Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Voisitko seurustella naisen kanssa, joka ei pysty olemaan päällä seksin aikana?

Vierailija
11.11.2016 |

Kysymys otsikossa. Voisitko seurustella naisen kanssa, joka ei pysty olemaan päällä seksissä (muiden asentojen suhteen ei ongelmaa)? Kyse on siis pysyvästä fyysisestä rajoitteesta naisen rakenteessa (ei siis ylipainosta tms), jonka takia tuo asento ei onnistu. Vähemmän varustellun miehen kanssa päällä oleminen tekee todella kipeää, paremmin varustellun kanssa asento ei edes onnistu. Olisiko yhden asennon puuttuminen sinulle mahdoton ajatus vai voisitko elää asian kanssa?

N21

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin tällaisiin kysymyksiin on palstalla kaksi ratkaisua: nielethän ja käyhän kakkonen

Vierailija
2/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan läski,laihduta

Vierailija
4/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo johtuu. Onko pinde jotenkin suuntautunut erilailla kuin normaalisti?

Vierailija
5/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onnistu takaa päin koska se sattuu liikaa. Mies ei oo jättänyt. Vielä. Väittää jopa rakastavansa mua. Lisäksi en pysty ottamaan suihin kun leuassa on vikaa enkä saa suuta isolle auki. Herranjestas. Tajusin että mun miehen täytyy olla tosi onneton.

Vierailija
6/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin voi olla eri mallisia/kallellaan johonkin suuntaan kuten miehetkin. :)

Ap

Vierailija
7/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asento on ainakin meillä niin harvinainen muutenkin, että tuskin tuosta kynnyskysymystä tulisi.

8/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, jos seksi muuten on hyvää.

Vierailija
9/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin voi olla eri mallisia/kallellaan johonkin suuntaan kuten miehetkin. :)

Ap

Sun täytyy etsiä mies jonka pippeli on sopivasti normaalista poikkeavasti kallellaan sun pimpulaan sopivasti :D

Vierailija
10/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan, että yksi ainoa seksiasento ei ole määrittävässä osassa parishudetta rakennettaessa. 

Vierailija
11/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun täytyy etsiä mies jonka pippeli on sopivasti normaalista poikkeavasti kallellaan sun pimpulaan sopivasti :D

Tässäpä hyvä kysymys deittailua varten miehelle "mihin suuntaan oot kallellaan? Ai siihen suuntaan, no ei se sitten käy." :D

Ap

Vierailija
12/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon tosiaan, että yksi ainoa seksiasento ei ole määrittävässä osassa parishudetta rakennettaessa. 

Nimenomaan. Jos koko suhde on kiinni yhdestä asennosta, äijä tarvitsee uutta asennetta elämäänsä. Meitä järkeviäkin tästä maasta löytyy, ei tarvi sellaisen kanssa jäädä, jonka mielikuvitus sängyssä tai sen ulkopuolella jähmettyy yhteen juttuun. Ei ole vaivan arvoinen mies se.

Vierailija
13/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloisesti yllättynyt, miten ymmärtäviä kommentteja tähän ketjuun on tullut, kiitos. Ehkä joku päivä löytyy mies, jolle tämä asia ei ole este (toisin kuin exälleni) :)

Ap

Vierailija
14/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut parisuhteessa 23 vuotta ja viimeiseen 16 vuoteen en ole ollut mieheni päällä.

Mulla meni polvi rikki. Ei ilman kipua onnistu, joten ei viitti enää edes tarjota sitä mahdollisuutta. Mies toisinaan on vähän blääh asian suhteen, mutta lähes kaikki muut asennot toimii. Takaapäinkin, kunhan en ole kontillani. Ei tuo vielä ole sen takia eroa ottanut.

Vierailija
15/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ap, mut kiva huomaa et meitä rajoitteisia on muitakin ku mä :D

Vierailija
16/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nyt vain tykkää olla päällä joten en ole, ja tämä ei ole ollut minkäänlainen ongelma yhdellekään tähänastisistani poikaystävistäni.

Vierailija
17/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jestas sentään😊 ihan kuin onnellinen parisuhde olisi yhdestä seksiasennosta kiinni. Ei ole! Jos se on, niin suhteella ei ole mitään tulevaisuutta.

Suurimmalla osalla, niin miehillä kuin naisilla on jokin juttu, mistä ei pidä tai on muuten rajoitteinen, jonka kumppani ottaa huomioon.

Vierailija
18/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin yhteen miehen kanssa, joka ei missään nimessä halua työntää anaaliin. En ole saanut kakkoseen 14 vuoteen. Silti meillä on ihan onnellinen suhde ja virkeä seksielämä. Sängyssä pitää tehdä sitä, mistä molemmat nauttivat.

Vierailija
19/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä on muuten niin ei haitta,mutta onko aapeen ongelma juuri penetraatiossa vai etkö pysty muutenkaan istumaan miehen päällä haarat levällään?

Esim. Römpsävaolla hieroa kikulia?

Nainen päällä hieman etukenossa on kuitenkin lähes sama sisääntyötymiskulma kuin lähetyssaarnaajassa?

Vierailija
20/32 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on vaan löysä toosa, ja miehen elin ei pysy sisällä kun hän on päällä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi