/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse rauhassa.

Vierailija
6/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et menettänyt mitään. Yli 5 eri miehen kanssa maanneen naisen kanssa seksi on vähän kuin patonkia työntäisi varastohallin ovista sisään edestakaisin. Toki anusreikä olisi saattanut olla vielä tiukka ja olisit ehkä päässyt sitä polkemaan helposti.

Eli kun nainen on esim. Harrastanut 5 kertaa seksiä hän on käyttökelvoton? (otan esimerkin, että jokaisen miehen kanssa vaikka kerran?), mutta yhden kumppanin kanssa tuhat kertaa, se olisi ok?

Tekstisi paljastaa kokemattomuutesi.

Lisäksi suosittelen tutustumaan, vaikkapa kirjoista lukemalla, ihmisen anatomiaan ja biologisiin faktoihin.

Vierailija
7/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myös parisuhteessa elävän reikä löystyy jos harrastaa seksiä yli 5 kertaa. Loistava logiikka :D

Vierailija
8/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kovin nuoria? Nuoret naiset usein luulevat, että seksiä pitää antaa heti tai mies kyllästyy, ja jos mies ei halua heti niin nainen ottaa sen niin, ettei mies ole kiinnostunut naisesta (koska naisen mielessä kaikki miehet haluavat seksiä heti). Jutelkaa. Jos on kiva tyttö noin muuten, niin tuskin tällaisen asian takia heivata kannattaa?

Eikä tuo kohtalaisen suuri seksin määräkään välttämättä tarkoita mitään nymfoa vaan ihan sitä, että nainen on olettanut että kaikille tapailtaville miehille pitää antaa. 

Vierailija
9/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen yleishyvä on aika tautinen, kondomikaan ei suojaa kaikelta.

Vierailija
10/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes voi tarkkaan määritellä seksikumppaneidensa määrän? Ensin pitäisi määritellä mitä on seksi. Mulla luku vaihtelee kolmen ja kahdeksan välillä, riippuen mitä seksillä tarkoitetaan. Sikäli ymmärrän ap:n ystävättären "noin"-vastauksen.

Vierailija
11/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä itse. Omat kokemukset näistä pano naisista päättyy kummiskin alle puoleen vuoteen.

Vierailija
12/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kovin nuoria? Nuoret naiset usein luulevat, että seksiä pitää antaa heti tai mies kyllästyy, ja jos mies ei halua heti niin nainen ottaa sen niin, ettei mies ole kiinnostunut naisesta (koska naisen mielessä kaikki miehet haluavat seksiä heti). Jutelkaa. Jos on kiva tyttö noin muuten, niin tuskin tällaisen asian takia heivata kannattaa?

Eikä tuo kohtalaisen suuri seksin määräkään välttämättä tarkoita mitään nymfoa vaan ihan sitä, että nainen on olettanut että kaikille tapailtaville miehille pitää antaa. 

Tai sit mimmi vaan tykkää seksistä ja ei välttämättä tarttee sitä syvintä henkistä yhteyttä harrastaakseen sitä.

Vierailija
13/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1 seksikumppani. mistä näitä lorttoja oikeen maailmaan sikiää :o

Vierailija
14/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen yleishyvä on aika tautinen, kondomikaan ei suojaa kaikelta.

Tällä yleishyvällä on ollut 12 miestä, enkä ole tautinen.

Vierailija
15/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa pano sillä kun nainen jättää seurqavaan kertaan menee aikaa muista se.

Tai ei tule aikoihin miehenä

Vierailija
16/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätä itse. Omat kokemukset näistä pano naisista päättyy kummiskin alle puoleen vuoteen.

Tätä minäkin juuri ajattelin. Etsin kuitenkin pitempi aikaisempaa kumppania, jopa loppuelämän. Hän on laittanut koko päivän tiuhaan tahtiin viestejä, pitää vissiin viheltää peli poikki, en ala hänen hetken leluksi.

Vierailija
17/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa pano sillä kun nainen jättää seurqavaan kertaan menee aikaa muista se.

Tai ei tule aikoihin miehenä

Mulla olis ollut mahdollisuus ottaa elämäni aikana monta ''panoa'', mutta en tykkää seksistä jos minulla ei ole minkäänlaisia tunteita naista kohtaan.

Vierailija
18/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tapailet naista joka ei osaa kunnioittaa miehen halua pidättäytyä ja jolle tapailu on automaattisesti panemista. Dumppaa se!

Vierailija
19/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme tapailleet kuukauden. Viime iltana hän teki aloitteen seksiin, mutta kieltäydyin ja kerroin haluavani tutustua häneen vielä enemmän vahvistaakseni tunteita ennen seksiä. Hän oli hyvin pettyneen oloinen ja sanoi tuntevansa olonsa torjutuksi. Sanoin hänelle haluavani häntä ja ettei tämä ollut torjunta. Olemme tavanneet hänen kanssaan 9 kertaa tämän kuukauden aikana. Hän kertoi minulle harrastavansa seksiä yleensä jo muutamalla ensimmäisellä tapaamis kerralla. Hän kysyi seksikumppanieni määrää ja vastasin rehellisesti 6.

Kysyin hänen määräänsä ja sain epäsuoran vastauksen noin 20? Loppuilta meni jotenkin vaikeassa ilmapiirissä ja lähdinkin sitten vähän ajan kuluttua omaan kotiini. Tänään hän otti minuun uudestaan yhteyttä ja sanoi haluavansa tavata minut. Olen nyt tässä ollut kahden vaiheilla pitäisikö meidän tavata vai ei? Onko hän liian erillainen ihminen minulle, miksi hän vastasi ''noin'' 20 eri seksikumppania ja ei tarkkaa lukua? Kerroinhan hänelle omanikin tarkasti.

Miksi tätä on alapeukutettu näin paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi