Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea e-lasku

Mitä häh
10.11.2016 |

Oli tullut joku nordea e-lasku,en ole halunnut mitään e-laskuja ja en saanut tuosta mitään tolkkua mikä se edes oli.
Laskussa oli myös merkattuna maksutilikin valmiiksi.
Muita laskuja ei pystynyt erikseen vahvistamaan ja poistin sitten tuon nordean laskun että sain muut laskut vahvistettua.
Mitä nuo tuollaiset "pakkomaksulaskut"oikein ovat,eikö itse saa päättää miltä tililtä ja milloin laskuja maksaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta on sullakin elämä, jos et saanut edes sitä katsottua, kuka laskuttaa ja mistä. Joka ainoan laskun pystyy sitäpaitsi vahvistamaan vaikka yksitellen, jos haluaa.

Vierailija
2/12 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joko luottokorttilasku tai jokin lainanlyhennys. Ehkäpä ei olisi kannattanut poistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainanlyhennys menee automaattisesti.

Siinä laskussa oli vain nordea ja ei ollut kuin yksi vahvista luukku,se lasku oli pakko poistaa että sain muut vahvistettua.

Vierailija
4/12 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso e-laskut > saapuneet laskut > laskuttajan erittely. Onko sulla Norwegianin luottokorttia? Voi olla sen lasku.

Vierailija
5/12 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masteri.

Vierailija
6/12 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä palsta. Soita nordean aspaan. Ainoana pankkina palvelee 24/7!

Vierailija
7/12 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli Master-lasku e-laskuna, vaikken ole tilannut sitä. Helvetin huonoa palvelua. En minannut myöskään osata toimia sen kanssa. Laskussa oli vielä summana 0,00 euroa, vaikka sinne olin ostellut kaikenlaista, koska voisin pitää marraskuussa lyhennysvapaan, jos haluaisin. Mutta en pidä sitä, joten maksoin sen sitten. Mietin mistä se e-lasku oikein tuli tai siis miksi??

Vierailija
8/12 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te nuijat osaa lukea? Lokakuun masterin paperilaskussa luki, että marraskuun lasku tulee E-laskuna. Voi hyvänen aika kun nykynuoriso on avutonta.👎

Vierailija
9/12 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te nuijat osaa lukea? Lokakuun masterin paperilaskussa luki, että marraskuun lasku tulee E-laskuna. Voi hyvänen aika kun nykynuoriso on avutonta.👎

Ja lisäksi tästä on tullut myös asiakastiedote kesällä. Mutta eihän niitä kannata lukea...

Vierailija
10/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole silmään sattunut eikä ainakaan mun asiakastiedotteissa ollut mitään mainintaa,en ole niitä ikinä lukenut,mutta eilen selasin ne läpi.

Miksi tuossa laskussa ei ollut kuin nordea ja kokonaissumma?

Miksi siinä oli myös maksutili valmiina?

Ja miksi ei voinut maksaa muita laskuja erikseen?

Onko muut joutuneet "kuulusteluun" pankkiin? Itse jouduin kun täyttelin siihen kyselylomakkeeseen ihan puutaheinää,aukesi joka kerta kun meni nettipankkiin.

Vierailija
11/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Ei ole silmään sattunut eikä ainakaan mun asiakastiedotteissa ollut mitään mainintaa,en ole niitä ikinä lukenut,mutta eilen selasin ne läpi.

Onko muut joutuneet "kuulusteluun" pankkiin? Itse jouduin kun täyttelin siihen kyselylomakkeeseen ihan puutaheinää,aukesi joka kerta kun meni nettipankkiin.

Ap, siinä  e-laskun vieressä  oli varmaankin sellainen ruutu jossa oli  väkänen. Sen väkäsen poistamalla sen ois voinu jättää vahvistamatta. Laskussa ois myös ollut se erittely jos oisit klikannut sen auki. Se maksuutili  on varmaan sen palkkatilisi?

Mulle on alusta saakka tullut master e-laskuna. Kyllä sen edestä saa se täpän veks ettei tarvitse vahvistaa sitä ennen eräpäivää ja jos on useampi tili käytössä, saa maksutilinkin itse valittua kun klikkaa sitä  Muuta/Muokkaa-linkkiä.

Postista on tullut niin epävarma että parempi ottaa laskut sähköisessä muodossa.

Vierailija
12/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Niin... Tuntuuko sinusta koskaan, että sinua kohdellaan jotenkin epäreilusti? Oletko koskaan miettinyt, että syy voisi löytyä peilistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme