Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ääntä inhoat eniten?

Vierailija
10.11.2016 |

Minä inhoan jos joku mässyttää/mäiskyttää ruokaa syödessä! BRR!!
Inhoan tätä ääntä niin paljon, että rupeaa ihan kuvottamaan ja ärsytystasot nousee kattoon samantien :D

Entäs teillä?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steppaavan menninkäisen tepsuttelu.

Epämääräiset äännähdykset hyljealtaasta.

Ruputustuolin kitinä.

Vierailija
102/113 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan mässytys. Hyi helkkari.

Kuorsaus toiseksi pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello yhdentoista lyöntejä, kun palsta hiljenee.

Vierailija
104/113 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen ja lasten kiljunta, rääkynä, kitinä, märinä... Tekisi mieli käydä survomassa tulppa suuhun.

Kaikki moottoriajoneuvot, joilla ajetaan ns. turhaa ajoa; mopot, moottorikelkat ym.

Vierailija
105/113 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisten ”puhetta”

Vierailija
106/113 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieressä istuva työkaveri juuri vetelee banaania ja mässyttää niin kovaa, että oli pakko laittaa heti kuulokkeet korville =D 

Vasemmistolle annettu ääni vaaleissa

Vierailija
107/113 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilan kannen keikkumista työtasolla

Vierailija
108/113 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kaikki. Ratkaisin sen olemalla kova jätkä ja hiljentämällä kaiken äänen.

Nykyään olen tolerantti kaikelle. Minusta kasvoi kova ihminen.

Kestän ihan mitä tahansa ääntä.

Teen kasvatustyötä muiden parissa ja opetan muillekin siedätystä.

Tähän vaaditaan auktoriteettiä.

Vierailija
109/113 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakaroiden kiljuntaa. Hyvänä kakkosena tulee räppi, joka ei ole musiikkia nähnytkään.

Vierailija
110/113 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri ja imurointi tulee ykkösenä.

Kolahtelu. Siis sellainen missä tavaroita tipahtelee ja kädellä kalautellaan seiniin kun itse yrittää esim. kuunnella jotain.

Aterimien ja ruokailuastioiden kilkuttelu ja kalistelu. Joillain tämä on liiallista ja olen alkanut miettiä, onko se jo oire jostain. Siis tiedättekö, kun menette tauolle syömään ja siellä on se yksi työkaveri, joka asettelee purkkeja purnukoita ja kilkuttaa yhdestä lusikalla yhtä ja toisesta toista ja se vaan kestää. Syödessäkin jotkut kilisyttelee ihan liikaa.

Ja se märkä, lossahtava maiskautusääni suusta syödessä. Jostain syystä tykkään purkansyömisäänestä, mutta kaikki muu on kamalaa. Joillakin ihmisillä on myös tällainen kostea tapa puhua ja esim. maiskautella puhuessaan. Sietämätöntä..

Vierailija
111/113 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin osastolla vähän aikaa sitten ja opin inhoamaan mässyttämistä ja sellaista "muiskis" ääniä joita jotkut aikuiset ihmiset päästävät syödessään. Minulle on lapsena opetettu, että ruoka syödään suu kiinni eikä syömisestä tarvitse lähteä mitään ääniä (esim. mmuisk, lääähhhh, huuhhhh,, nummms )

Esimerkiksi nuhanenät mässyttävät äänekkäästi. Paastoaisivat mokomat räkänenät! Saati sairaat, letkuruokintaan!

Vierailija
112/113 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasunnon ovikello. Oikein sellainen kovaääninen, aggressiivinen rimpautus, ja jotkut vielä painavat nappia oikein kahdesti. Pitäisi ehkä laittaa kuvun sisään paperia vaimentamaan kilahdusta.

Vierailija
113/113 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru.Pröööt..pröt..pröööt..prööööt..!!!