Mitä ääntä inhoat eniten?
Minä inhoan jos joku mässyttää/mäiskyttää ruokaa syödessä! BRR!!
Inhoan tätä ääntä niin paljon, että rupeaa ihan kuvottamaan ja ärsytystasot nousee kattoon samantien :D
Entäs teillä?
Kommentit (113)
Kun styroksi narisee vasten pahvia tai toista styroksia.
Pahvin raapiminen.
Kaikki epävireisyys musiikissa koettelee tyyneyttäni.
t. absoluuttinen sävelkorva
naispuolisen viskibasson ronski kiroilu ja tupakkayskä
herätyskellon ääni kun uni on makeimmillaan
Inhoan sellaisia kuiskailuvideoita. Niille oli joku jännä nimityskin, jota en muista. Niiden on kai tarkotus rentouttaa, mutta mua inhottaa ja en vois ottaa rennosti. Se kuiskuttelu vähän ällöttää.
Nokkahuilun ääni. Kaikkein eniten inhoan sellaisia pikkulasten vinkuvia yhteisesityksiä. Tietenkin hymyilen ja taputan (niskakarvat pystyssä).
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sellaisia kuiskailuvideoita. Niille oli joku jännä nimityskin, jota en muista. Niiden on kai tarkotus rentouttaa, mutta mua inhottaa ja en vois ottaa rennosti. Se kuiskuttelu vähän ällöttää.
Asmr
Vierailija kirjoitti:
Joo hyi! Minä inhoan näitä myös :o -AP
Läppärin hiiren klikkausääni on hirveää kidutusta... Sekunnin välein kuuluu se sa*tanan KLIK kun kämppis on koneella, pakko laittaa kuulokkeet melkein täysille ja silti se kuuluu vaimeasti läpi :(
Työpuhelin nostaa niskakarvat pystyyn aina kun soi. Samoin se vanha ystävämme herätyskello.
Auton nastojen rapinaa liikkeelle lähtevästä autosta asfalttia vasten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asmr
Sehän se, kiitti. Piti ihan hakea sellainen video ja kokeilla, inhoanko vieläkin. Kuulosta kauheelta tuo, kun sylki lätisee suussa.
Ne kohdat ei oo niin pahoja, joissa tuo sylki ei kuulu... mut sit se lätinä tulee taas ja hyi! Mä en kestä. :D
Suu auki mässytys, kimeä-ääniset mopot, elokuvien yliampuvat synnytyskiljuntaäänet.
Kovaääninen lorotus vessanpönttöön ja sen vuoksi myös käsin tiskatessa kuuluva veden valuminen, jos lorisee esim. vettä jo täynnä olevaan kulhoon. Ärh.
Lapsen itku
Veitsen tai haarukan vinkuminen lautasella
Herätyskello
Kaikki äänet mitkä lähtevät lapsista.
Se, kun pulkkaa vedetään hiekoitushiekan päällä, hnnngh!
Kun kaivat lapiolla maata ja se osuu kiveen. Tuntuu hampaissa asti.
tämänkaltaisen lauseen sanominen ärsyttävällä nasaaliäänellä on aika inhottavaa kuultavaa