Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v*tun tinder!!!

Vierailija
10.11.2016 |

mrrrrr, tuo lagittaa aivan kauheasti! Ilmoitti just että olin saanut matchin, mutta siinä lukee nyt vaan ''sinulla ei ole yhtäkään matchia vielä''. Olennäköjään tuomittu olemaan yksin väkisinkin kun puhelinkin vittuilee ja estää sen!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kaikki miehet tykkää joka naisesta! Olen ollut Tinderissä kaksi viikkoa, käynyt läpi kaikki pääkaupunkiseudun tarjokkaat (sovellus oikeasti on ilmoittanut, ettei uusia ole), tykännyt noin viidestäkymmenestä miehestä ja mätsejä minulla on 7. Juttelen kahden kanssa, mutta jos niistä ei tule mitään niin poistan koko sovelluksen, ei vaan toimi minulla.

Mutta siis, kaikki miehet eivät todellakaan tykkää kaikista. Lakatkaa jauhamasta näitä av-legendoja.

Ei kaikki, mutta aivan helvetin moni. Olen nyt rehellinen: jos saat vain 7/50 matchia, niin joko tavoittelet miehiä jotka on haluttavuudessa aivan helvetisti sun yläpuolella tai sitten sulla on yleensäkin todella vähän varaa valita. Ei tuosta mitään sääntöä voi tehdä.

Vierailija
22/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehet likettävät liki kaikkia naisia. Itse sain 90 % miehistä mätchin, mutta tuloksena oli että vain n. 10 % aloitti keskustelun. Ei niillä mätcheilläkään tee mitään jos ei ole todella kaunis nainen.

No juurihan tässä on muutamakin nainen kertonut, ettei ole saanut mätsejä kaikilta miehiltä? Silloinhan KAIKKI miehet eivät liketä KAIKKIA naisia. 

Mikset itse aloita keskustelua? Itse olen avannut keskustelun miesten kanssa heti, kun olen huomannut mätsin. En minä niitä sinne koristeeksi kerää. 

Ja kerro toki missäs sanoin etten aloittanut. En missään kohtaa.

Aloitin, mutta miehet joko poistivat minut tai keskustelu kesti sen parisen viestiä nihkeästi. Musta on todella outoa jos naisena ei tuolla saa kaikilta/liki kaikilta miehiltä mätchiä!

Et sanonutkaan, enkä minäkään sanonut sinun sanoneen - KYSYIN, miksi et itse aloittaisi keskustelua, kun valittelit että monista mätseistä huolimatta niin harva mies alkaa jutella sinulle. Turhaan tässä nyt yrität olla nenäkäs, viesti selkeämmin jos lukija ei ymmärrä sanomaasi.

Sinä et ymmärrä, etten minä saa mätsejä, mutta minä kyllä ymmärrän, miksi sinun keskustelusi kuihtuvat. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kaikki miehet tykkää joka naisesta! Olen ollut Tinderissä kaksi viikkoa, käynyt läpi kaikki pääkaupunkiseudun tarjokkaat (sovellus oikeasti on ilmoittanut, ettei uusia ole), tykännyt noin viidestäkymmenestä miehestä ja mätsejä minulla on 7. Juttelen kahden kanssa, mutta jos niistä ei tule mitään niin poistan koko sovelluksen, ei vaan toimi minulla.

Mutta siis, kaikki miehet eivät todellakaan tykkää kaikista. Lakatkaa jauhamasta näitä av-legendoja.

Ei kaikki, mutta aivan helvetin moni. Olen nyt rehellinen: jos saat vain 7/50 matchia, niin joko tavoittelet miehiä jotka on haluttavuudessa aivan helvetisti sun yläpuolella tai sitten sulla on yleensäkin todella vähän varaa valita. Ei tuosta mitään sääntöä voi tehdä.

Joo, olet varmasti aivan oikeassa enkä tänne mitään neuvoa tullutkaan tilanteeseeni kysymään. Kommentoin vain tuota, että KAIKKI miehet tykkäävät kaikista naisista. Kun näinhän se ei ole. 

Vierailija
24/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea käsittää mätsien hankaluutta. Mulla tulee mätsi n. joka toisen miehen kanssa, jonka pyyhin oikealle.

Noh, kivat sulle. Vaikea käsittää sinun tilannettasi, koska itsellä ei ole sama tilanne.

Mutta edelleenkään JOKAINEN MIES ei ole valinnut sinuakaan, toisin kuin täällä aina väitetään.

Niin no hyvännäköinen mies voi valikoida, niitä te sitten itse valitsette ja yllätys, ei tulekaan mätsejä. 

Itsekin normaalina miehenä nakkaan kaikilla sydäntä  ja sieltä sitten poimitaan parhaat. Noin se menee jos ei ole ulkoisesti naisten vitt"a kihelmöimään saava miekkonen (=panomies)

Vierailija
25/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tinder näytä sinulle kaikkia tarjokkaita. Siinä on vähän jotain kikkailua päälle. Tietty määrä ihmisiä joita päivässä voit svaippailla. Jos lyöt rahaa tiskiin ja otat sen tinder pro:n tms niin saat ehkä sitten rajat auki.

Onko tämä vain oletus vai oikeaa tietoa? Kuulostaisi sinänsä loogiselta, että ihmiset eivät pääsisi käymään noita läpi kovin äkkiä ja siten hylkäämään koko sovellusta heti alkuunsa. Okei, annan sen levätä hetken nyt sitten.

Miksi muuten minulle tulee jatkuvasti uusintakierroslaisia? Siis tyyppejä, jotka muistan jo raksittaneeni pois? Ei kai niin pitäisi käydä? Muutenkaan tuo ei toimi aivan oikein, koska minulle tarjotaan usein henkilöitä etäisyysrajojeni ulkopuolelta. 

Ne on todennäköisesti sellaisa, jotka ovat laittaneet sinulle sydäntä. Siellä se ihana tavallinen sinun tasoinen mies odottaa sua, Tinder oikein tyrkyttää, ei vaan kelpaa. :)

Vierailija
26/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea käsittää mätsien hankaluutta. Mulla tulee mätsi n. joka toisen miehen kanssa, jonka pyyhin oikealle.

Noh, kivat sulle. Vaikea käsittää sinun tilannettasi, koska itsellä ei ole sama tilanne.

Mutta edelleenkään JOKAINEN MIES ei ole valinnut sinuakaan, toisin kuin täällä aina väitetään.

Niin no hyvännäköinen mies voi valikoida, niitä te sitten itse valitsette ja yllätys, ei tulekaan mätsejä. 

Itsekin normaalina miehenä nakkaan kaikilla sydäntä  ja sieltä sitten poimitaan parhaat. Noin se menee jos ei ole ulkoisesti naisten vitt"a kihelmöimään saava miekkonen (=panomies)

Silti palstan mukaan KAIKILLA naisilla on satoja keskusteluja meneillään koko ajan? 

Itse en komeimpia miehiä koskaan, koska tiedän miten epärealistista sellaisia on tavoitella. Joskus mietinkin, että Tinder on aika raaka molemmille ääripäille - on liian hyviä ja sitten on liian huonoja. Keskitaso pärjännee parhaiten.

Sen sijaan pyrin valinnoillani minimoimaan kaikki sellaiset henkilöt, joilla voisi olla tapana puhua "vitun kihelmöinnistä"...

Vierailija
27/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder naiset on luusereita. Saa ylläpitää keskustelua koko ajan. Monen kuukauden kokemuksella.

Lisäksi jos saat miehenä 100 naisesta edes 5 matchia olet ihan eliitti komea...

Jos ette usko niin kutsun kahville kaikki niin voin todistaa asian rautalangasta

Vierailija
28/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tinder näytä sinulle kaikkia tarjokkaita. Siinä on vähän jotain kikkailua päälle. Tietty määrä ihmisiä joita päivässä voit svaippailla. Jos lyöt rahaa tiskiin ja otat sen tinder pro:n tms niin saat ehkä sitten rajat auki.

Onko tämä vain oletus vai oikeaa tietoa? Kuulostaisi sinänsä loogiselta, että ihmiset eivät pääsisi käymään noita läpi kovin äkkiä ja siten hylkäämään koko sovellusta heti alkuunsa. Okei, annan sen levätä hetken nyt sitten.

Miksi muuten minulle tulee jatkuvasti uusintakierroslaisia? Siis tyyppejä, jotka muistan jo raksittaneeni pois? Ei kai niin pitäisi käydä? Muutenkaan tuo ei toimi aivan oikein, koska minulle tarjotaan usein henkilöitä etäisyysrajojeni ulkopuolelta. 

Ne on todennäköisesti sellaisa, jotka ovat laittaneet sinulle sydäntä. Siellä se ihana tavallinen sinun tasoinen mies odottaa sua, Tinder oikein tyrkyttää, ei vaan kelpaa. :)

Tavallisia miehiä minä valitsenkin, älä siitä huoli. Se vain, että jos tarjotaan miestä 195 kilometrin päästä, niin se on liikaa. Se ei onnistu. Enkä ymmärrä, miksi sitä edes tarjotaan, koska olen rajannut etäisyydeksi vain pk-seudun.

Olen myös ollut käsityksessä, että raksitetut olisivat ikuisesti poissa silmistä? Etenkin ulkomaalaisia tulee jatkuvasti samoja uudestaan ja uudestaan, enkä nyt ihan koe että olisivat minun tyyppiäni. Toivoisin, että saisi rajata hakua etnisyyden perusteella jotenkin. (Juu, tykkään sinisistä silmistä ja mieluiten vielä vaaleasta tukasta, joten olen tässä enemmänkin pinnallinen kuin rasisti.)

Vierailija
29/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti palstan mukaan KAIKILLA naisilla on satoja keskusteluja meneillään koko ajan? 

..

Ei tietenkään kaikilla ole.  Komeilla miehillä ja hyvännäköisillä naisilla voi olla. Tinder on hyväänköisten ihmisten kohtauspaikka. Taviksillakin tärppää jos ne tiputtaaa rimaa, miehet yleensä näin tekeekin, naisen aika paljon harvemmin.  Tossa on se logiikka.  En sitä nyt enempää avaa, mutta ihan peruslogiikalla se aukeaa.

Vierailija
30/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Ei tietenkään kaikilla ole.  Komeilla miehillä ja hyvännäköisillä naisilla voi olla. Tinder on hyväänköisten ihmisten kohtauspaikka. Taviksillakin tärppää jos ne tiputtaaa rimaa, miehet yleensä näin tekeekin, naisen aika paljon harvemmin.  Tossa on se logiikka.  En sitä nyt enempää avaa, mutta ihan peruslogiikalla se aukeaa.

Siis hetkinen, ei MINULLA ole ongelmia tämän logiikan tajuamisessa :D Puhun koko ajan vain ja ainoastaan siitä, mitä TÄLLÄ PALSTALLA olen Tinderistä ja miehistä ja naisista lukenut. Edelleenkään en ihmettele omaa onneani sovelluksessa, enkä intä vastaan mihinkään muuhun kuin siihen, miten täällä näistä aina puhutaan - katso vaikka viesti numero kolme tästäkin ketjusta.

Rautalanka: "KAIKKI naiset saavat aina seksiä" ja "KAIKKI naiset saavat satoja Tinder-mätsejä" ja "KAIKKI miehet antavat KAIKILLE naisille sydäntä". Näitä käsityksiä vastaan intän tässä. 

Mitä tulee noiden tarjokkaiden loppumiseen, niin siinä on tosiaan jokin systeemi. Nyt kun katsoin niin taas tulee uusia (ja niitä samoja vanhoja...) naamoja tarjolle, vaikka eilen tosiaan väitettiin kaikkien loppuneen. Lisäksi olin saanut kaksi uutta mätsiä joiltain yli viikko sitten tykkäämiltäni, joten missähän järjestyksessä se sitten noita lopulta oikein tarjoaa. Onko tuota algoritmia avattu missään koskaan?

Vierailija
31/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Siis hetkinen, ei MINULLA ole ongelmia tämän logiikan tajuamisessa :D Puhun koko ajan vain ja ainoastaan siitä, mitä TÄLLÄ PALSTALLA olen Tinderistä ja miehistä ja naisista lukenut. Edelleenkään en ihmettele omaa onneani sovelluksessa, enkä intä vastaan mihinkään muuhun kuin siihen, miten täällä näistä aina puhutaan - katso vaikka viesti numero kolme tästäkin ketjusta.

Rautalanka: "KAIKKI naiset saavat aina seksiä" ja "KAIKKI naiset saavat satoja Tinder-mätsejä" ja "KAIKKI miehet antavat KAIKILLE naisille sydäntä". Näitä käsityksiä vastaan intän tässä. 

Mitä tulee noiden tarjokkaiden loppumiseen, niin siinä on tosiaan jokin systeemi. Nyt kun katsoin niin taas tulee uusia (ja niitä samoja vanhoja...) naamoja tarjolle, vaikka eilen tosiaan väitettiin kaikkien loppuneen. Lisäksi olin saanut kaksi uutta mätsiä joiltain yli viikko sitten tykkäämiltäni, joten missähän järjestyksessä se sitten noita lopulta oikein tarjoaa. Onko tuota algoritmia avattu missään koskaan?

No noita viikko sitten tykättyjen matcheja voi selittää ihan sekin, että ko. henkilö ei ole useampaan päivään käyttänyt Tinderiä. En minäkään siellä käynyt edes lähellekään joka päivä, kun sitä kokeilin.

Mulla kans loppui ehdokkaat (miljoonakaupungissa...) eli jotenkin niitä rajoitetaan, ja toisaalta ihmiset myös liikkuvat eli heitä ilmestyy uutena hakualueellesi.

Samoin nämä tosi kaukaiset tarjokkaat ovat voineet hetki sitten olla lähelläsi. Kotikaupungissani on paljon turisteja, joten etenkin alkuviikosta sain tuhansien kilometrien päässä olevia ehdotuksia, kun olivat olleet viikonloppulomalla täällä.

Vierailija
32/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

No noita viikko sitten tykättyjen matcheja voi selittää ihan sekin, että ko. henkilö ei ole useampaan päivään käyttänyt Tinderiä. En minäkään siellä käynyt edes lähellekään joka päivä, kun sitä kokeilin.

Mulla kans loppui ehdokkaat (miljoonakaupungissa...) eli jotenkin niitä rajoitetaan, ja toisaalta ihmiset myös liikkuvat eli heitä ilmestyy uutena hakualueellesi.

Samoin nämä tosi kaukaiset tarjokkaat ovat voineet hetki sitten olla lähelläsi. Kotikaupungissani on paljon turisteja, joten etenkin alkuviikosta sain tuhansien kilometrien päässä olevia ehdotuksia, kun olivat olleet viikonloppulomalla täällä.

No tuo ihmisten liikkuvuus voikin olla hyvä selitys. Jotkuthan ovat täälläkin puhuneet käyttäneensä Tinderiä junassa ja muualla, joten sillä lailla tietysti ihmisiä tulee ja menee etäisyyksien sisällä ja ulkona. Mielenkiintoinen ilmiö tämä Tinder kaikkiaan kyllä on, pitäisi lukea se siitä kirjoitettu gradu.

Olen tosiaan itse käyttänyt sovellusta vasta kaksi viikkoa, joten alkuinnostuksessa selaan sitä jatkuvasti. Varmasti vanhemmat käyttäjät eivät selaa tähän tahtiin, joten ehkä en vielä voi ennustaa mitään noiden mätsieni suhteen. Toisaalta mietin, että missä vaiheessa on vain todettava ettei flaksi käy - tiedän muutamia (naisia!!), jotka ovat olleet vuodenkin Tinderissä ilman sen kummempaa onnea, ja taas toisaalta tiedän joitakin onnellisesti pariutuneita, joilla on napannut heti viikossa kiinni. Ja taas toisaalta, eipä minua täältä kotoakaan kukaan hae, että sama se kai on olla Tinderissä vielä toisetkin kaksi viikkoa. 

Vierailija
33/34 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuo yksi rumilusnainen hiiltyy kun totesin, että naiset saavat liki kaikista miehistä mätchin.

Ottaako noin sieluun tajuta, että siinä missä sinulle tuottaa vaikeuksia saada edes kourallinen mätchejä valtaosa naisista saa 8/10 ellei peräti 10/10 tykätystä miehestä mätchin?

Ei vaan, kyllä minuakin vituttaisi jos olisin siinä tilanteessa, mutta en ole.

Vierailija
34/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuo yksi rumilusnainen hiiltyy kun totesin, että naiset saavat liki kaikista miehistä mätchin.

Ottaako noin sieluun tajuta, että siinä missä sinulle tuottaa vaikeuksia saada edes kourallinen mätchejä valtaosa naisista saa 8/10 ellei peräti 10/10 tykätystä miehestä mätchin?

Ei vaan, kyllä minuakin vituttaisi jos olisin siinä tilanteessa, mutta en ole.

Voi sinua :) En ole hiiltynyt enkä edes varsinaisesti juuri sinun sanomaasi takertunut, vaan kritisoin palstan miesten puheita ihan yleisellä tasolla. Opettele lukemaan. 

Ja viis Tinder-mätseistä, minäpä tapasin kuulkaa lauantaina aivan ihanan miehen ja ihan tuolla elävässä elämässä! Eilen jo nähtiin ja tänään nähdään taas töiden jälkeen. Hyvältä vaikuttaa!

T: rumilusnainen, jota ei vituta tilanteensa kyllä yhtään... :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi