Mies! Voisitko seurustella naisen kanssa, joka ei pysty olemaan päällä seksin aikana?
Kysymys otsikossa. Voisitko seurustella naisen kanssa, joka ei pysty olemaan päällä seksissä (muiden asentojen suhteen ei ongelmaa)? Kyse on siis pysyvästä fyysisestä rajoitteesta naisen rakenteessa (ei siis ylipainosta tms), jonka takia tuo asento ei onnistu. Vähemmän varustellun miehen kanssa päällä oleminen tekee todella kipeää, paremmin varustellun kanssa asento ei edes onnistu. Olisiko yhden asennon puuttuminen sinulle mahdoton ajatus vai voisitko elää asian kanssa?
N21
Kommentit (32)
Lol, no enköhän sentään pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut parisuhteessa 23 vuotta ja viimeiseen 16 vuoteen en ole ollut mieheni päällä.
Mulla meni polvi rikki. Ei ilman kipua onnistu, joten ei viitti enää edes tarjota sitä mahdollisuutta. Mies toisinaan on vähän blääh asian suhteen, mutta lähes kaikki muut asennot toimii. Takaapäinkin, kunhan en ole kontillani. Ei tuo vielä ole sen takia eroa ottanut.
Mulla kans raajat ei kestä sitä asentoa. Mut oon miettiny seksikeinua, jos sillä joskus ;) Mut ei viel tartte kipasta kauppaan, ku ei oo ollu seksiä muutenkaan iäisyyksiin. Ap. hyvin piiiitkissä parisuhteissa jää seksi välillä TODELLA taka-alalle, että eiköhän tuo asennon puuttuminen jonakin päivänä ole aika epäoleellinen tekijä... Että ei niinku ensimmäisenä mielessä, jos näitä haasteita aletaan listaamaan :D
Täälläkin yksi seksirajoitteinen \o/ pystyn päällä oleen mutta ei kauan. Vamma on sellainen, että sen näkee vasta alastomassa tilanteessa.
Itselleni on ok, jos miehellä on fyysisiä rajoituksia. Mutta jos suuseksistä ei tykkää, se voi olla ongelma kanssani.
80% naisista makaa lahnana joten tuskin se lienee ongelma. Näillä mies nais sugdeluvuilla muutenkaan ole kauheasti varaa valittaa miehenä. Saati valita
Mä en oo päällä melkein ikinä koska en tykkää enkä osaa eikä se tunnu miltään. Ei oo poikaystävä valittanu.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksi seksirajoitteinen \o/ pystyn päällä oleen mutta ei kauan. Vamma on sellainen, että sen näkee vasta alastomassa tilanteessa.
Itselleni on ok, jos miehellä on fyysisiä rajoituksia. Mutta jos suuseksistä ei tykkää, se voi olla ongelma kanssani.
Haha tässä se taas nähtiin. Olet rajoitteellinen mutta silti jos mies ei halua suuseksiä se on ongelma.
Mun mies teki meille keinun 😃 vitsi se on ihana. Suosittelen. Niitä voi kai ostaakin mutta mun mies on kätevä käsistään. Monella tavalla 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on ok, jos miehellä on fyysisiä rajoituksia. Mutta jos suuseksistä ei tykkää, se voi olla ongelma kanssani.Haha tässä se taas nähtiin. Olet rajoitteellinen mutta silti jos mies ei halua suuseksiä se on ongelma.
Kuka mies kieltäytyisi suuseksistä? Moni nainen tykkää olla nimenomaan se työstävä osapuoli ;)
Voisin jos seksuaaliset mieltymykset osuvat muuten yhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon tosiaan, että yksi ainoa seksiasento ei ole määrittävässä osassa parishudetta rakennettaessa.
Nimenomaan. Jos koko suhde on kiinni yhdestä asennosta, äijä tarvitsee uutta asennetta elämäänsä. Meitä järkeviäkin tästä maasta löytyy, ei tarvi sellaisen kanssa jäädä, jonka mielikuvitus sängyssä tai sen ulkopuolella jähmettyy yhteen juttuun. Ei ole vaivan arvoinen mies se.
Tähän täytyy nyt sen verran miehenä kommentoida että aiemmin tänä vuonna tein tänne topikin jossa kysyin naisilta että haittaako se pahasti jos miehelle ei käy lähetyssaarnaaja-asento ja noin puolet vastanneista naisista oli sitä mieltä että se olisi iso ongelma.
Eli ilmeisesti palstan naisten mielestä mies on aika mahdoton jos hän jättää naisen siksi että nainen ei voi tulla päälle, mutta se taas on ymmärrettävää jos nainen jättää miehen siksi että mies ei kiihotu ollessaan naisen päällä...
Toi on nyt kyl tosi paha. Ei kukaan mies kestä tuota pettymystä selvin päin.
Ei vais, et kai sä ihan tosissasi tuollaista kysy?