Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko lukeneet Poikani Kevinin?

Vierailija
10.11.2016 |

Mitä mieltä olitte kirjasta? Suositteletko?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikani lukenut mutten keviniä

Vierailija
2/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on luettu. Ihan ajatuksia herättävä ja phöri mielessä pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja voin suositella

Vierailija
4/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja luettu ja leffa nähty. Suosittelen!

Vierailija
5/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä minusta voi suositella kenellekään, ainakaan liian tyhmälle. Ihmiset ei huomaa tekstissä olevia yhden pisteen vihjeitä. Jos sikiö yrittää äidin mielestä vahingoittaa äitiä kohdusta käsin (näin se muistaakseni kirjassa meni), niin silloin vika on äidissä eikä sikiössä. Kuitenkin porukat ei tajua tätä vaan tarjoaa kirjaa käsikirjaksi kaikille äitiparoille, joilla on riesanaan synnynnäisesti paha lapsi. Ja muutenkin kun kirjailija on itse vakaumuksellinen vela. Vähän niinkuin palstapersu tutkiskelisi muslimeja kirjoittamalla näistä kirjan jossa muslimit ovat psykopaatteja.

Vierailija
6/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oken nähnyt vain elokuvan,joka oli mielestäni järkyttävä.

7/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kirja oli ihan kuippu. Mitään vastauksia ei annettu valmiina, (olen siis tästä eri mieltä edellisen kirjoittajan kanssa) vaan kirjailija käsitteli teemaa, voiko lapsi olla syntymästään paha, vai tekeekö lastaan rakastamaan kykenemätön äiti lapsesta pahan. Psykologisesti yksi rankimmista kirjoista, jonka olen lukenut. Lionel Shriverin muuhunkin tuotantoon kannattaa tutustua. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen poikani lukenut mutten keviniä

Yritit sitten väkisin vääntää vitsin (?) ja totesit varmaan itsekin lähettämisen jälkeen, ettei nyt oikein irronnut.

Vierailija
9/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinto heräs kirjaan kun on niin erilaisia mielipiteitä, että pakko ottaa huomenna selkoa kirjasta. Kirjastoon siis! :D

Ap

Vierailija
10/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti tosiaan ajattelee noin, että lapsi jo kohdussa yrittää vahingoittaa häntä, niin kyllähän se ongelmia ennustaa. Siis jos tuo äidin näkemys lapsesta on tuollainen niin asiat on pahasti pielessä, kiintymyssuhde ja vuorovaikutus. Vauva ei koskaan ilkeyttään itke tai "kiukuttele".

Vierailija
11/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinto heräs kirjaan kun on niin erilaisia mielipiteitä, että pakko ottaa huomenna selkoa kirjasta. Kirjastoon siis! :D

Ap

Möh, kylläpä ärsyttää. Ei näköjään ollut saatavilla meidän kaupunginkirjastossa. :( Verkkokirjastosta tarkistin..

Vierailija
12/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva oli pysäyttävä, ajatuksia herättävä. Voisin itsekin hakea kirjan luettavaksi. Kiitos hyvästä ideasta ap!

Vierailija
13/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva oli pysäyttävä, ajatuksia herättävä. Voisin itsekin hakea kirjan luettavaksi. Kiitos hyvästä ideasta ap!

Ole hyvä. :) Elokuva tuolla kirjastossa kyllä on, hmm..

Vierailija
14/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvasta en niin paljoa pitänyt, mutta kirja oli hyvä.

Vierailija
15/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa kirjakaupassakin luki "Ei saatavilla" Voi räkä, kyllä harmittaa. :(

Vierailija
16/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mielestäni kirja oli ihan kuippu. Mitään vastauksia ei annettu valmiina, (olen siis tästä eri mieltä edellisen kirjoittajan kanssa) vaan kirjailija käsitteli teemaa, voiko lapsi olla syntymästään paha, vai tekeekö lastaan rakastamaan kykenemätön äiti lapsesta pahan. Psykologisesti yksi rankimmista kirjoista, jonka olen lukenut. Lionel Shriverin muuhunkin tuotantoon kannattaa tutustua. 

Joo ei kirjassa anneta valmiita vastauksia mutta kun kaikki ei huomaa sitä vaan luulee että annetaan. Luin kirjan pari vuotta esikoisen syntymän jälkeen ja kirja oli ahdistava siksi että tajusin että olisin itse voinut kirjoittaa jotain tuollaista velana. Olin nimittäin itsekin vuosia vela ja luulin oikeasti jääväni lapsettomaksi. Sitten kuitenkin syntyi lapsi ja kaikki ajatukset kääntyivät päälaelleen lähtien siitä mihin pieni lapsi kykenee ja mihin ei. Miten velalla voi olla tästä riittävän syvä näkemys. Ja ei siinä mitään, saahan sitä kirjoitella. Mutta karmea esimerkki siitä mitä voi seurata tuli kun kirjasta ahdistuneena googletin ja päädyin ensitöikseni jonnekin päihdelinkki-keskusteluun jossa päihderiippuvaisten lasten äidit suosittelivat kirjaa toisilleen sillä mentaliteetilla että ei voi mitään jos lapsi on syntymästään asti paha. Voi ei... Tuossa tilanteessa just paras apu... Tällaisten takia kirja on mielestäni syvästi epäeettinen.

Vierailija
17/17 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kirjoja, mutta olen kyllä nähnyt kaikki Yksin kotona-elokuvat.