Mistä tällaisia naisia löytää?
Mistä löytyy päihteettömiä ja kotona viihtyviä rauhallisia naisia?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla letit ?
Letit on aina iso +
Aika monestakin paikasta. Kotona olemisen ohella voi vaikka käydä töissä tai opiskelemassa, kuntosalilla tai ties missä harrastuksissa. Minulla se on mm. yksi kamppailulaji.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirin kautta mutta itsellä on piirit ja kaveriporukat niin hajonneet ettei naisia tapaa missään muualla kuin nettideittailun kautta. Tuntuu että suomalaiset ei osaa jutella ja tutustua selvinpäin ja pidetään outona jos kaupungilla alkaa juttelemaan kun sattuu samalla puistonpenkille tms. On olleet tylyn oloisia naiset ihan kun on rennosti jutellut niitä näitä. Ruotsissa esim on helpompi jutella tuntemattomien naisten kanssa missä vaan. Baareissa en ole viihtynyt ja vihaan sitä liian kovalla olevaa musiikkia ja örveltämistä kun pitää huutaa vielä että puhe kuuluu. Naisilla paljon helpompi löytää oma sopiva partneri kun miehiä tarjolla kun pelkän treffiprofiilin tekee koska nettideittailussa miehiä riittää pommittamassa. Miehenä nettideittaillu paljon vaikeampaa ja kilpailua riittää joten viestit ei mene usein perille. Luulen että ainakin treffejä olis ollut enemmän jos olis nainen...
mies32
Sitten kannattaa etsiä uutta tuttavapiiriä. Vaikka joltain kivalta kurssilta voi löytyä uusia kavereita,.
Mistä löytäisi naisen joka rokkaa minun maailmani, jolla on omat menot ja aina palaisi minun syliin? Ota lasi sitä roseeta ystävien kanssa, nauti elämästä. Kunhan minä saan aina sen viimeisen tanssin.
Minä olen sellainen. Mut löytää kotoa :D
Haloo, ei kiinnosta miesseura. Huomenna tulee viikko siitä kun nakkasin edellisen lompakkoloisen pihalle. Hänkin väitti viihtyvänsä kotona mutta jännästi viihtyi vielä paremmin baarissa. En jää suremaan alkkista, vaikka muna oli hyvää niin kauan kuin sitä päivittäin sain.
Jos sinulla on komea kartano, jossa minä ehtoisa emäntä voin käyskennellä aitan polulla ilman huolen häivää taloudesta, niin johan toki. No käy 500 neliön merenrantatalokin. Riittävästi rahaa ja komeita palvelijoita, niin pysyn kotona. Pientä tissuttelua ei alkoholin käytöksi lasketa, ainakaan meillä päin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisi naisen joka rokkaa minun maailmani, jolla on omat menot ja aina palaisi minun syliin? Ota lasi sitä roseeta ystävien kanssa, nauti elämästä. Kunhan minä saan aina sen viimeisen tanssin.
Ihana! Oletko vähän karhumainen ja varttuneempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvainen kuin karhu mutta en murise, paitsi tietyissä asioissa ja ikääkin on kerttynyt:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla letit ?
Letit on aina iso +
Mieluiten letit. Yksi tai kaksi.
Mun markkina-arvoni on jo mennyttä. Olen 50v,tummat pitkät ja paksut hiukset joko letillä tai nutturalla. En meikkaa - en ole mitenkään erityisen launis, mutta eipä tuo ole haitannut itseä:)
Tykkään olla kotona, alkoholia en kuluta, poltan vain al capone pikkusikaria silloin tällöin. Syön tsi yritän syödä terveellisesti. En ota elämää liian vakavasti. Parasta on, kun muistaa välillä nauraa myös itselleen.
Vaikka se markkina-arvo on mennyttä, niin ei mua yhtään häiritse ajatus elää yksin loppuelämä. Vapaus <3
Joukkuepeleistä en ole koskaan tykännyt mutta ulkoilen ja retkeilen. Silti sopivaa naista ei ole löytynyt pitkään aikaan. 2 vuotta kohta sinkkuna ja etsin naista joka osaa asettua ja olla vaan ilman että pitää kokoajan olla menossa ja bilettämässä
Vierailija kirjoitti:
Mun markkina-arvoni on jo mennyttä. Olen 50v,tummat pitkät ja paksut hiukset joko letillä tai nutturalla. En meikkaa - en ole mitenkään erityisen launis, mutta eipä tuo ole haitannut itseä:)
Tykkään olla kotona, alkoholia en kuluta, poltan vain al capone pikkusikaria silloin tällöin. Syön tsi yritän syödä terveellisesti. En ota elämää liian vakavasti. Parasta on, kun muistaa välillä nauraa myös itselleen.
Vaikka se markkina-arvo on mennyttä, niin ei mua yhtään häiritse ajatus elää yksin loppuelämä. Vapaus <3
Hetkinen, minä ja muut päättävät sinun markkina arvon. Et sinä voi päätellä omaa arvoasi? Kuullostat salaiselle saaliille mutta jos tuo ei ole "haitanut iseäsi". Jos haluat olla yksin, se on sinun valinta. Itse valitsen aina kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvainen kuin karhu mutta en murise, paitsi tietyissä asioissa ja ikääkin on kerttynyt:)
Eikö jatketa keskustelua? Mur!
Täällähän minä kotona olen. Lasten ja puolison kanssa.
Puoliso löysi minut yliopistolta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen. Mut löytää kotoa :D
Haloo, ei kiinnosta miesseura. Huomenna tulee viikko siitä kun nakkasin edellisen lompakkoloisen pihalle. Hänkin väitti viihtyvänsä kotona mutta jännästi viihtyi vielä paremmin baarissa. En jää suremaan alkkista, vaikka muna oli hyvää niin kauan kuin sitä päivittäin sain.
mies jos nakkais alkkisnaisen menemään niin saisi luultavasti moraalisaarnan ja haukkuja. Kyllä jokasen velvollisuus on hallita päihteiden käyttönsä
Pitää vaan lähteä soittelemaan ovikelloja.