Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ääntä inhoat eniten?

Vierailija
10.11.2016 |

Minä inhoan jos joku mässyttää/mäiskyttää ruokaa syödessä! BRR!!
Inhoan tätä ääntä niin paljon, että rupeaa ihan kuvottamaan ja ärsytystasot nousee kattoon samantien :D

Entäs teillä?

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulen auton kaartavan pihaan vaikken odota ketään saapuvaksi. On joko kaupustelija tai miehen tuppautuvia tuttavia. En tykkää yllätysvieraista.

Vierailija
62/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran naapurin tv:n huudatus. Joka ilta. Toisinaan myös aamuisin ja päivisin. Onneksi enää pari viikkoa tässä helvetissä asumista. (Valitettavasti vaan jokainen ilta on liikaa sen hullun alapuolella. Ja kyllä, asiasta on mainittu hänelle itselleen ja muille tahoille, mutta k-päinen luonne kun on, niin minkäs sille mahtaa..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin vessa on suoraan seinän takana sängystäni ja äänieristys on huono. Toki ymmärrän että vessassa on käytävä ja elämisen äänet kuuluvat kerrostaloasumiseen jne., mutta on silti aina yhtä mieltäylentävää herätä keskellä yötä tai viimeistään aamulla siihen kun ventovieras ihminen kusta lorottaa tai käy paskalla "vieressä". Siirtäisin muuten sänkyä, mutta asuntoni on niin pieni ettei sängylle ole oikein muutakaan järkevää paikkaa.

Mikä pakko sun siellä slummissa on asua?

No itse asiassa neliöhinnat ovat täällä Suomen korkeimmat, mutta jos kaikki kerrostaloalueet ovat mielestäsi slummeja niin hyvä on :D Luuletko että vain köyhät käyvät kakalla ja/tai asuvat kerrostalossa?

Vierailija
64/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla ohjelmassa esiintyneen henkilön kaltaista muminaa. Vaikka yritän toki olla ymmärtäväinen puhevikaisia mtkuntoutujia kohtaan.

Vierailija
65/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmikymppisten suomiräppärien teiniuhoa.

Vierailija
66/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskuttaminen ja sormien iljettävä, plopsahtava imaisu esim. munkin syönnin yhteydessä. HYI!!!!

Lapseni yöllinen hampaiden narskutus.

Hammasporan korkea ujellus.

Räkättirastaat ikkunan alla kesäöisin.

Janne Katajan Nenäpäivämainos.

Mamujen kovaääninen äbäläwäbälä.

Vierailija
67/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku yskii todella kovaäänisesti.

Suoraa kurkkua hysteerisesti rääkyvät lapset.

Vierailija
68/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisääniä, hampaiden imeskelyä, leffoissa ja telkkarikohatuksissa sitä liioiteltua pussaamisääntä, sellainen ihme lussutus...onhan näitä.

Tästä palstasta on ollut apua kerrankin, kun luin että monella on sama juttu. Luulin että olen yksin "häiriintynyt" :D. Joku nimityskin tälle oli, misotomia?

Vierailija
69/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömisääniä, hampaiden imeskelyä, leffoissa ja telkkarikohatuksissa sitä liioiteltua pussaamisääntä, sellainen ihme lussutus...onhan näitä.

Tästä palstasta on ollut apua kerrankin, kun luin että monella on sama juttu. Luulin että olen yksin "häiriintynyt" :D. Joku nimityskin tälle oli, misotomia?

Misofonia?

Vierailija
70/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin wikipedia : misofonia.

Vierailija
71/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaluttaminen JYMS JYMS JYMS. Kiva sentään että rakennetaan.

Vierailija
72/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun joku syö niin, että hampaat iskevät toisiaan vasten. Tämä kuuluu erityisesti silloin, kun syötävä asia on jotain pehmeää, josta ei lähde juuri mitään ääntä. Pahinta oli, kun eräässä palaverissa vieruskaveri söi tuolla tavalla purkkaa. Olin tulla hulluksi kun sitä ääntä vaan ei päässyt pakoon.

Vierailija
73/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon nalkutus.

Vierailija
74/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön vesihanasta tulee täydellä paineella vettä ja sitä joku valuttaa turhan takia aivan liian pitkään. Hana jos on vielä tosi korkealla altaan pohjasta, niin se kovalla paineella tulevan veden ääni on tosi ärsyttävä. Odotan vaan, että loppuis tuo ääni äkkiä.

Vierailija
75/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisporukan kimeä-ääninen, korvia vihlova naurunräkätys

Vierailija
76/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Banaania syödessä maiskutus.

2. Oksentamisesta kuuluva yökkäily. 

3. Kuorsaus, kun yrittää itse nukkua.

Vierailija
77/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytysajoneuvojen ääntä, ei tunnu kivalta kun jossain sattuu ikäviä..

Vierailija
78/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaisin klo 12 testataan jotain sireeniä (aluehälytys?) . En ole sitten Silent Hillin pystynyt suhtautumaan siihen ujellukseen normaalisti, ja ihan aikuinen nainen olen 😓

Vierailija
79/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sellaisia kuiskailuvideoita. Niille oli joku jännä nimityskin, jota en muista. Niiden on kai tarkotus rentouttaa, mutta mua inhottaa ja en vois ottaa rennosti. Se kuiskuttelu vähän ällöttää.

Asmr

Sehän se, kiitti. Piti ihan hakea sellainen video ja kokeilla, inhoanko vieläkin. Kuulosta kauheelta tuo, kun sylki lätisee suussa.

Ne kohdat ei oo niin pahoja, joissa tuo sylki ei kuulu... mut sit se lätinä tulee taas ja hyi! Mä en kestä. :D

Minä rakastan noita videoita, mutta täytyy kyllä olla samaa mieltä, että tuo lätinä joskus ärsyttää. Toisaalta siedän tuota lätinää paremmin, koska itse monesti syödessäni saatan maiskutella ja tyttöystäväni valittaa tuosta aika usein ja itseäni tympäisee valitus etenkin sillon, kun on oikein nälkäinen ja haluaisi vain syödä nopeasti. Ei silloin jaksa mitään hienostunutta äänetöntä syömistä. Syömiseen kuuluu kuitenkin äänet ihan luonnostaan.

Vierailija
80/113 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hälytysajoneuvojen ääntä, ei tunnu kivalta kun jossain sattuu ikäviä..

Minä asun kirkon ja sairaalan vieressä. Ambulansseja menee jatkuvasti ja aika usein kirkon kellot soittaa, että joku on kuollut. Hyppäisit varmaan parvekkeelta jos asuisit tässä. Ja taas kirkon kellot ja ambulanssi huutaisivat.