Mistä tällaisia naisia löytää?
Mistä löytyy päihteettömiä ja kotona viihtyviä rauhallisia naisia?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ulkoisesti ap:n ihanne:
Letit, tupsupipo, kånken, lapaset, villakangastakki, siistit tummansininset farkut, villasukat ja haisaappaat
En ole ap mutta tuohan olisi täydellinen :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 37. Seurustelusuhteissani minut on löydetty uimarannalta, kirjastosta, yliopistolta, puistosta ja kahdesti töistä. Kirjastosta ja työpaikalta löytäminen (jälkimmäinen) ovat johtaneet avioliittoon.
No oot ollut ehtiväinen. Vähän sitoutumiskykyisempää kiitooos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Letit, tupsupipo, kånken, lapaset, villakangastakki, siistit tummansininset farkut, villasukat ja haisaappaat
En ole ap mutta tuohan olisi täydellinen :)
Perustele!
Kotonahan minä! Tosin perheellinen olen tätä nykyä.
Mieheni kanssa löysimme toisemme Tinderistä. Iskemään minua on tultu kirjastossa, ruokakaupassa, töissä ja kadulla. Joskus "villissä" nuoruudessa kävin välillä kavereiden kanssa baareissa, eli sieltäkin saattaa löytyä. Tosin kannattaa olla ajoissa, kotiin hipsin nukkumaan yleensä jo yhdeltä.
Kyllä meitä siis löytyy joka puolelta. Ongelma taitaa olla siinä kuinka erottaa kaupan kassajonossa kotona viihtyvän menijästä.
Minähän löydän mieheni itse, nyt ei ole tarvetta, mutta sekään ei ole absoluuttinen sääntö, ettei sinua kukaan tule kotoa sohvalta hakemaan.
Nykyisen miehen sain juuri noin, itse hain.
Olen itse juurikin tuollainen, kauniiksi usein kehuttu, mutta niin paljon kun kaipaankin juuri nyt toista ihmistä ja ihmissuhdetta niin koen ettei minulla juuri nyt ole aikaa eikä energiaa suhteen rakentamiseen eli siihen alkuvaiheeseen.
Tuo kumpuaa juurikin siitä, että suurin osa haluaa seurusteluvaiheessa istua baareissa, käydä elokuvissa ym. eikä yhdessä oleminen kotosalla riitä, vaikka kotonakin voi tehdä kaikkea kivaa, kuten olla lähekkäin, katsella elokuvia, pelata pelejä, keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä, tehdä yhdessä ruokaa...
Ulkona käyn sitten koiran kanssa, kaupoilla, lenkillä ja toki toisinaan elokuvissa, teatterissa ym. Myös odotan innolla pääseväni aloittamaan kuntosaliharrastuksen. Luen lehtiä, kirjoja ja sisustan.
Sitten kun minut on leikattu ja olen siitä toipunut ( tuntuu jotenkin paremmalta toivoa suhdetta vasta leikkauksen jälkeen kun aloittaa suhde ja olla heti pian toipilaana) niin ainakin minut löytää treffipalstalta. :) Eli oletan, että sieltä voisi löytää muitakin kaltaisiani kotona viihtyjiä. :)
Niille, ketkä olettaa, että kotona viihtyvä ei käy missään niin tahdon sanoa, että itse ainakin tykkään matkustaa. Pääsen harvoin, mutta voisin aivan hyvin lähteä kerran vuodessa lomamatkalle...ehkä useamminkin, mutta yksin ei niin huvita.
Ap:ta neuvon etsimään netistä. Ne kuvattomatkin ilmoitukset kannattaa katsoa läpi. Aina kuvattomuuden syy ei ole ulkonäöstä kiinni vaan itsetunnosta. Minullakin on aika-ajoin itsetunto alhaalla ja, vaikka se nousiskin niin harkitsen kuvattoman ilmoituksen tekoa sillä kuvallinen on valitettavasti kohdallani aiemmin kerännyt valtavan määrän yhteydenottoja, mutta jotenkin niiltä ihmisiltä puuttuu se sisäinen kauneus, vaikka pieni osa oikein mukavilta vaikuttikin. En halua, että se kuva on lähes ainoa syy miksi minuun otetaan yhteyttä vaan jokin siinä tekstissäni (kysyin useilta miksi ottivat yhteyttä minuun niin oli kuvani ja huomasin ettei kirjoitustani oltu edes luettu) ja se, että keskustelutaitoa löytyy ja kiinnostutaan ihmisinä toisiinsa on tavoite.
Tsemppiä ap etsintään! :)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku treffisivusto, johon miehet voisi ohjata tällaisten perään?
Vierailija kirjoitti:
Täytätkö itse samat kriteerit?
Totta kai täytän samat kriteerit ja entinen kumppani oli samanlainen. Tuntuu että tässä ikäluokassa tällaiset naiset ovat hyvin harvinaisia. Olen 25-vuotias nuori mies.
ap
Vierailija kirjoitti:
No täällä kotona mä istun.
Minnes päin Suomea sovitan treffit:)
Miksi te aviossa olevat sotkeudutte tähän ketjuun tottakai te oottekin kotona haloo?
No minäkin olen kotityyppiä, perhetyyppi. Ja samassa jamassa kuin aloittaja:)'
Täällä kotonahan mä istun! Kaikki sanoo ettei se mies tuo sua kotoa hakemaan, mutta kun ei tuo yöelämäkään kiinnosta...
Terkuin, 23 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 37. Seurustelusuhteissani minut on löydetty uimarannalta, kirjastosta, yliopistolta, puistosta ja kahdesti töistä. Kirjastosta ja työpaikalta löytäminen (jälkimmäinen) ovat johtaneet avioliittoon.
No oot ollut ehtiväinen. Vähän sitoutumiskykyisempää kiitooos...
Tässä olivat kaikki kumppanini 22 vuoden ajalta. Kaikkien kanssa olen seurustellut, ja naimisissa olin ensin 5 vuotta ja nyt ollut viimeiset 7 vuotta. En harrasta lainkaan yhden yön suhteita tai miksi niitä nykyään sanotaankaan, en siis koe, että sitoutumiskyvyssäni olisi ongelmia, eipä ole kukaan aiemmin niin väittänyt 😀 -ed.
Vierailija kirjoitti:
Minähän löydän mieheni itse, nyt ei ole tarvetta, mutta sekään ei ole absoluuttinen sääntö, ettei sinua kukaan tule kotoa sohvalta hakemaan.
Nykyisen miehen sain juuri noin, itse hain.
Kerro lisää miten homman hoidit? Pliis.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tinderistä tai baarista.
Hei minä olen Tinderissä koska se on ainut keino viestittää miehille että olen sinkku ja minut voi nyt tulla hakemaan kotoani.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kotonahan mä istun! Kaikki sanoo ettei se mies tuo sua kotoa hakemaan, mutta kun ei tuo yöelämäkään kiinnosta...
Terkuin, 23 v.
Tee nettideittiprofiili.
Yhden kerran tylsyyksissäni tein profiilin Suomi24:seen, ja sain jo ekan tunnin aikana vaan pervoja viestejä ja tarjouksia seksistä.. Että etippä sieltä sitten elämänkumppania... :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle kans! Haisaappaat voi vaihtaa UGGeihin tms. Kuulostaa raikkaalta ja viattomalta, eikä miltään baareissa horoilevalta tunkkaiselta tatskamammalta. Itse en tosin ole päihteetön, mutta kyllä kiinnostaisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Piti kyllä googlata mikä on kånken ja haisaappaat mut ei mulle ole niin väliä miten nainen pukeutuu. ap
Tuttavapiirin kautta mutta itsellä on piirit ja kaveriporukat niin hajonneet ettei naisia tapaa missään muualla kuin nettideittailun kautta. Tuntuu että suomalaiset ei osaa jutella ja tutustua selvinpäin ja pidetään outona jos kaupungilla alkaa juttelemaan kun sattuu samalla puistonpenkille tms. On olleet tylyn oloisia naiset ihan kun on rennosti jutellut niitä näitä. Ruotsissa esim on helpompi jutella tuntemattomien naisten kanssa missä vaan. Baareissa en ole viihtynyt ja vihaan sitä liian kovalla olevaa musiikkia ja örveltämistä kun pitää huutaa vielä että puhe kuuluu. Naisilla paljon helpompi löytää oma sopiva partneri kun miehiä tarjolla kun pelkän treffiprofiilin tekee koska nettideittailussa miehiä riittää pommittamassa. Miehenä nettideittaillu paljon vaikeampaa ja kilpailua riittää joten viestit ei mene usein perille. Luulen että ainakin treffejä olis ollut enemmän jos olis nainen...
mies32
Tämä.